• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (друк постерів для білбордів 3х6м, друк постерів для сітілайтів 1,2х1,8м, друк банерів формату 3,0х6,0м, друк банерів беклайтів формату 3,0х4,0м відповідний код ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції)

Завершена

558 957.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 589.58 UAH
Номер: 6c66ab9c083f4ea1a8fe1f2745938d32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.10.2024 17:49 - 11.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 21.10.2024 № 94-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.10.2024 № 94-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-01-10-008349-a, яка проведена Комунальним підприємством "Градпроект".
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку надання роз’яснень на запити учасників встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «24» жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), дотримання порядку надання роз’яснень на запити учасників, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Градпроект» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 № 1; тендерні пропозиції учасників ТОВ «АЛЬФА ГРАФІКА» та ТОВ «РА ШТРИХ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2024 № 1/1 та від 26.01.2024 № 1/2; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26 січня 2024 року, договір про надання послуг від 01.02.2024 № 8за. За результатом моніторингу встановлено, що під час проведення даної процедури закупівлі до Замовника надходило звернення за роз’ясненням 11 січня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Проте, Замовником на зазначене вище звернення надано роз’яснення 18 січня 2024 року, тобто на 7-й календарний день, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень: 24.10.2024 16:53 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2024 16:53