-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Колісний екскаватор-навантажувач) (або еквівалент).
Завершена
3 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 100.00 UAH
Номер:
5bf17231f7ac445fab66c0bcd68a63f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-28-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2024 00:00
Період моніторингу:
28.05.2024 16:41 - 19.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2024 № 34-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-01-10-005780-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНДА І К» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та абзацу другого пункту 13-1 Порядку № 861.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНДМОТОРС», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ладан-послуга» Ладанської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 № 2, зі змінами від 11.01.2024 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДМОТОРС» (далі – ТОВ «ГРАНДМОТОРС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 19.01.2024 б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНДМОТОРС», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕАНДА І К» (далі – ТОВ «АЛЕАНДА І К»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.01.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 25.01.2024 № 2/4 щодо визначення переможцем ТОВ «АЛЕАНДА І К», договір про закупівлю від 05.02.2024 № 49/24, укладений Замовником з ТОВ – «АЛЕАНДА І К» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 05.02.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.06.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Положеннями пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом згідно з Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, зі змінами (далі – Порядок № 861).
Проте, Замовником у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2023 № 1141», чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону.
Замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару, в порушення вимог пункту 13 Порядку № 861 не зазначено у тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Таким чином, тендерна документація Замовником складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНДА І К» з урахуванням вимог Особливостей, встановлено наступне.
Згідно з додатком 2 тендерної документації передбачено, що «Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності».
На виконання вищезазначеної вимоги додатку 2 до тендерної документації Замовника ТОВ «АЛЕАНДА І К» надано сертифікат на систему управління якістю від 12.06.2023 № СУЯ.070-23.
Так, сертифікат на систему управління якістю від 12.06.2023 № СУЯ.070-23 посвідчує, що «…система управління якістю стосовно надання послуг вантажного автомобільного транспорту, складського господарства, іншої допоміжної діяльності у сфері транспорту, надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, автомобілів і легкових автотранспортних засобів, вантажних автомобілів, інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у…, які надаються ТОВ «АЛЕАНДА І К» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)».
Проте, сертифікат на систему управління якістю від 12.06.2023 № СУЯ.070-23 не посвідчує відповідність системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується ТОВ «АЛЕАНДА І К», оскільки у сертифікаті відсутнє підтвердження системи управління якістю стосовно виробництва машин і устаткування для сільського та лісового господарства, добувної промисловості та будівництва, виробництва автотранспортних засобів тощо, чим порушено вимоги додатку 2 до тендерної документації та абзацу другого пункту 13-1 Порядку № 861.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «АЛЕАНДА І К», можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Згідно з оприлюдненими Замовником на запити Управління документами, саме: акта приймання-передачі від 09.02.2024 № 1, договір виконано в повному обсязі.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповіді на запити Управління від 30.05.2024 Замовником надано 07.06.2024, тобто на шостий робочий день з дня оприлюднення запитів, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
20.06.2024 16:32 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2024 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
3898dd492ab147f58b9d09c2daeab6e3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2024 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Колісний екскаватор-навантажувач) (або еквівалент)» за кодом ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, очікуваною вартістю 3 020 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-005780-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю товару, укладеного Замовником за результатами проведення процедури закупівлі із товариством з обмеженою відповідальністю "АЛЕАНДА І К".
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
35d85f3a4e9247869d3e61a880ba3c46
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
07.06.2024 13:00
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення ( Замовник використовував власні кошти) , визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість з цінових пропозицій (сканкопії надаються), шляхом листування з учасниками ринку
.Інформацію про стан виконання договору про закупівлю товару, укладеного Замовником за результатами проведення процедури закупівлі із товариством з обмеженою відповідальністю "АЛЕАНДА І К" надано в наступному запиті
Номер:
8faa962c4fff416bbf6d7288c8b29322
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Колісний екскаватор-навантажувач) (або еквівалент)» за кодом ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, очікуваною вартістю 3 020 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-005780-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з пунктом 13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (далі – Порядок) «Учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю».
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель строк поставки товару: 15 лютого 2024.
З огляду на це, просимо надати інформацію чи було ТОВ "АЛЕАНДА І К" поставлено товар. Якщо так, то надати тому документальне підтвердження (накладні тощо).
Надати пояснення з яких причин Замовником під час складання тендерної документації не зазначено вимоги пункту 13 Порядку, які передбачають надання Замовнику виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару під час його поставки?
На виконання вимоги додатку 2 до тендерної документації Замовника ТОВ "АЛЕАНДА І К" надано сертифікат на систему управління якістю від 12.06.2023 № СУЯ.070-23, в якому відсутнє підтвердження коду щодо виробництва товару, проте вказаний сертифікат посвідчує надання різноманітних послуг пов’язаних з транспортом, орендою, експлуатацією автомобілів, машин, устаткування тощо.
Надати пояснення яким чином ТОВ "АЛЕАНДА І К" підтверджено вимогу Замовника щодо надання копії сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності?
У зв’язку з чим Замовником не надано ТОВ "АЛЕАНДА І К" можливість виправити вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a28c0f3d5c7e4aeba79a7e2bb93d8fd5
Назва:
На запит Північного офісу Держаудитслужби України
Дата опублікування:
07.06.2024 11:55
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби України від 30 травня 2024 року КП "ЛАДАН-ПОСЛУГА" ЛАДАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ повідомляє наступне. Щодо питання, чи було ТОВ "АЛЕАНДА І К" поставлено товар повідомляємо, що товар було поставлено у відповідності до всіх технічних, кількісних та якісних вимог. На підтвердження поставки товару надаємо копії акту приймання-передачі та видаткової накладної.
Щодо питання, яким чином ТОВ "АЛЕАНДА І К" підтверджено вимогу Замовника щодо надання копії сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, повідомляємо наступне.
Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Наголошуємо, що відповідно підпункту 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли: наявна конструкторська-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі; на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України; виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування; виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Ознайомившись із тендерною пропозицією учасника ТОВ «АЛЕАНДАІ К», а саме Листом Вих.№17/01-29від 17.01.2024 року та Заявкою про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації, вбачається, що виробником запропонованого товару є ТОВ «АЛЕАНДАІ К», технологічні операції, які здійснюються на території України – крупно вузлова збірка, передпродажна підготовка, пусконалагоджувальні роботи, що відповідає вище вказаному переліку та наданому Учасником Сертифікату на систему управління якістю згідно напрямків галузей економічної діяльності учасника ТОВ «АЛЕАНДАІ К». Повідомляємо, що Учасником виконанні всі умови щодо даної вимоги. Оскільки, учасник підтвердив ступінь локалізації виробництва подавши заявку на веб-порталі уповноваженого органу підтвердивши всі вимоги згідно підпункту 1 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” зазначеного Законом, як виробник запропонованої продукції CASE. (Заявка додається, Сертифікат на систему управління якістю надається).