-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
1 042 234.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 422.34 UAH
мін. крок: 1% або 10 422.34 UAH
Номер:
8d2023c343ea42d98377dafd80e58952
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 11:45 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-10-004915-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 07.02.2024 №1 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №11 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 10.01.2024 №1 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.01.2024 №2, повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024, договір про закупівлю від 07.02.2024 №1 (далі - Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 31.01.2024, від 08.02.2024, від 13.02.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не дотримано вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
Зокрема, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону передбачено що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Замовником оприлюднено Додаток 3 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» до ТД, однак не враховано вимог частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України, зокрема: умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Поряд з цим, під час перевірки відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником не враховано норми пункту 2 частини першої Постанови від 24 травня 2022 р. № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300».
За результатами моніторингу процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Замовником у пункті 1 Додатку 1 (Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) до ТД, вимагається зокрема: «На підтвердження інформації, зазначеній у довідці з інформацією про виконання аналогічного договору Учасник обов’язково додає:
- копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці;».
Однак, учасником ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" під час подання тендерної пропозиції не подано Додаток №1 «Специфікація Послуг» та Додаток №2 «Примірне чотиритижневе сезонне меню для харчування учнів» до виконаного договору від 21.03.2022 №3 (далі – Договір №3), які відповідно до розділу 14 «Додатки до Договору», та, згідно розділу 12 Договору №3 є невід’ємними частинами цього Договору, що не відповідає вищезазначеним вимогам до тендерної документації Замовника.
Варто зауважити, що відповідно до частини 1 статті 26 Закону, пункту 31 Особливостей, пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 32 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначено ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" переможцем торгів та укладено з ним договір про закупівлю від 07.02.2024 №1.
Період усунення порушень:
15.02.2024 12:35 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 12:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Висновок про результати моніторингу процедури закуплі UA-2024-01-10-004915-a подаю наступну інформацію, договір №1 від 14.03.2022р. розірвано,в подальших закупівлях виявлені порушення будуть враховані і не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
15.02.2024 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
821b1cbbefb1459b8cf9fb2c5020ed85
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2024 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ead8819be3d44e53a6de07a14729cc0c
Назва:
Відповідь на ваш лист та результати моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей № 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» UA-2024-01-10-004915-a
Дата опублікування:
31.01.2024 10:57
Опис:
У відповідь на ваш лист та результати моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей № 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» UA-2024-01-10-004915-a подаю наступну інформацію:
Очікувану вартість предмета закупівлі здійснено на підставі рішення сесії Івано-Франківської міської ради. №228-39 від 15.12.2023 року. Ціна за один день на одну дитину не повинна перевищувати граничну ціну, встановлену рішенням сесії. Встановити з 1 січня 2024 року вартість гарячого харчування для здобувачів освіти 1-11 класів закладів загальної середньої освіти денної форми навчання Івано-Франківської міської ради, які проживають на території Івано-Франківської міської територіальної громади, за рахунок коштів бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у наступних розмірах :
- вікова група 6-11 років — 60,00 грн/день на одну дитину (cніданок- 28грн/день, обід - 32грн/день);
- вікова група 11-14 років — 65,00 грн/день на одну дитину (сніданок- 30грн/день, обід – 35 грн/день);
- вікова група 14-18 років — 70,00 грн/день на одну дитину (сніданок- 33грн/день, обід – 37 грн/день).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті закладу https://www.lyceum11.if.ua/.
Номер:
5db129ba93694ec7ae8ffc2e7dd8e31e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
05.02.2024 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому Замовником під час складання та затвердження тендерної документації вимагається від учасника, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), тоді як обов'язкове використання кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії в Україні відтермінували на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців із дня його припинення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d178795e917543e6b1a0dd9c78516c36
Назва:
У відповідь на ваш лист та результати моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей № 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» UA-2024-01-10-004915-a подаю наступну інформацію:
Дата опублікування:
08.02.2024 10:42
Опис:
Призначення електронних підписів (ЕП) закріплено у статті 6 Закону "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22.05.2003 № 851. Основним нормативним актом для використання ЕП є Закон "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017 № 2155, який набрав чинності з 07 листопада 2018 року. Цей закон визначив два види електронних підписів.
Законодавство також встановлює вимоги до пристрою-носія кваліфікованого електронного підпису (КЕП), які закріплені у пункті 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності. Цей порядок був затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749.
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155 КЕП — це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до п. 12 ч. 2 ст. 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки), тобто на пристрої для безпечного зберігання ключів КЕП.
Таким може бути токен, мережевий криптомодуль, MobileID або смарт-картка. Повний перелік таких засобів та його доповнення розміщуються на WEB-сайті Держспецзв’язку (www.dsszzi.gov.ua).
Частиною 2 ст. 17 Закону № 2155 передбачено, що органи держвлади, ОМС, установи державної форми власності для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби КЕП чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідно до п. 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в ЕСЗ здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце.
Крім того, абз. 3 п. 3 Порядку № 1082 вимагає накладання саме КЕП на інформацію після її внесення в електронні поля. Тож, загалом, у ЕСЗ всі суб’єкти повинні користуватись КЕП. Але Закон № 922 такого чіткого правила не містить. А, як ми вже з’ясували, учасники можуть користуватись УЕП до кінця 2021 року і накладати його, зокрема, на електронні документи, що утворюються/подаються у складі тендерної пропозиції.
АМКУ в інформації, розміщеній на власному сайті 04.03.2021 р. (Головна — Напрями — Оскарження публічних закупівель — Інформація щодо електронних підписів) рекомендує замовникам звернути увагу на відмінності УЕП та КЕП та врахувати зазначене при підготовці тендерної документації, а учасникам — при поданні тендерних пропозицій.
Отже, замовник у тендерній документації, має визначити вимоги до електронного підпису учасників.
Жоден учасник закупівлі не звернувся з вимогою щодо внесення змін в тендерну документацію і використання Учасником УЕП
Беручи до уваги той факт, що КЕП є більш захищеним, замовник вимагав від учасників підписання тендерної пропозиції КЕП.
Номер:
8649802ae0574cf0b150d60edd9e0c88
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2024 10:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином ви підтвердили відповідність учасника вимозі, встановленій у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає:
- копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці;», тоді як учасником «ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА"» не надано Додаток №1 «Специфікація Послуг» та Додаток №2 «Примірне чотиритижневе сезонне меню для харчування учнів» до виконаного договору від 21.03.2022 №3 (далі - Договір) розділу 14 «Додатки до Договору», та, згідно розділу 12 Договору є невід’ємними частинами цього Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
556a6211cafd40f5a47df30d9f324b33
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на ваш запит надаємо інформацію.
Дата опублікування:
13.02.2024 23:18
Опис:
У відповідності вимог ПКМУ №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасуваннявід 12 жовтня 2022 р , Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Слід зазначити, що значна кількість реєстрів, зведених даних та публічної інформації наявна на офіційному ресурсі – Портал відкритих даних https://data.gov.ua/, застосування якого може неабияк полегшити та прискорити проведення закупівель, а також https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-09-016265-b, де замовник отримав інформацію про угоду з додатками, які були надані не в повному обсязі (копія угоди і додатків 1 та 2 надаються до пояснення )
Замовник отримав повну і достовірну інформацію про відповідність учасника вимозі, встановленій у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці;»
Таким чином ми підтвердили відповідність учасника «ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА"» вимозі, встановленій у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці;»
У підтвердження інформації надаємо аналогічний договір №3 від 21.03.2022р з усіма додатками (19 арк.)
Номер:
68bba097748a41fcb8e7d8e95889a0fb
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином вами підтверджено відповідність учасника ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" вимозі, встановленій у розділі 3 «Інші документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Висновок санітарно - епідеміологічної експертизи, посвідчень про якість, сертифікатів відповідності, або гарантійний лист, що Учасник буде організовувати харчування з якісної харчової продукції, згідно діючого законодавства України.», тоді як учасником «ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА"» не надано вищеперелічених документів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1b245f907f3040ec82fab8ca23a82d36
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на ваш запит надаємо інформацію.
Дата опублікування:
13.02.2024 23:23
Опис:
Замовником вимагає документи, які необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції,а саме згідно п.5 копії документів, які свідчать про якість продукції харчової промисловості,висновок санітарно - епідеміологічної експертизи, посвідчень про якість, сертифікатів відповідності, або гарантійний лист, що Учасник буде організовувати харчування з якісної харчової продукції, згідно діючого законодавства України.
ФОП «Тришкалюк Марія Михайлівна» надано гарантійний лист, що Учасник буде організовувати харчування з якісної харчової продукції, згідно діючого законодавства України.
Номер:
62d1b467e3eb4e8d86f71c8865f55800
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2024 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
1.Чому Замовником разом з укладеним договором про закупівлю від 07.02.2024 №1 не оприлюднена технічна специфікація до предмета закупівлі, якою встановлено (номенклатуру, асортимент) та кількість послуг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
953b6827f25c4a2897ef0107bdf2db34
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на ваш запит надаємо інформацію.
Дата опублікування:
13.02.2024 23:42
Опис:
Додаток 1 - Примірне чотиритижневе меню з найменуванням готових страв для дітей вікової групи,було надане ФОП «Тришкалюк Марія Михайлівна» та опубліковано в
систему електронних торгів ProZorro разом з договором №1 від 07.02.2024р.