• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцей№ 11 Івано-Франківської міської ради )» (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

1 042 234.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 422.34 UAH
Номер: 8d2023c343ea42d98377dafd80e58952
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-29-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 29.01.2024 11:45 - 20.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.01.2024 №7-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 29.01.2024 № 7-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-01-10-004915-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, tanjaryda@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 07.02.2024 №1 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №11 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 10.01.2024 №1 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.01.2024 №2, повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024, договір про закупівлю від 07.02.2024 №1 (далі - Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 31.01.2024, від 08.02.2024, від 13.02.2024. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не дотримано вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей. Зокрема, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону передбачено що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Замовником оприлюднено Додаток 3 «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» до ТД, однак не враховано вимог частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України, зокрема: умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Поряд з цим, під час перевірки відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником не враховано норми пункту 2 частини першої Постанови від 24 травня 2022 р. № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300». За результатами моніторингу процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Замовником у пункті 1 Додатку 1 (Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) до ТД, вимагається зокрема: «На підтвердження інформації, зазначеній у довідці з інформацією про виконання аналогічного договору Учасник обов’язково додає: - копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці;». Однак, учасником ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" під час подання тендерної пропозиції не подано Додаток №1 «Специфікація Послуг» та Додаток №2 «Примірне чотиритижневе сезонне меню для харчування учнів» до виконаного договору від 21.03.2022 №3 (далі – Договір №3), які відповідно до розділу 14 «Додатки до Договору», та, згідно розділу 12 Договору №3 є невід’ємними частинами цього Договору, що не відповідає вищезазначеним вимогам до тендерної документації Замовника. Варто зауважити, що відповідно до частини 1 статті 26 Закону, пункту 31 Особливостей, пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації. Згідно пункту 32 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначено ФОП "ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА" переможцем торгів та укладено з ним договір про закупівлю від 07.02.2024 №1.
Період усунення порушень: 15.02.2024 12:35 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2024 12:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок про результати моніторингу процедури закуплі UA-2024-01-10-004915-a подаю наступну інформацію, договір №1 від 14.03.2022р. розірвано,в подальших закупівлях виявлені порушення будуть враховані і не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 15.02.2024 16:02

Запити/Пояснення