-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Завершена
6 103 098.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 515.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 515.49 UAH
Номер:
45c1945986bc4762884facaa0b4aefdc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-07-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2024 00:00
Період моніторингу:
07.10.2024 17:55 - 28.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
07.10.2024 № 90-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.10.2024 № 90-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-01-10-004386-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «15» жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 № 5-ос; тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «СЕНТАЙМ ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОГ- РІТЕЙЛ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (далі по тексту - ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 № 5-ос-Н/1, від 09.02.2024 № 5-ос-В/1, від 16.02.24 № 5-ос-Н/2, від 22.02.2024 № 5-ос-В/2 та від 04.03.2024 № 5-ос-Н/3; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ»; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04 березня 2024 року; договір про закупівлю товару від 12.03.2024 № 53/10; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 15.10.2024.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» на предмет відповідності вимогам тендерної документації Замовника встановлено наступне.
Умовами тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, зокрема, інформацією та документами згідно з переліком, визначеним у Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вказаного переліку, учасником у складі своєї тендерної пропозиції мають бути подані, поміж іншого, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 28.02.2023 № 327899853054, проте Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань учасником не надано. Отже, учасником ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» не виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, розміщене замовником в електронній системі закупівель, містить лише вимогу щодо надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.10.2024 17:48 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2024 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-10-004386-a. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Допущені помилки жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель. Щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що 18.10.2024 р. було проведено робочу нараду із уповноваженою особою, щодо розгляду результатів моніторингу та винесено усне попередження.
Додатково повідомляємо, що проведено роз`яснювальну роботу з уповноваженою особою та, з метою недопущення подібних порушень в майбутньому Замовником буде організовано проведення навчання з підвищення кваліфікації для працівників та перевірка знань по законодавству у сфері публічних закупівель з метою недопущення порушень законодавства в майбутньому працівників Замовника.
Дата публікації звіту:
22.10.2024 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
78c8a71d8630469c8356764b3618a14f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
14.10.2024 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Дизельне паливо» (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-004386-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2024 № 5-ос-В/2 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі –Особливості) через ненадання учасником документів переможця. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
З огляду на викладене, прошу надати пояснення відносно дати публікації рішення від 22.02.2024 № 5-ос-В/2 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» та вказати строки розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
61a07ae0947b43f38275c593bd835e9c
Назва:
Надання пояснень щодо запиту
Дата опублікування:
15.10.2024 13:50
Опис:
Щодо розгляду запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі: код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-004386-a) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи).
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг процедур закупівель здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-01-10-004386-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-07-000065.
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
14.10.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2024 № 5-ос-В/2 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі –Особливості) через ненадання учасником документів переможця. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
З огляду на викладене, необхідно надати пояснення відносно дати публікації рішення від 22.02.2024 № 5-ос-В/2 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» та вказати строки розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ». Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту надаємо пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
Рішення від 22.02.2024 № 5-ос-В/2 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» було опубліковано в електронній системі закупівель 22.02.2024 року, про що свідчить скрін зі сторінки закупівлі в системі Прозорро (додаток 1), 26.02.2024 року уповноваженою особою було виявлено, що у зв’язку з технічним збоєм на майданчику Закупівлі.про на протокол відхилення від 22.02.2024 року №5-ос-В/2 не було накладено кваліфікований електронний підпис та 26.02.2024 року його було накладено повторно (продубльовано) з метою завершення процесу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ».
Відповідно до чинного законодавства, строки розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» складають 5 робочих днів, а саме з моменту відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» (22.02.2024), на третій робочий день до ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» було опубліковано повідомлення про виявлення невідповідності у тендерній пропозиції та надано строк 24 години на виправлення виявлених невідповідностей. В наданий строк ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» було усунуто виявлені невідповідності та відповідно до строків встановлених чинним законодавством, а саме протягом 5 робочих днів ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» визнано переможцем закупівлі, про що обуло опубліковано протокол уповноваженої особи № 5-ос-Н/3 від 01.03.2024 року, але в протоколі було допущено технічно описку, а саме дата протоколу, про що було складено Протокол про технічну описку № 5-О/1 від 04.03.2024 (додаток 2).
Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
Таким чином, строки розгляду ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» складають 5 робочих днів згідно чинного законодавства.