• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)

Завершена

6 103 098.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 515.49 UAH
Номер: 45c1945986bc4762884facaa0b4aefdc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-07-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 07.10.2024 17:55 - 28.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 07.10.2024 № 90-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.10.2024 № 90-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-01-10-004386-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «15» жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 № 5-ос; тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «СЕНТАЙМ ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОГ- РІТЕЙЛ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЕЛПОСТАЧ» (далі по тексту - ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 № 5-ос-Н/1, від 09.02.2024 № 5-ос-В/1, від 16.02.24 № 5-ос-Н/2, від 22.02.2024 № 5-ос-В/2 та від 04.03.2024 № 5-ос-Н/3; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ»; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04 березня 2024 року; договір про закупівлю товару від 12.03.2024 № 53/10; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 15.10.2024. Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» на предмет відповідності вимогам тендерної документації Замовника встановлено наступне. Умовами тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, зокрема, інформацією та документами згідно з переліком, визначеним у Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вказаного переліку, учасником у складі своєї тендерної пропозиції мають бути подані, поміж іншого, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 28.02.2023 № 327899853054, проте Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань учасником не надано. Отже, учасником ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» не виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, розміщене замовником в електронній системі закупівель, містить лише вимогу щодо надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.10.2024 17:48 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2024 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-10-004386-a. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Допущені помилки жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель. Щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що 18.10.2024 р. було проведено робочу нараду із уповноваженою особою, щодо розгляду результатів моніторингу та винесено усне попередження. Додатково повідомляємо, що проведено роз`яснювальну роботу з уповноваженою особою та, з метою недопущення подібних порушень в майбутньому Замовником буде організовано проведення навчання з підвищення кваліфікації для працівників та перевірка знань по законодавству у сфері публічних закупівель з метою недопущення порушень законодавства в майбутньому працівників Замовника.
Дата публікації звіту: 22.10.2024 15:28

Запити/Пояснення