• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами й доповненнями)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Номер: f4640dd461e7415198d602f7cbf8ae21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-15-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.02.2024 17:51 - 08.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.02.2024 № 17 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2024 № 17 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-01-10-004189-a 10.01.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду замовником тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 28 Особливостей, частини третьої статті 22 Закону в частині складання тендерної документації не у відповідності до вимог Закону. За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 09.02.2024 №9/2240, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2024-01-10-001770-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №23 від 10 січня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 26.01.2024, договір від 09.02.2024 №9/2240, запити про надання пояснень від 22.02.2024 та від 04.03.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2024 та від 08.03.2024 року. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону, зважаючи на ці Особливості. Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №446 (із відповідними змінами), втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України від 02.03.2015 №222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними. З 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами», у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень якого передбачено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено що, згідно з вимогами пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Таким чином, тендерна документація Замовника щодо надання учасником ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження), зазначеними у переліку складена з порушенням пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. Також, відповідно до пункту 14-1 статті 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» ліцензуванню підлягає у тому числі, такий вид господарської діяльності, як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами" У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надана довідка вих. №15 від 17.01.2024, в якому ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» повідомляє, що згідно з нормами чинного законодавства, на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі, відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Однак, відповідно до «Реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами» станом на момент проведення моніторингу, який міститься у відкритому доступі на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ відсутня інформація про наявність відповідної ліцензії у ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Таким чином, на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та визначив його переможцем. Крім того, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 12.03.2024 16:29 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2024 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на оприлюднений висновок Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації звіту: 15.03.2024 09:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Встановлене порушення усунуто шляхом розірвання договору (Додаткова угода №1 від 12.03.2024 року).
Дата публікації: 18.03.2024 17:39

Запити/Пояснення