-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами й доповненнями)
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Номер:
f4640dd461e7415198d602f7cbf8ae21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-15-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2024 00:00
Період моніторингу:
15.02.2024 17:51 - 08.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-01-10-004189-a 10.01.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду замовником тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 28 Особливостей, частини третьої статті 22 Закону в частині складання тендерної документації не у відповідності до вимог Закону.
За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 09.02.2024 №9/2240, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2024-01-10-001770-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №23 від 10 січня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 26.01.2024, договір від 09.02.2024 №9/2240, запити про надання пояснень від 22.02.2024 та від 04.03.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2024 та від 08.03.2024 року.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону, зважаючи на ці Особливості. Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №446 (із відповідними змінами), втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України від 02.03.2015 №222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
З 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами», у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень якого передбачено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» встановлено що, згідно з вимогами пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі».
Таким чином, тендерна документація Замовника щодо надання учасником ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження), зазначеними у переліку складена з порушенням пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Також, відповідно до пункту 14-1 статті 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» ліцензуванню підлягає у тому числі, такий вид господарської діяльності, як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами"
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надана довідка вих. №15 від 17.01.2024, в якому ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» повідомляє, що згідно з нормами чинного законодавства, на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі, відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії.
Однак, відповідно до «Реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами» станом на момент проведення моніторингу, який міститься у відкритому доступі на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ відсутня інформація про наявність відповідної ліцензії у ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Таким чином, на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та визначив його переможцем.
Крім того, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень:
12.03.2024 16:29 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2024 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на оприлюднений висновок Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації звіту:
15.03.2024 09:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Встановлене порушення усунуто шляхом розірвання договору (Додаткова угода №1 від 12.03.2024 року).
Дата публікації:
18.03.2024 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
b15049856d014cc1b5857be34a56659e
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
22.02.2024 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-004189-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Учасником надана довідка від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
7c8c0a0e6fb04b699b3806b7c33b8316
Назва:
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України ( обл.) від 22 лютого 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-10-004189-a
Дата опублікування:
27.02.2024 10:31
Опис:
1 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) необхідні для забезпечення дотримання правил санітарного благополуччя населення та інших нормативних актів, що регулюють та забезпечують діяльність в даній сфері. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до умов на об’єктах що підлягають обслуговуванню, кількості накопичуваних відходів та графіку вивезення відходів. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін на приблизні за своїми характеристиками послуги, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-29-002278-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-001467-a Рапорт, щодо потреби закупівлі. 2 Відповідно до пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Учасником надана довідка від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не була відхилена? Відповідь: Так, Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Однак НАКАЗ МОЗ 08.06.2015 № 325 продовжує діяти в супереч прийнятому ЗУ «Про управління відходами». В тому числі частина 4 останнього наказу передбачає, що провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Будь-яких роз’яснень з цього приводу ні Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів, а ні Міністерство охорони здоров'я не надало. В тому числі не визначений правовий статус ліцензії на поводження з небезпечними відходами після 09.01.2024 року. ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано довідку від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Щодо розгляду цієї довідки, Замовник виходив з того, що такий вид діяльності як «поводження» з небезпечними відходами дійсно станом на 17.01.2024 року (дата формування довідки) вже не передбачав необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. В той час ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження). Власне і станом на зараз законодавство у сфері небезпечних відходів МАЄ БАГАТО ПРОТИРІЧ, тому Замовник не вбачає в своїх діях порушення законодавства та/або не об’єктивний (упереджений) розгляд пропозиції. З огляду на зазначене вище, один законодавець (Міндовкілля) встановив одні вимоги щодо господарської діяльності, інший законодавець (МОЗ) встановлює інші. І як бути Замовнику в якого кожен день утворюються небезпечні відходи, в т.ч. частини тіла від операцій? Звісно, Замовник проаналізував наявні (на дату оголошення тендера) вимоги законодавства та склав їх виходячи з нормативно-правових актів які розробили Міністерства та КМУ. Інформація що відповідності послуг викладена в ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації. Замовник не мав і не має на меті порушувати будь які Закони. В своїх діях виходив з нормативно-правових актів, які розроблені законодавцями. Відповідно, пропозиція переможця розглядалась виходячи з вимог які встановлені в тендерній документації.
Номер:
c0b6c6060ef74da4880e45c9e6c48837
Назва:
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України ( обл.) від 22 лютого 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-10-004189-a
Дата опублікування:
27.02.2024 10:13
Опис:
1 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) необхідні для забезпечення дотримання правил санітарного благополуччя населення та інших нормативних актів, що регулюють та забезпечують діяльність в даній сфері. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до умов на об’єктах що підлягають обслуговуванню, кількості накопичуваних відходів та графіку вивезення відходів. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін на приблизні за своїми характеристиками послуги, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO».
https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-29-002278-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-001467-a
Рапорт, щодо потреби закупівлі.
2 Відповідно до пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Учасником надана довідка від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не була відхилена?
Відповідь:
Так, Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Однак НАКАЗ МОЗ 08.06.2015 № 325 продовжує діяти в супереч прийнятому ЗУ «Про управління відходами». В тому числі частина 4 останнього наказу передбачає, що провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Будь-яких роз’яснень з цього приводу ні Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів, а ні Міністерство охорони здоров'я не надало.
В тому числі не визначений правовий статус ліцензії на поводження з небезпечними відходами після 09.01.2024 року.
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано довідку від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Щодо розгляду цієї довідки, Замовник виходив з того, що такий вид діяльності як «поводження» з небезпечними відходами дійсно станом на 17.01.2024 року (дата формування довідки) вже не передбачав необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. В той час ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження).
Власне і станом на зараз законодавство у сфері небезпечних відходів МАЄ БАГАТО ПРОТИРІЧ, тому Замовник не вбачає в своїх діях порушення законодавства та/або не об’єктивний (упереджений) розгляд пропозиції.
З огляду на зазначене вище, один законодавець (Міндовкілля) встановив одні вимоги щодо господарської діяльності, інший законодавець (МОЗ) встановлює інші. І як бути Замовнику в якого кожен день утворюються небезпечні відходи, в т.ч. частини тіла від операцій?
Звісно, Замовник проаналізував наявні (на дату оголошення тендера) вимоги законодавства та склав їх виходячи з нормативно-правових актів які розробили Міністерства та КМУ. Інформація що відповідності послуг викладена в ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації.
Замовник не мав і не має на меті порушувати будь які Закони. В своїх діях виходив з нормативно-правових актів, які розроблені законодавцями. Відповідно, пропозиція переможця розглядалась виходячи з вимог які встановлені в тендерній документації.
Номер:
890065dcfb304230997b93794e2d25c9
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.03.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-004189-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, щодо вимог до учасника, на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору Учасник повинен мати: «Ліцензію на провадження господарської діяльності з вивезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі». Учасником на виконання вимоги надано Витяг Укртрансбезпеки «про прийняття рішення про видачу ліцензії від 28.03.2017 №310». Яким чином перевірялась дійсність (чинність) ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, яка видана співвиконавцю робіт ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» за договором з Учасником про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні від 10.03.2023 №П100323?
2. Відповідно до пункту 11.5.9 Статуту зі змінами, щодо погодження із Загальними зборами учасників Товариства Директор від імені Товариства незалежно від сум договору не має права: «без попереднього погодження із Загальними зборами Учасників Товариства Директор від імені Товариства не має права вчиняти правочину на суму що перевищує 100 000,00 (сто тисяч) грн. У випадку необхідності прийняття рішень Загальними зборами Учасників Товариства про вчинення правочину або здійснення будь-яких дій від імені Товариства Директор або особа, яка виконує обов’язки Директора, ініціює розгляд цього питання Загальними зборами Учасників та надає необхідні обґрунтування». Враховуючи, що очікувана вартість предмета закупівлі є вищою, ніж передбачено Статутом, яким документом Учасник підтвердив можливість тимчасово виконуючого обов’язки директора вчиняти правочини, або здійснення будь-які дії від імені Товариства, або поясніть невідхилення тендерної пропозиції Учасника?
Крім того, надайте посилання на документ про призначення керівника учасника - директора ТОВ «Тарком Екосервіс» Олександра Гузєєва.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
a34a9afb0d114aa7b7c0ea1fffe184fa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.03.2024 16:50
Опис:
Стосовно першого питання,відповідальність за подані документи та зазначення достовірної інформації несе учасник. Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимог документації.
По другому питанню, Довідки Вих. №3 Від 17.01.2024 року та Вих. №1-5 Від 30.01.2024 року, та довіренність.