• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система охолодження лінійного прискорювача у комплекті: гідромодуль, зовнішній модуль охолодження та система автоматики

Завершена

2 242 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 214.00 UAH
Номер: 80523b52a4064fab84a1088bfbe3cd74
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.03.2024 16:59 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.03.2024 № 10-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.03.2024 № 10-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-10-002089-a від 10.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій виявлено не дотримання вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.01.2024 №57 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМХОЛОД», товариства з обмеженою відповідальністю «Айвент Технолоджі» (далі – ТОВ «Айвент Технолоджі»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.01.2024 № 90, від 26.01.2024 №108; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024; договір від 06.02.2024 № 130 (далі – Договір) на суму 2 242 800,00 грн; відповідь Замовника від 11.03.2024 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. На виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Проведеним моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Айвент Технолоджі» визначена як конфіденційною інформація щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником в своєму поясненні від 11.03.2024 на запит Управління надано всі документи щодо підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, договір про закупівлю №862 від 22.11.2021 з видатковою накладною від 22.12.2021 №301, договір поставки №0209/22-1 від 02.09.2022 з видатковими накладними від 30.09.2022 №93 і 95, договір купівлі-продаж № 3-04/04 від 04.04.2023 з видатковими накладним від 25.05.2023 №63 та від 12.07.2023 №93, а також зазначено: «При розгляді тендерної пропозиції та оцінці завантажених документів Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Айвент Технолоджі», Замовник не звернув увагу на наявність позначки «конфіденційний» біля файлу «Аналогічні договори.pdf», оскільки для перевірки було завантажено усі документи одним архівом, вищезазначений файл відкрився в повному обсязі. Таким чином було проведено кваліфікацію даного учасника». Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником, не надавши учаснику 24 години для виправлення невідповідностей в документах наданих в складі тендерної пропозиції, не дотримано рекомендацій передбачених пунктом 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.03.2024 16:10 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2024 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби 19 березня 2024 р було проведено заходи¸ а саме: проведено роз`яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог пункту 43 Особливостей. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері організації та здійснення публічних закупівель. Уповноваженій особі було винесене попередження щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 22.03.2024 14:55

Запити/Пояснення