-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Мукачівської територіальної громади в 2024 році)
Завершена
18 891 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 87.50 UAH
мін. крок: 0% або 87.50 UAH
Номер:
bf70a7cd8d13403f91b5e90bfbc1d804
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 16:15 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 16-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.03.2024 № 16-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-10-000508-a 10.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників-переможців процедури закупівлі (за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА», ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА», ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА», ФОП «Марко Василь Юрійович», ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА», ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА», ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА», ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА», ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» встановлено порушення абзацу першого пункту 43, абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26, зокрема, шляхом розірвання договорів (припинення зобов’язань) з ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» від 24.01.2024 № 38/п, ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» від 24.01.2024 № 36/п, ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 28/п, ФОП «Марко Василь Юрійович» від 24.01.2024 №25/п, ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п, ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №39/п, ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА» від 24.01.2024 №29/п, ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» від 24.01.2024 №30/п, «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п, ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №24/п, ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» від 24.01.2024 №37/п, ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 27/п, ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №34/п, ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №33/п, ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №40/п, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та пункту 13.5 вказаних договорів про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 10.01.2024 № б/н; тендерні пропозиції Фізичних осіб-підприємців «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» (далі – ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА») за лотом № 1, «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» (далі – ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА») за лотом № 3, «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» (далі – ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА») за лотами №№ 4, 18, «Марко Василь Юрійович» (далі – ФОП «Марко Василь Юрійович») за лотом №5, «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (далі – ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ») за лотами №№ 6, 14, 20, 21, «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» (далі – ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА») за лотами №№ 7, 26, «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА» (далі – ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА») за лотом № 10, «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» (далі – ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА») за лотом № 11, «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» (далі – ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА») за лотом № 15, «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» (далі – ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА») за лотом №16; протоколи від 18.01.2024 б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» за лотом № 1, з ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» за лотом № 3, з ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» за лотами №№ 4, 18, з ФОП «Марко Василь Юрійович» за лотом № 5, з «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» за лотами №№ 6, 14, 20, 21, з ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» за лотами №7,26, з ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА» за лотом № 10, ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» за лотом № 11, з ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» за лотом № 15, з ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» за лотом № 16; повідомлення про намір укласти договори від 18.01.2024 по лотах №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26; договори з ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» від 24.01.2024 № 38/п за лотом № 1, з ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» від 24.01.2024 № 36/п за лотом № 3, з ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 28/п за лотом №4, з ФОП «Марко Василь Юрійович» від 24.01.2024 № 25/п за лотом № 5, з «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 № 31/п за лотом № 6, з ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 39/п за лотом № 7, з ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА» від 24.01.2024 № 29/п за лотом № 10, з ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» від 24.01.2024 № 30/п за лотом № 11, з «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 № 31/п за лотом № 14, з ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 24/п за лотом № 15, з ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» від 24.01.2024 № 37/п за лотом № 16, з ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 27/п за лотом № 18, з «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 № 34/п за лотом № 20, з «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 № 33/п за лотом № 21, з ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 40/п за лотом № 26, інформація про відміну торгів за лотами №№ 2, 8-9, 12-13, 17, 19, 22-25, 27-31 у зв’язку з відсутністю пропозицій.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА», «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА», ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА», ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА», ФОП «Марко Василь Юрійович», ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА», ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА», ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА», ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА», ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» та визначення їх переможцями торгів встановлено наступне.
Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) складеного учасником, учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ».
Водночас відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі- Закону України «Про електронні довірчі послуги») кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Відповідно до пункту 59 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Також, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб електронного підпису чи печатки - апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - у процесі підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки дійсність таких підпису чи печатки підтверджується в тому числі за умови підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Вищезазначені учасники подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронних підписів. При цьому, під час перевірки зазначених електронних підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису «удосконалений» та сертифікат «кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників електронних підписів, які не є кваліфікованими, що не відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: листи-згоди на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника за формою, встановленою Додатком 5 до тендерної документації…».
Відповідно до абзацу дев’ятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Водночас, відповідно до абзацу сьомого статті 2 цього Закону обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;
Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 20.01.2012 № 2-рп/2012, інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) – це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються у побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану зі здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім’ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Перелік даних про особу, які визнаються як конфіденційна інформація, не є вичерпним.
В ході проведення моніторингу встановлено, що на виконання вимоги щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника за формою, встановленою Додатком 5 до тендерної документації:
- учасником ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» (лот № 1) надано лист-згоду на обробку персональних даних Бзова О.Ю. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Мельник Н.В.;
- учасником ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» (лоти №№ 4, 18) надано лист-згоду на обробку персональних даних Русин Т.І. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Жеребак О.І.;
- учасником ФОП «Марко Василь Юрійович» (лот № 5) надано лист-згоду на обробку персональних даних Марко В.Ю. (файл Лист-згода.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Стихарчук М.М.;
- учасником ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лоти № 6, 14, 20, 21) надано лист-згоду на обробку персональних даних Колодяжний О.О. (файл Лист – згода на обробку персональних даних.pdf), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Кавняник А.В., Кондратюк Ю.Ю., Маханець О.А., Болдижар Л.І., Гичка Н.В.
- учасником ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» (лоти №№ 7, 26) надано лист-згоду на обробку персональних даних Нагімова О.І. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Туряниця М.Л.
- учасником ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» (лот № 16) надано лист-згоду на обробку персональних даних Мошковська Н.А. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Шахова Ю.А., Тирик Н.І.,
Крім того, Замовником у пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагаються наступні документи та інформація:
«2.1. Довідку довільної форми , яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для забезпечення виконання Договору про закупівлю. На підтвердження відповідної довідки Учасник надає:
2.1.1 документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками, які будуть супроводжувати надання послуг закупівлі – (трудові книжки, накази тощо).
2.1.2 копії особистих медичних книжок працівників, які матимуть контакт із предметом закупівлі та зазначені у довідці згідно п.5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації. Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій.»
В ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що всупереч вимогам Замовника, встановленим у пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації:
1) у складі тендерних пропозицій учасників ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» (лот № 11) та ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» (лот №16) всупереч вимог Замовника, установлених у підпункті 2.1 пункту 2 додатку 1 тендерної документації, відсутні довідки довільної форми з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для забезпечення виконання Договору про закупівлю;
2) у складі тендерних пропозицій учасників ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» (лот № 1), ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» (лот № 4, № 18), ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» (лот № 7, № 26) та ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» (лот № 15) не подано жодного з документів, що вимагаються у підпункті 2.1.1 пункту 2 додатку 1 (трудові книжки, накази тощо), відповідно, вказаними учасниками не підтверджено трудові відносини з працівниками. Окрім того, Учасником-переможцем ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лоти №№ 6, 14, 20, 21) не підтверджено трудові відносини з працівником Рудка Н.Ю., який вказаний в довідці про наявність працівників (файл Довідка про працівників.pdf);
3) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» (лот № 3) всупереч вимог та умов, встановлених у підпункті 2.1.1 пункту 2 додатку 1 (всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій) до тендерної документації надано медичну книжку серії 12ААВ №056571 (файл Працівники.pdf), останній запис в якій свідчить - «дата наступного медичного огляду 25.02.2023» при тому, що дата подання тендерної пропозиції учасника – 17 січня 2024 року;
4) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лоти №№ 6, 14, 20, 21,) не надано особисту медичну книжку працівника, вказаного в довідці про наявність працівників - Рудка Н.Ю.;
5) у складі тендерної пропозиції ФОП «ПОПФАЛУШІ- КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» (лот №15) надано медичні книжки (файл Працівники.pdf) без перших сторінок, відтак, неможливо визначити на кого вони були видані.
Крім того, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовником у підпункті 3.1.3 пункту 3 додатку 1 вимагається надання «копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
Проте, у складі тендерних пропозицій учасників за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 відсутні відповідні документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вищеописане, учасниками процедури закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Мукачівської територіальної громади в 2024 році документально не підтверджено кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 11, 14, 15, 18, 20, 21, 26), наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації, а також не виконано вимоги, визначені у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині накладення кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника під час подання тендерної пропозиції (за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) та щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції (за лотами №№ 1, 4, 5, 6, 7, 14, 16, 18, 20, 21, 26)
Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерних пропозицій учасників, що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 1 та іншим вимогам тендерної документації, тим самим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності.
Як наслідок, тендерні пропозиції зазначених учасників не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) виникли обставини, передбачені абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерні пропозиції учасників за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 як такі, що: не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідають вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Окрім цього, за результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцями (за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА», «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА», , ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА», ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА», ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА», ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА», ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА», ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Абзацом чотирнадцятим пункту 47 встановлено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Разом з тим, аналогічний спосіб підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей викладений Замовником у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що переможцями процедури закупівлі за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення (18 січня 2024 року) в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано довідку у довільній формі про те, що учасник не має невиконаного зі своєї сторони зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Проте, Замовником на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерні пропозиції переможців процедури закупівлі (за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) як таких, що не надали у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Підсумовуючи викладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 встановлено, що на порушення абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників-переможців за вказаними лотами, а укладено з ними договори, а саме:
з ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» від 24.01.2024 № 38/п за лотом №1 на суму 1 312 500,00 гривень;
з ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» від 24.01.2024 № 36/п за лотом №3 на суму 175 000,00 гривень;
з ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 28/п за лотом №4 на суму 700 000 гривень;
з ФОП «Марко Василь Юрійович» від 24.01.2024 №25/п за лотом №5 на суму 840 000,00 гривень;
з ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п за лотом №6 на суму 1 531 250,00 гривень;
з ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №39/п за лотом №7 на суму 875 000,00 гривень;
з ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА» від 24.01.2024 №29/п за лотом №10 на суму 1 881 250,00 гривень;
з ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» від 24.01.2024 №30/п за лотом №11 на суму 1 837 500,00 гривень;
з «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п за лотом 14 на суму 1 531 250,00 гривень;
з ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №24/п за лотом №15 на суму 1 662 500,00 гривень;
з ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» від 24.01.2024 №37/п за лотом №16 на суму 1 137 500,00 гривень;
з ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 27/п за лотом №18 на суму 131 250,00 гривень;
з ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №34/п за лотом №20 на суму 175 000,00 гривень;
з ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №33/п за лотом №21 на суму 131 250,00 гривень;
з ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №40/п за лотом №26 на суму 306 250,00 гривень.
Окрім того, в ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 27.03.2024 було направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте відповідь (пояснення) на поставлене питання Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
15.04.2024 13:13 - 30.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2024 13:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ оприлюднено висновок про результати моніторингу UA-M-2024-03-26-000029 процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Мукачівської територіальної громади в 2024 році) (UA-2024-01-10-000508-a) , унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-10-000508-a.
У цьому висновку установлено правопорушення а саме:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА», «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА», ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА», ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА», ФОП «Марко Василь Юрійович», ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА», ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА», ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА», ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА», ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» та визначення їх переможцями торгів встановлено наступне. Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) складеного учасником, учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ».
Водночас відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі- Закону України «Про електронні довірчі послуги») кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Відповідно до пункту 59 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Також, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб електронного підпису чи печатки - апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - у процесі підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки дійсність таких підпису чи печатки підтверджується в тому числі за умови підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Вищезазначені учасники подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронних підписів. При цьому, під час перевірки зазначених електронних підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису «удосконалений» та сертифікат «кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції учасників електронних підписів, які не є кваліфікованими, що не відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: листи-згоди на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника за формою, встановленою Додатком 5 до тендерної документації…». Відповідно до абзацу дев’ятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Водночас, відповідно до абзацу сьомого статті 2 цього Закону обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем; Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 20.01.2012 № 2-рп/2012, інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) – це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються у побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану зі здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім’ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Перелік даних про особу, які визнаються як конфіденційна інформація, не є вичерпним. В ході проведення моніторингу встановлено, що на виконання вимоги щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника за формою, встановленою Додатком 5 до тендерної документації: - учасником ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» (лот № 1) надано лист-згоду на обробку персональних даних Бзова О.Ю. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Мельник Н.В.; - учасником ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» (лоти №№ 4, 18) надано лист-згоду на обробку персональних даних Русин Т.І. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Жеребак О.І.; - учасником ФОП «Марко Василь Юрійович» (лот № 5) надано лист-згоду на обробку персональних даних Марко В.Ю. (файл Лист-згода.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Стихарчук М.М.; - учасником ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лоти № 6, 14, 20, 21) надано лист-згоду на обробку персональних даних Колодяжний О.О. (файл Лист – згода на обробку персональних даних.pdf), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Кавняник А.В., Кондратюк Ю.Ю., Маханець О.А., Болдижар Л.І., Гичка Н.В. - учасником ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» (лоти №№ 7, 26) надано лист-згоду на обробку персональних даних Нагімова О.І. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Туряниця М.Л. - учасником ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» (лот № 16) надано лист-згоду на обробку персональних даних Мошковська Н.А. (файл Лист-згода на обробку персональних данних.JPG), однак в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції, зокрема Шахова Ю.А., Тирик Н.І., Крім того, Замовником у пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагаються наступні документи та інформація: «2.1. Довідку довільної форми , яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для забезпечення виконання Договору про закупівлю. На підтвердження відповідної довідки Учасник надає: 2.1.1 документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками, які будуть супроводжувати надання послуг закупівлі – (трудові книжки, накази тощо). 2.1.2 копії особистих медичних книжок працівників, які матимуть контакт із предметом закупівлі та зазначені у довідці згідно п.5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації. Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій.» В ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що всупереч вимогам Замовника, встановленим у пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації: 1) у складі тендерних пропозицій учасників ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» (лот № 11) та ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» (лот №16) всупереч вимог Замовника, установлених у підпункті 2.1 пункту 2 додатку 1 тендерної документації, відсутні довідки довільної форми з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для забезпечення виконання Договору про закупівлю; 2) у складі тендерних пропозицій учасників ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» (лот № 1), ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» (лот № 4, № 18), ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» (лот № 7, № 26) та ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» (лот № 15) не подано жодного з документів, що вимагаються у підпункті 2.1.1 пункту 2 додатку 1 (трудові книжки, накази тощо), відповідно, вказаними учасниками не підтверджено трудові відносини з працівниками. Окрім того, Учасником-переможцем ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лоти №№ 6, 14, 20, 21) не підтверджено трудові відносини з працівником Рудка Н.Ю., який вказаний в довідці про наявність працівників (файл Довідка про працівників.pdf); 3) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» (лот № 3) всупереч вимог та умов, встановлених у підпункті 2.1.1 пункту 2 додатку 1 (всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій) до тендерної документації надано медичну книжку серії 12ААВ №056571 (файл Працівники.pdf), останній запис в якій свідчить - «дата наступного медичного огляду 25.02.2023» при тому, що дата подання тендерної пропозиції учасника – 17 січня 2024 року; 4) у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лоти №№ 6, 14, 20, 21,) не надано особисту медичну книжку працівника, вказаного в довідці про наявність працівників - Рудка Н.Ю.; 5) у складі тендерної пропозиції ФОП «ПОПФАЛУШІ- КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» (лот №15) надано медичні книжки (файл Працівники.pdf) без перших сторінок, відтак, неможливо визначити на кого вони були видані. Крім того, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовником у підпункті 3.1.3 пункту 3 додатку 1 вимагається надання «копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Проте, у складі тендерних пропозицій учасників за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 відсутні відповідні документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів. Враховуючи вищеописане, учасниками процедури закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Мукачівської територіальної громади в 2024 році документально не підтверджено кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 11, 14, 15, 18, 20, 21, 26), наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації, а також не виконано вимоги, визначені у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині накладення кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника під час подання тендерної пропозиції (за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) та щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції (за лотами №№ 1, 4, 5, 6, 7, 14, 16, 18, 20, 21, 26) Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерних пропозицій учасників, що вимагалися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 1 та іншим вимогам тендерної документації, тим самим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності. Як наслідок, тендерні пропозиції зазначених учасників не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) виникли обставини, передбачені абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерні пропозиції учасників за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 як такі, що: не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідають вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Окрім цього, за результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцями (за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА», «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА», , ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА», ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА», ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА», ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА», ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА», ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Абзацом чотирнадцятим пункту 47 встановлено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Разом з тим, аналогічний спосіб підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей викладений Замовником у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що переможцями процедури закупівлі за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення (18 січня 2024 року) в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано довідку у довільній формі про те, що учасник не має невиконаного зі своєї сторони зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Проте, Замовником на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерні пропозиції переможців процедури закупівлі (за лотами №№ 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26) як таких, що не надали у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Підсумовуючи викладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 встановлено, що на порушення абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників-переможців за вказаними лотами, а укладено з ними договори, а саме: з ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» від 24.01.2024 № 38/п за лотом №1 на суму 1 312 500,00 гривень; з ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» від 24.01.2024 № 36/п за лотом №3 на суму 175 000,00 гривень; з ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 28/п за лотом №4 на суму 700 000 гривень; з ФОП «Марко Василь Юрійович» від 24.01.2024 №25/п за лотом №5 на суму 840 000,00 гривень; з ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п за лотом №6 на суму 1 531 250,00 гривень; з ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №39/п за лотом №7 на суму 875 000,00 гривень; з ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА» від 24.01.2024 №29/п за лотом №10 на суму 1 881 250,00 гривень; з ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» від 24.01.2024 №30/п за лотом №11 на суму 1 837 500,00 гривень; з «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п за лотом 14 на суму 1 531 250,00 гривень; з ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №24/п за лотом №15 на суму 1 662 500,00 гривень; з ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» від 24.01.2024 №37/п за лотом №16 на суму 1 137 500,00 гривень; з ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 27/п за лотом №18 на суму 131 250,00 гривень; з ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №34/п за лотом №20 на суму 175 000,00 гривень; з ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №33/п за лотом №21 на суму 131 250,00 гривень; з ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №40/п за лотом №26 на суму 306 250,00 гривень
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26, зокрема, шляхом розірвання договорів (припинення зобов’язань) з ФОП «БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА» від 24.01.2024 № 38/п, ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» від 24.01.2024 № 36/п, ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 28/п, ФОП «Марко Василь Юрійович» від 24.01.2024 №25/п, ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п, ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №39/п, ФОП «ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА» від 24.01.2024 №29/п, ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» від 24.01.2024 №30/п, «ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №31/п, ФОП «ПОПФАЛУШІ-КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №24/п, ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» від 24.01.2024 №37/п, ФОП «РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 № 27/п, ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №34/п, ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 24.01.2024 №33/п, ФОП «НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА» від 24.01.2024 №40/п, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та пункту 13.5 вказаних договорів про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договорів (припинення зобов’язань)
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Управлінням освіти , культури, молоді та порту були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договорів (припинення зобов’язань).
Дата публікації звіту:
22.04.2024 11:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом укладення додаткових угод про розірвання договорів за лотами №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26
Дата публікації:
24.04.2024 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
7c71d90896a743d4970db6a7e774430f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Овочі та фрукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-000508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Яким чином Уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) здійснювалася оцінка тендерних пропозицій учасників-переможців по лотах 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 відповідно до вимог тендерної документації та прийнято рішення про їх відповідність установленим вимогам, тоді як:
1) Замовником у підпункті 13 пункту 2 «Інформація щодо відсутності підстав установлених в пункті 47 Особливостей» додатку 1 тендерної документації встановлена наступна вимога: переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, в тому числі, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, проте переможцями по лотах 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 таку довідку не надано.
2) Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Однак, у лотах 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 учасниками, які згідно протокольних рішень Уповноваженої особи Замовника визначені переможцями (далі - учасники-переможці) накладено удосконалений електронний підпис.
3) В тендерних пропозиціях учасників-переможців ФОП «РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА» (лот 11) та ФОП «МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА» (лот 16) всупереч вимог Замовника, установлених у підпункті 2 пункту 1 додатку 1 тендерної документації, відсутні довідки довільної форми з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для забезпечення виконання Договору про закупівлю.
4) На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником у підпункті 2 пункту 2 додатку 1 вимагається надання копії особистих медичних книжок працівників, які матимуть контакт із предметом закупівлі та зазначені у довідці згідно п.5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації. Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій. Проте, під час моніторингу встановлено наступне:
- Учасником-переможцем ФОП «КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА» (лот 3) надано медичну книжку (серія 12ААВ №056571) останній запис в якій свідчить – «дата наступного медичного огляду 25.02.2023»
- Учасником-переможцем ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лот 6, 14, 20, 21,) не надано особисту медичну книжку працівника вказаного в довідці про наявність працівників Рудка Н.Ю.
- Учасником-переможцем ФОП «ПОПФАЛУШІ- КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА» (лот 15) надано медичні книжки в яких не зазначено, на кого вони були видані.
5) На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником у підпункті 2 пункту 2 додатку 1 вимагається надання документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками, які будуть супроводжувати надання послуг закупівлі – (трудові книжки, накази тощо).
Однак, у складі тендерних пропозицій учасників-переможців лотів 1, 4, 7, 15, 18, 26 таку інформацію не подано, відповідно, не підтверджено трудові відносини з працівниками.
Окрім того, Учасником-переможцем ФОП «КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (лот 6, 14, 20, 21,) не підтверджено трудові відносини з працівником Рудка Н.Ю., який вказаний в довідці про наявність працівників.
6) На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовником у підпункті 3 пункту 3 додатку 1 вимагається надання копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Однак в тендерних пропозиціях учасників-переможців по лотах 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 26 відсутні відповідні документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.