-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція ЦТП на філіях КП "ХТМ". ЦТП 4/14 по пр. Байрона, буд.41/1 у м. Харків (код ДК 021:2015-45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
9 710 983.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 97 109.83 UAH
мін. крок: 1% або 97 109.83 UAH
Номер:
ae5789bdf0b24481a8916f172055f5ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.05.2024 00:00
Період моніторингу:
24.05.2024 12:05 - 15.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.05.2024 № 17-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.05.2024 №17-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-01-09-007052-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11.06.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківські теплові мережі» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол № 430 в від 09.01.2024; пропозицію учасника ТОВ «Опалювальні системи»; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2024 № 494 в; повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2024; договір про закупівлю від 14.02.2024 № 68021412 на суму 8 715 600,00 гривень; додаткову угоду від 14.02.2024 № 1; додаткову угоду від 15.04.2024 № 2; пояснення Замовника від 04.06.2024 надане на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
11.06.2024 19:06 - 15.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2024 19:06
Запити/Пояснення
Номер:
1bbf21d0589846e1a97a891067fcdb1d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2024 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ЦТП на філіях КП "ХТМ". ЦТП 4/14 по пр. Байрона, буд.41/1 у м. Харків (код ДК 021:2015-45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-007052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e9b4df9ce2bd414d94a8de5202b1c3c1
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
04.06.2024 17:40
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості необхідно зазначити, що пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) чітко визначає вичерпний перелік суб’єктів, на якого він розповсюджується, а саме це: 1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, експертного звіту за вказаним об’єктом та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі як Додаток № 2 до тендерної документації. Також повідомляємо, що відповідно рішення 20 сесії 8 скликання Харківської міської ради Харківської області від 22.11.2023 № 487/23 проспект Героїв Сталінграду м. Харкова було перейменовано на проспект Байрона.
Всі вищезазначені документи будуть завантажені в електронну систему закупівель під час надання відповіді