• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

код ДК 021:2015 :09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)

Завершена

2 345 616.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 728.08 UAH
Номер: 80cbc8cb1320433992d6b96770cbfd7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-20-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.01.2025 20:49 - 11.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2025 № 10 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.01.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025 № 10 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15 UA-2024-01-09-006543-a 09.01.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації;розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації;розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМГАЗ СІТІ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 09.01.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2024, договір від 01.02.2024 №42/01/24, додаткова угода від 14.06.2024, №1, додаткова угода від 15.07.2024 №2, додаткова угода від 29.10.2024 №3, додаткова угода від 30.12.2024 №4, додаткова угода від 08.01.2025 №5, пояснення Замовника від 24.01.2025, 30.01.2024 та 31.01.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 19 Особоливостей передбачено випадки для внесення змін до істотних умов договору. Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особоливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Так, Замовником на підставі підпункту 2 пункту 19 Особоливостей до договору вносилися зміни щодо ціни за одиницю товару, за умови: «Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку), про що укладена додаткова угода від 14.06.2024 №1. При цьому, в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю Замовником вказано випадок: «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.01.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «Приймаючи до уваги, що Законом, Особливостями та іншими нормативно-правовими актами, які регулюють сферу публічних закупівель, не визначено порядку a6o механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником, але такі діі не заборонено. Виходячи зі змісту cтaттi 11 Закону, а також відповідно до п.2.12 Положения про уповноважену особу Височанської селищної ради від 16.02.2021p затвердженого Рішенням cecії IV скликання VIII Височанської селищної ради Харківського району Харківської області, після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічних (механічних) помилок, яке вона повинна оформити відповідним протоколом. За вказаних обставин, керуючись Законом та нормами Особливостей, враховуючи приписн Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, наявні технічні (механічні, формальні) помилки було виправлено відповідно протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.06.2024 року.». На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту недотримання вимог законодавства. Отже, на порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону, до повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю Замовником вказано випадок для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті, що не відповідають фактичним підстава для внесення змін до Договору. В ході проведення моніторингу 31.01.2025 Замовником оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2025 щодо виправлення технічної помилки до повідомлення про внесення змін до договору.
Період усунення порушень: 07.02.2025 18:40 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2025 18:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: інформація щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому
Дата публікації звіту: 11.02.2025 10:38

Запити/Пояснення