• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (свинина, яловичина,курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)

Завершена

595 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 977.60 UAH
Номер: 6cd6842b998d44199e25bd812b372063
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-13-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 13.02.2024 15:01 - 06.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2024 № 9-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 13.02.2024 № 9-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-01-09-006467-a від 09.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.01.2024 за №01/30 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г. Вершигори» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 за №5, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Бурмаса Романа Тарасовича (далі-ФОП Бурмас Р.Т.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2024 за №11, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024 року, договір поставки товару від 30.01.2024 за №01/30, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 16.02.2024 отримане через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Бурмаса Р.Т. встановлено відсутність ряду документів, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме : - декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), експертні висновки та протоколи випробування видані не раніше 2023 року на печінку яловичу охолоджену, серце яловиче (охолоджене), язик яловичий (охолоджений), легені яловичі (охолоджені), на тушки курей та серця курячого охолодженого (вимоги п.п.3 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації); - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві та сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) виданих на ім’я виробника продукції курятини ПАТ «Миронівська птахофабрика» (вимоги п.п.3 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації); - лист авторизації від виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro ( вимоги п.п.4 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації); - документи про впровадження системи НАССР ФОП Бурмас Р.Т. або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження ним системи управління безпечністю харчових продуктів (вимоги п.п.5 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації); - скан-копія акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві виробника продукції ПАТ «Миронівська птахофабрика » (вимоги п.п.7 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації); - копія технічного паспорту та/або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований вантажний фургон ізотермічний марки CITROEN, реєстраційний номер ВО 0497ВР, який використовується на правах довіреності ( вимоги п.п.1.3 п.1 додатку 1 до тендерної документації). Під час проведення моніторингу, 13.02.2024 Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо невідхилення пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник у відповіді від 16.02.2024 зазначив, що «…при розгляді питань 2-5 запиту про надання пояснень щодо не відхилення пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. Замовник виявив, що учасник не надав всіх документів, які вимагалися тендерною документацією. У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо, що для усунення даних порушень будуть вжиті відповідні заходи…». Виходячи з вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бурмас Р.Т. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 19.02.2024 12:48 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.02.2024 12:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство "Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г.Вершигори" Тернопільської обласної ради повідомляє, що заходи, щодо усунення виявлених порушень, вжито.
Дата публікації звіту: 21.02.2024 12:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 21.02.2024 12:49

Запити/Пояснення