-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (свинина, яловичина,курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)
Завершена
595 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 977.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 977.60 UAH
Номер:
6cd6842b998d44199e25bd812b372063
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 15:01 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.02.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-01-09-006467-a від 09.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.01.2024 за №01/30 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г. Вершигори» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 за №5, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Бурмаса Романа Тарасовича (далі-ФОП Бурмас Р.Т.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2024 за №11, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024 року, договір поставки товару від 30.01.2024 за №01/30, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 16.02.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Бурмаса Р.Т. встановлено відсутність ряду документів, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме :
- декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), експертні висновки та протоколи випробування видані не раніше 2023 року на печінку яловичу охолоджену, серце яловиче (охолоджене), язик яловичий (охолоджений), легені яловичі (охолоджені), на тушки курей та серця курячого охолодженого (вимоги п.п.3 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації);
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві та сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) виданих на ім’я виробника продукції курятини ПАТ «Миронівська птахофабрика» (вимоги п.п.3 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації);
- лист авторизації від виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro ( вимоги п.п.4 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації);
- документи про впровадження системи НАССР ФОП Бурмас Р.Т. або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження ним системи управління безпечністю харчових продуктів (вимоги п.п.5 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації);
- скан-копія акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві виробника продукції ПАТ «Миронівська птахофабрика » (вимоги п.п.7 п.3.8 Розділу 3 тендерної документації);
- копія технічного паспорту та/або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований вантажний фургон ізотермічний марки CITROEN, реєстраційний номер ВО 0497ВР, який використовується на правах довіреності ( вимоги п.п.1.3 п.1 додатку 1 до тендерної документації).
Під час проведення моніторингу, 13.02.2024 Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо невідхилення пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник у відповіді від 16.02.2024 зазначив, що «…при розгляді питань 2-5 запиту про надання пояснень щодо не відхилення пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. Замовник виявив, що учасник не надав всіх документів, які вимагалися тендерною документацією. У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо, що для усунення даних порушень будуть вжиті відповідні заходи…».
Виходячи з вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бурмас Р.Т. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
19.02.2024 12:48 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 12:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство "Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г.Вершигори" Тернопільської обласної ради повідомляє, що заходи, щодо усунення виявлених порушень, вжито.
Дата публікації звіту:
21.02.2024 12:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
21.02.2024 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
3717664829064f2bafef1e0473408210
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.02.2024 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М'ясо (свинина, яловичина,курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-09-006467-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
2. Відповідно до вимог п.п.1 пункту 3.8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасником ФОП Бурмас Р.Т. надано довідку про детальний опис товару, який постачатиметься від 15.01.2024 за №18, в якій зазначено, що товаро-виробником свинини охолодженої у напівтушках (11 категорії на кості), яловичини (м’якуш без кісток), печінки яловичої охолодженої, серця яловичого (охолодженого), язика яловичого (охолодженого), легенів яловичих (охолоджених) є ТОВ «Микулин» та тушок курей охолоджених, печінки курячої (охолодженої), серця курячого (охолодженого) є ПАТ «Миронівська птахофабрика»).
Підпунктом 3 пункту 3.8 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу , щодо надання учасниками документів що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі:
- декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), видані не раніше 2023 року;
- експертний висновок та протокол випробування, видані не раніше 2023 року.
В складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. надано експертні висновки від 20.12.2023 № 003279п/23 та № 003280п/23 відповідно на свинину охолоджену та яловичину охолоджену, протоколи випробувань харчової продукції від 25.12.2023 за №2591 та №2592 відповідно на свинину охолоджену та м'ясо яловиче.
Окрім цього, в складі пропозиції надано декларацію виробника №2/10, підписану ФОП Бурмас Р.Т. на свинину та яловичину , в якій зазначено дату виготовлення 02.10.2023 та термін придатності 20 діб, яка на день подання пропозиції (17.01.2024) не підтверджує якість продукції.
Отже, в складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. відсутні декларації виробника, або сертифікати якості, на свинину охолоджену у напівтушках (11 категорії на кості), яловичину (м’якуш без кісток), печінку яловичу охолоджену, серце яловиче (охолоджене), язик яловичий (охолоджений), легені яловичі (охолоджені) та експертні висновки і протоколи випробування на печінку яловичу охолоджену, серце яловиче (охолоджене), язик яловичий (охолоджений), легені яловичі (охолоджені).
Окрім цього, в складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. надано декларацію виробника (посвідчення про якість) ПАТ «Миронівська птахофабрика» від 14.01.2024 за № 71318 в якій наявна інформація про печінку курячу. Однак декларації виробника, чи якісного посвідчення на тушки курей та серця курячого охолодженого в складі пропозиції не виявлено.
Поряд з цим, в даному п.п.1 пункту 3.8 Замовником встановлено вимогу, щодо надання учасниками :
- сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника.
- сертифікату виданого на ім’я Виробника та/або Учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT).
В складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. надано сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) видані виробнику продукції свинини та яловичини ТОВ «Микулин». Однак виробника продукції курятини ПАТ «Миронівська птахофабрика» дані сертифікати у складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. відсутні.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявні в пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. документи, які свідчать про якість продукції та відповідність технічним вимогам (декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення) на свинину,яловичину, курятину) , сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) на виробника курятини або ФОП Бурмас Р.Т. якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
3. Підпунктом 4 пункту 3.8 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro»
У складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. відсутній лист авторизації від виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» про передачу повноважень на продаж (реалізацію) курятини у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
Поряд з цим в складі пропозиції надано договір від 15.01.2024 за №139 (назва файлу «договір закупівлі курки») укладений з ТОВ « МІБУЧ» на поставку товару. Однак у даному договорі відсутня інформація ,який саме товар буде постачатись.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявний в пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. лист авторизації від виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
4. Підпунктом 5 пункту 3.8 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено імперативну вимогу про надання учасником «Документів, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)».
У складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. надав документи про впровадження системи НАССР виробником продукції ТОВ «Микулин». Однак документів про впровадження системи НАССР ним як учасником або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів ФОП Бурмас Р.Т. не надано.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявна в пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. довідка у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання про впровадження ним системи НАССР, якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
5. Підпунктом 7 пункту 3.8 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання Учасником як оператором ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника. Акт виданий не раніше 2023 р.
В складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. наявний акт перевірки Держпродспоживслужби в ТОВ «Микулин». Однак акт перевірки Держпродспоживслужби в виробника продукції ПАТ «Миронівська птахофабрика» в складі пропозиції відсутній.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявний в пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. акт перевірки Держпродспоживслужби в виробника продукції ПАТ «Миронівська птахофабрика», якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
6. В п.п.1.3 п.1 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником технічного паспорту на автотранспорт та/або копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару.
В складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 5.01.2024 за №1 в якій наявна інформація про спеціалізований вантажний фургон ізотермічний марки CITROEN, реєстраційний номер ВО 0497ВР, який використовується на правах довіреності на право користування транспортним засобом виданої Бурмасу Р.Т. 23.10.2023. Однак, копію технічного паспорту на вищевказаний автотранспорт та/або копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в складі пропозиції не надано.
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявний в пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. технічний паспорт на спеціалізований вантажний фургон ізотермічний марки CITROEN, реєстраційний номер ВО 0497ВР та/або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fc956896b6cf4f5c8a1fb53b40385018
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
16.02.2024 17:32
Опис:
Пояснення на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі за текстом - управління Держаудитслужби) щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «М'ясо (свинина, яловичина,курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-09-006467-a) повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Предметом вищезазначеної закупівлі є: «М'ясо (свинина, яловичина,курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-09-006467-a) у обсязі, необхідному для забезпечення харчування пацієнтів у КНП «Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г.Вершигори»ТОР.
Предмет закупівлі визначено на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 «Порядок визначення предмета закупівлі».
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції, була розроблена тендерна документація та технічна специфікація з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування пацієнтів в закладі охорони здоров’я.
Кількісні показники визначені виходячи з планової кількості пацієнтів, які харчуються в закладах охорони здоров’я.
Відповідно до технічної специфікації та кількісних показників предметів закупівлі. Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог: законів України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами та доповненнями), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» (зі змінами та доповненнями), Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями), Постанови КМ України від 24 березня 2021 р. № 305 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, затверджений наказом МОЗ України від 24.03.2016 року №234, зареєстровано в Міністерстві юстиції в України 14.04.2016 року №563/28693, Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти 25.09.2020 № 2205, зареєстровано в Міністерстві юстиції в України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394, Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, відповідними ДСТУ, ТУ.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалися рекомендації визначені в Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), але не виключно.
Так, очікувана вартість - це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів; очікувана ціна за одиницю - розрахункова ціна одиниці товару із зазначенням інформації про включення до очікуваної ціни податку на додану вартість, інших податків і зборів, а також доставки товару до замовника.
В розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлю включено витрати на здійснення: - перевезення товарів до закладу охорони здоров’я, зокрема витрати на паливо, мастильні та інші експлуатаційні матеріали, на технічне обслуговування, амортизації транспортних засобів тощо; - вантажно-розвантажувальних робіт.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, аналіз статистичних даних та інфляційних показників за 2023 роки, а саме:
1. Проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах КНП «Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г.Вершигори,ТОР а також в системі закупівель Рrоzоrrо, Prozorro Market каталог.
- Аналіз цінових показників (очікуваної вартості) у системі закупівель Рrоzоrrо;
- Аналіз цінових показників (очікуваної вартості) здійснювалося також у системі Prozorro Market каталог.
З вищевказаних джерел інформації було визначено очікувану ціну предмету закупівлі. На підставі проаналізованих значень очікуваних цін за одиницю та кількості товару, що закуповується, було розраховано сумарну очікувану вартість предмета закупівлі.
Особливість договорів укладених за результатами процедур закупівель в тому, що вони укладаються з постачальниками товарів на рік вперед за фіксованою ціною. Планування та проведення закупівлі відбувається в кінці поточного року та/або на початку наступного року. Показники беруться за попередні роки та/або поточний рік.
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик , розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі- ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловичини, м’ясо свинне, м'ясо курки) розміщене на офіційній сторінці закладу за адресою: http://bzlik.te.ua
Щодо питання 2 інформуємо, що згідно додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є три види м’яса (свинина, яловичина (в т.ч. печінка, серце, легені, язик), курятина (в.т.ч. печінка, серце)). Тобто Замовник в тендерній документації встановив вимогу, щодо надання учасниками документів, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі, а саме свинини, яловичини (м'ясо, печінка, серце, легені, язик) та курятини (м’ясо, печінка, серце).
Учасником ФОП Бурмас Р.Т. надано декларації виробника на свинину, яловичину та курятину. А також ФОП Бурмас Р.Т. надав експертні висновки на свинину та яловичину. Також в складі пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. надано сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) видані виробнику продукції свинини та яловичини ТОВ «Микулин».
Щодо питання 3 Учасником ФОП Бурмас Р.Т. в складі пропозиції надано договір від 15.01.2024 за №139 укладений з ТОВ « МІБУЧ» на поставку товару, а саме курки, про що зазначено у довідці.
Щодо питання 6 Учасником ФОП Бурмас Р.Т. в складі пропозиції надано довіреність на право користування спеціалізованим вантажним фургоном ізотермічної марки CITROEN від 23.10.2023.. У даній довіреності чітко зазначена вся інформація, взята із свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХМ 715319, виданого Центром 6142 02.09.2017р., автомобіль спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – В марки CITROEN, модель JUMPER, випуску 1999, номер шасі (кузова, рами) VF72322В4215820711, реєстраційний номер ВО0497ВР.
При розгляді питань 2-5 запиту про надання пояснень щодо не відхилення пропозиції ФОП Бурмас Р.Т. Замовник виявив, що учасник не надав всіх документів, які вимагалися тендерною документацією. У зв’язку з вищевикладеним повідомляємо, що для усунення даних порушень будуть вжиті відповідні заходи.