-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95
закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету
Завершена
4 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Номер:
cf8a04ca83b44fe480d66772cbb29dee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 11:47 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-01-09-006350-a 09.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Петрол Партнер», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Комунгосп» Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 09.01.2024 №4 (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Петрол Партнер» (далі – ТОВ «Петрол Партнер»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.01.2024 №8, повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2024 року, договір про закупівлю товарів від 25.01.2024 №040411-25/01/2024-ШК-121, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 05.02.2024 року.
Період усунення порушень:
07.02.2024 12:23 - 13.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2024 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
a59f82dd5f054f4eaf2b7a817903a4bc
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 13:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин А-95» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-09-006350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив: «Підтвердження наявності фінансової спроможності фінансовою звітністю за останній звітній період. Якщо станом на момент підготовки пропозиції учасника не настав термін подання річної звітності, то учасник підтверджує свою фінансову спроможність проміжною звітністю за 9 місяців 2023 року.»
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Петрол Партнер» те, що ним у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність мікропідприємства за 2022 рік (баланс форма №1-мс, звіт про фінансові результати форма №2-мс), тоді, як у пункті 2 Додатку 1 до ТД вимагалось за 2023 рік або 9 місяців 2023 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ee68329dfc95449594d4f74e6de88ec7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.02.2024 16:40
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення інформуємо про таке.
Аналізуючи подану учасником тендерну пропозицію, КП «Комунгосп» звернуло увагу на той факт, що учасник подавав державну фінансову звітність як мікропідприємство. Оскільки законодавством визначено, що мікропідприємства проміжної звітності не подають, то останнім звітним періодом для такого учасника є 2022 рік. Тому для встановлення відповідності критеріям фінансової спроможності було взято до уваги фінансову звітність за 2022 рік. З огляду на те, що підприємство створено і зареєстровано 2022 року, активно нарощувало обсяги діяльності у 2023 році, працює на роздрібному ринку у сфері торгівлі (АЗС) пальним для автомобілів (ТМ «ВОГ»), а також враховуючи те, що умовами торгів передбачено післяплату (тобто оплату за фактом надання послуги), КП «Комунгосп» дійшло висновку про фінансову спроможність такого учасника.