-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Виконання додаткових робіт по об"єкту: "Капітальний ремонт будівлі мулонасосного цеху каналізаційних очисних споруд м. Чернігів, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району, пошкоджених внаслідок воєнниї дій рф на території України"
Завершена
1 870 006.82
UAH з ПДВ
Номер:
56f9ba6dab9d4c17b8b2e0ed424ad92c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2024 00:00
Період моніторингу:
13.06.2024 16:53 - 05.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2024 № 36-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-01-09-003743-a 09.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів встановлено порушення вимоги абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір на виконання робіт від 29.12.2023 № 26/12/2023 (далі – Договір), укладений між Замовником та Приватним багатопрофільним підприємством «Вимал», пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.06.2024.
Відповідно до положень пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону.
За результатами аналізу питання наявності обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів встановлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, Замовником 29.12.2023 оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та 09.01.2024 оприлюднено Договір, при цьому обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей в електронній системі закупівель не оприлюднено.
На запит Управління, Замовником 25.06.2024 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro оприлюднено пояснення та документи щодо обґрунтування підстави закупівлі без використання електронної системи, яка була здійснена відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
09.07.2024 15:13 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 15:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальником відділу матеріально-технічного постачання та начальником юридичного відділу КП "Чернігівводоканал" було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Бичковою Т.О., щодо недопущення встановленого порушення у подальшому при оприлюднення інформації згідно абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей та яку буде направлено на прослуховування найближчого вебінару у сфері публічних закупівель .
Дата публікації звіту:
16.07.2024 09:38
Запити/Пояснення
Номер:
976119742e0040329ad3f4fff64e0552
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2024 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі мулонасосного цеху каналізаційних очисних споруд м. Чернігів, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району, пошкоджених внаслідок воєнних дій рф на території України», очікуваною вартістю 1 870 006,82 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-003743-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
4. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
5. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору на виконання робіт від 29.01.2024 № 26/12/2023, укладеного між Замовником та Приватним багатопрофільним підприємством «Вимал» за результатами даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f52f972e53ef4f5f912bc48f4093c7af
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.06.2024 15:52
Опис:
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
Відповідь:
Додається
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Відповідь:
Відповідно до п. п. 8 п.13 Особливостей (Інформація та документальне підтвердження додається)
4. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Відповідь:
Відсутність завантаженого файлу «обґрунтування підстави для здійснення закупівлі» відповідно до пункту 13 Особливостей, як це передбачено пунктом 13 (в редакції від 17.11.2023) пов’язана зі збоєм у роботі програного забезпечення для сканування, який не було виявлено під час підготовки документу до завантаження. (Додаємо у вкладенні).
5. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) про фактичний стан виконання договору на виконання робіт від 29.01.2024 № 26/12/2023, укладеного між Замовником та Приватним багатопрофільним підприємством «Вимал» за результатами даної закупівлі.
Відповідь:
Договір виконано. Копія наказу про введення в експлуатацію додається