-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Електрична енергія
Завершена
699 075.00
UAH без ПДВ
Номер:
0681232641534b2bbe912ab1784793b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-29-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
29.02.2024 16:49 - 22.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2024 № 14-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2024-01-09-003501-a 09.01.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі; протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення, документи та пояснення з власної ініціативи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 15.03.2024.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, з огляду на наступне.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням в електронній системі закупівель 11.03.2024 оприлюднено запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень Замовником. Проте, відповідь Замовником надано 15.03.2024, тобто на 4-й робочий день, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням вимог Особливостей.
У пункті 13 Особливостей визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю електричної енергії, очікуваною вартістю 699 075,00 грн, шляхом проведення закупівлі без використання електронної системи.
Згідно з пунктом 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Проте, в порушення вимог пункту 13 Особливостей, разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Згідно з поясненнями, наданими Замовником на запит Управління, «…закупівля без використання електронної системи, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-09-003501-а) є недійсною (помилково внесеною)».
Отже, закупівлю електричної енергії, шляхом застосування закупівлі без використання електронної системи за ID:UA-2024-01-09-003501-а, Замовником проведено з порушенням вимоги пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.03.2024 17:49 - 05.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2024 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторінгу від 29 лютого 2024 року , замовником були усунені порушення шляхом відміни закупівлі ,
Дата публікації звіту:
22.03.2024 13:04
Запити/Пояснення
Номер:
e20f2d9519214f60a1169c2669870295
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2024 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія», код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, очікуваною вартістю 699 075,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-003501-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Також, просимо надати посилання, доступне для перегляду, на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг та обрано саме ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»?
4. Надати укладений договір,
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a0edbe702413432f8ebda7af2601d3bb
Назва:
Електрична енергія
Дата опублікування:
15.03.2024 13:02
Опис:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів»
Предмет закупівлі: Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 - Електрична енергія.
Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару.
Учасник повинен забезпечувати дотримання загальних та гарантованих стандартів якості постачання електричної енергії, в тому числі, що передбачені згідно Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 375 (надалі – Порядок 375), Закону України «Про ринок електричної енергії» (надалі - Закон про ринок), Правил роздрібного ринку електричної енергії (надалі - ПРРЕЕ), інших нормативно-правових актів.
Якісні характеристики мають відповідати пункту 1.1.2 глави 1.1. розділу І ПРРЕЕ, а саме, що якість електропостачання це перелік визначених Регулятором, НКРЕКП показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, в тому числі тих, що передбачені згідно Порядку 375, Закону, ПРРЕЕ, КСР, умов договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та інших нормативно-правових актів. Згідно статті 18 Закон показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з врахуванням аналізу споживання Замовника (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період). Розрахунок очікуваної вартості проводився, згідно моніторингу цін електрпоостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмету закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньо добовому ринку або ринку електричної енергії на добу на перед), послуга з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначенні законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік.
Власного веб-сайту у Відділі освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області не має. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів не розміщувались, але Замовником вжито заходів щодо недопущення даних помилок та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів в подальшому.
12.12.2023 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Електрична енергія ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-12-016972-a., в результаті якої було укладено договір №3134323 від 05 січня 2024 року.
Закупівля без використання електронної системи (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-09-003501-а) є недійсною (помилково внесеною), протокол додається
Номер:
d6cf064fe2f24b32992e763ec1702f52
Назва:
Електро енергія
Дата опублікування:
15.03.2024 13:03
Опис:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів»
Предмет закупівлі: Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 - Електрична енергія.
Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару.
Учасник повинен забезпечувати дотримання загальних та гарантованих стандартів якості постачання електричної енергії, в тому числі, що передбачені згідно Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 375 (надалі – Порядок 375), Закону України «Про ринок електричної енергії» (надалі - Закон про ринок), Правил роздрібного ринку електричної енергії (надалі - ПРРЕЕ), інших нормативно-правових актів.
Якісні характеристики мають відповідати пункту 1.1.2 глави 1.1. розділу І ПРРЕЕ, а саме, що якість електропостачання це перелік визначених Регулятором, НКРЕКП показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, в тому числі тих, що передбачені згідно Порядку 375, Закону, ПРРЕЕ, КСР, умов договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та інших нормативно-правових актів. Згідно статті 18 Закон показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з врахуванням аналізу споживання Замовника (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період). Розрахунок очікуваної вартості проводився, згідно моніторингу цін електрпоостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмету закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньо добовому ринку або ринку електричної енергії на добу на перед), послуга з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначенні законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік.
Власного веб-сайту у Відділі освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області не має. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів не розміщувались, але Замовником вжито заходів щодо недопущення даних помилок та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів в подальшому.
12.12.2023 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Електрична енергія ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-12-016972-a., в результаті якої було укладено договір №3134323 від 05 січня 2024 року.
Закупівля без використання електронної системи (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-09-003501-а) є недійсною (помилково внесеною), протокол додається
Номер:
9e88cd52fc1549a9aae6491870e0bf14
Назва:
Електро енергія
Дата опублікування:
15.03.2024 13:07
Опис:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів»
Предмет закупівлі: Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 - Електрична енергія.
Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання Товару.
Учасник повинен забезпечувати дотримання загальних та гарантованих стандартів якості постачання електричної енергії, в тому числі, що передбачені згідно Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 375 (надалі – Порядок 375), Закону України «Про ринок електричної енергії» (надалі - Закон про ринок), Правил роздрібного ринку електричної енергії (надалі - ПРРЕЕ), інших нормативно-правових актів.
Якісні характеристики мають відповідати пункту 1.1.2 глави 1.1. розділу І ПРРЕЕ, а саме, що якість електропостачання це перелік визначених Регулятором, НКРЕКП показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, в тому числі тих, що передбачені згідно Порядку 375, Закону, ПРРЕЕ, КСР, умов договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та інших нормативно-правових актів. Згідно статті 18 Закон показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з врахуванням аналізу споживання Замовника (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період). Розрахунок очікуваної вартості проводився, згідно моніторингу цін електрпоостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмету закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньо добовому ринку або ринку електричної енергії на добу на перед), послуга з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначенні законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік.
Власного веб-сайту у Відділі освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Киселівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області не має. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів не розміщувались, але Замовником вжито заходів щодо недопущення даних помилок та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів в подальшому.
12.12.2023 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Електрична енергія ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-12-016972-a., в результаті якої було укладено договір №3134323 від 05 січня 2024 року.
Закупівля без використання електронної системи (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-09-003501-а) є недійсною (помилково внесеною), протокол додається