• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти Усатівської сільської територіальної громади ДК 021:2015: код 55524000-9

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

8 036 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 80 360.00 UAH
Номер: 2d0b006d42e24fe1bd881957d4bd2550
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.04.2024 15:22 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.04.2024 № 37-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.04.2024 № 37-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-01-09-001616-a, 09.01.2024, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – замовник), UA-2024-01-09-001616-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 № 2; внесення змін до тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 № 3; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 23.01.2024 № 4; вимогу про усунення невідповідностей до 31.01.2024; протокол про визначення переможцем процедури закупівлі від 31.01.24 № 6 та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2024-02-19-005331-a від 31.01.2024; офіційний веб-сайт замовника https://usativska-rada.gov.ua/obgruntovannya-predmeta-zakupivli-ta-rozmiru-byudzhetu/; Договір про закупівлю № 0207-5 від 07.02.2024; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 25.04.2024 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині наступного. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 тендерної документації замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (наданні послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. Проте, вказаний гарантійний лист відсутній в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ». Відповідно до пункту 43 Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак замовником не виявлено вказаних вище невідповідностей в інформації та/або документах учасника, та не розміщено ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що є порушенням вимог пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 06.05.2024 17:55 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2024 17:55

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду: 15.05.2024 року до Одеського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області № UA-2024-01-09-001616-a від 06.05.2024 року.
Дата публікації: 15.05.2024 15:31
Дата відкриття провадження: 15.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 420/14975/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Після детального опрацювання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-01-09-001616-a оприлюдненого 06.05.2024р. Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (далі по тексту - Висновок), Усатівська сільська рада Одеського району Одеської області, яка є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) вважає його безпідставним та не обґрунтованим, у зв’язку з чим, керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надає свої аргументовані заперечення у доданому фалі з документальним підтвердженням.
Дата публікації звіту: 13.05.2024 11:25

Запити/Пояснення