• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)»

ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)»

Завершена

1 439 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 395.50 UAH
Номер: 5089671303e4439da53d8a473bc03c4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-05-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.02.2024 14:24 - 27.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.02.2024 № 9-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.02.2024 № 9-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-01-08-006884-a 08.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, tanjaryda@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Щедрий коровай» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 01.02.2024 №55 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей при внесенні змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.01.2024 № б/н (далі – ТД), зміни до ТД (протокол від 17.01.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Щедрий коровай» (далі – ТОВ «Щедрий коровай»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024 №б/н, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2024 року, договір про закупівлю від 01.02.2024 №55 (далі - Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 12.02.2024 та від 23.02.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником 17 січня 2024 року вносились зміни до тендерної документації. Зміни, що вносились Замовником до тендерної документації, розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Однак, Замовником внесено зміни не в повному обсязі у новій редакції тендерної документації, які відображені у переліку змін, що вносяться (протокол від 17.01.2024) зокрема: в частині «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме: 22.01.2024 року, 11:00 год.», чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні подати шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, зокрема, форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ». На вищенаведену вимогу, учасником ТОВ «Щедрий коровай» у складі тендерної пропозиції надано документ «цінова пропозиція.pdf» в якому у пункті 9 вказано кількість товару (рис оброблений) - 1200 кг замість - 3750 кг, що не відповідає вимогам встановленим у Додатку 2 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до тендерної документації Замовника. Аналогічно, учасником ТОВ «Щедрий коровай» у пункті 9 Додатку 1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ» до проєкту Договору про закупівлю вказано кількість товару (рис оброблений) 1200 кг замість 3750 кг, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, учасником ТОВ «Щедрий коровай» надано Замовнику тендерну пропозицію яка не відповідає умовам тендерної документації. У підпункті 2 пункту 3 Розділу 5 ТД та у Додатку 1 до ТД Замовник визначив, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Щедрий коровай» через те, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 26.02.2024 11:33 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2024 11:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Договір з постачальником розірвано
Дата публікації звіту: 29.02.2024 13:47

Запити/Пояснення