• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охоронної сигналізації

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Завершена

2 937 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 688.00 UAH
Номер: aaf7eaba62f549cd8ccabc1905d3f0a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 19.03.2024 17:18 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2024 № 22 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-01-08-005287-a 08.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності обрання встановлено порушення абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором № 2024/ПЦС/ТО від 01.03.2024 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірність обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-01-08-002128-b на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена уповноваженою особою 30.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника, якого визнано переможцем ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи про визначення переможця № 53 від 08.02.2024; повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2024; Договір №2024/ПЦС/ТО від 01.03.2024; Додаткова угода №1 від 01.03.2024 до Договору №2024/ПЦС/ТО від 01.03.2024; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 25.03.2024. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження Замовником виконано 30 січня 2024 року (внесено зміни до тендерної документації згідно переліку змін.) При проведенні моніторингу встановлено наступне. У пункті 6 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» Замовником зазначено дислокацію 70 закладів і установ освіти Дніпровської міської ради. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 р. № 975 (зі змінами) (далі – Постанова КМУ № 975), затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Відповідно до пункту 19 вищезазначеної Постанови КМУ № 975, заклади освіти державної та комунальної форми власності відносяться до категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Частиною другою вищезазначеної постанови встановлено, що: у разі відповідності категоріям, затвердженим цією постановою, такі об’єкти охороняються органами поліції охорони на договірних засадах. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником застосовано відкриті торги з особливостями по предмету: «Послуги з охоронної сигналізації», ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги та укладено договір з учасником, якого визнано переможцем торгів переможцем ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» № 2024/ПЦС/ТО від 01.03.2024. З огляду на викладене, Замовником неправомірно обрано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями», чим недотримано норми абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень: 09.04.2024 17:16 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2024 17:16

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду.
Дата публікації: 22.04.2024 17:29
Дата відкриття провадження: 29.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 160/10531/24

Запити/Пояснення