-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління побутовими відходами (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
Завершена
540 855.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 704.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 704.28 UAH
Номер:
387db80baca14fe59cc7cf376d047718
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 18:00 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
31. UA-2024-01-08-004281-a 08.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об'єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи замовника від 08.01.2024 № 4, протокол від 22.01.2024 № 13, тендерну пропозицію Комунальне підприємство «Еко-сан» Лозівської міської ради Харківської області (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024, договір про закупівлю послуг від 31.01.2024 № 49, додаткова угода від 09.08.2024 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 23.08.2024 року.
Період усунення порушень:
02.09.2024 18:29 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2024 18:29
Запити/Пояснення
Номер:
bbad5b7df2ca43b5bd8d4626aae8cb48
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з управління побутовими відходами (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-08-004281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4e25a408ce194305a70d20905cfcae9d
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
23.08.2024 15:54
Опис:
07.08.2024 на підставі Наказу від 06.08.2024 № 130 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочато моніторинг закупівлі № UA-2024-01-08-004281-a (далі – Закупівля) Послуги з управління побутовими відходами (Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) 22.08.2024 р. о 17:38 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит на надання пояснень.
Комунальне некомерційне підприємство «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – КНП «Лозівське ТМО») надає пояснення щодо, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
КНП «Лозівське ТМО» надає медичні послуги з діяльності лікарняних закладів в м. Лозова, на балансі якого є 2 стаціонара та 1 поліклініка по яким здійснюється вивіз сміття. Очікувану вартість визначено з урахуванням наказу Мінекономіки від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін за результатами моніторингу цін на вказані позиції предмету закупівлі на протязі 2023 року в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями (у відповідності до цін, вказаних у договорах про закупівлю), направлено запити цінових пропозицій надавачам послуг, а також враховуючи діючі рішення виконавчого органу Лозівської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) від 02.01.2024. №36.
Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних виконавців щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу відходів.
Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі середнього значення цінової пропозиції і становить: 540 855,00 грн. з урахуванням ПДВ. Очікуваний обсяг закупівлі визначено на підставі аналізу попередніх періодів у 2022-2023 р.р. виходячи з фактичної кількості наявних контейнерів для збирання ТПВ , що підлягають вивезенню відповідно з Графіком виконання послуг по збиранню, вивезенню та утилізації побутових відходів з контейнерів в об’ємом 0,75 куб. м. у 2024 році, а також фактичної наявності побутових відходів, опалого листя та гілля на тимчасових місцях зберігання відходів (сміттєзвалищах), що утворились в результаті проведення медичної діяльності КНП «Лозівське ТМО» - 2 250 куб. м. Розмір бюджетного призначення на здійснення даної закупівлі визначено відповідно до потреби замовника, доведених граничних сум на 2024 рік та планових надходжень коштів по загальному фонду в 2024 році. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: для забезпечення належних санітарних умов функціонування 2-х стаціонарів та 1-ї поліклініки в м. Лозова, що знаходяться на балансі Комунального некомерційного підприємства «Лозівське територіальне медичне об’єднання» Лозівської міської ради Харківської області, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері управління з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення). Якість послуг у сфері управління побутовими відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення, а також, які можуть забезпечити виконання обов’язків, визначених у частині другій статті 21 Закону України «Про житловокомунальні послуги» у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Технічні та якісні характеристики складені у відповідності до Закону України № 2320-ІХ «Про управління відходами» від 20.06.2022р. та нормативно-правових актів у сфері управління побутовими відходами, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі.
Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби на 2024 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.