• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні (Сметана, Кефір)

Завершена

476 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 5a4586de0281473482edd15a18778bec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 25.04.2024 14:51 - 17.05.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.04.2024 № 22-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25.04.2024 № 22-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-01-08-000187-a 08.01.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи у випадках, передбачених Особливостями, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, у випадках передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення закупівлі, далі – Особливості) та Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник); обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей від 08.01.2024; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-08-000187-a; договір про закупівлю від 08.01.2024 № 1; пояснення та документи Замовника від 30.04.2024, надані на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Період усунення порушень: 07.05.2024 15:36 - 11.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2024 15:36

Запити/Пояснення