• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Філе куряче охолоджене

Завершена

3 042 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 210.00 UAH
Номер: 3f633e1c45034dfea9cde72faab57d31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-19-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 19.08.2024 15:19 - 10.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2024 № 60-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 19.08.2024 № 60-з Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. 10. UA-2024-01-05-006121-a 05.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2024 №11, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 15.01.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «Проскурів –Агро», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.01.2024 №23, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «ІМПЕРІЯ ФУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.01.2024 №28, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.01.2024, договір про постачання товару від 30.01.2024 №24 (далі – договір), пояснення від 23.08.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Моніторингом встановлено, що підпунктом 3.5.7 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи викладене Учасник-переможець закупівлі повинен надати в складі пропозиції (шляхом їх дозавантаження) наступні документи: - У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, враховуючи технічну неможливість перевірити інформацію замовником за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, учасник-переможець надає інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual). - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п.п. 3 п. 47 Особливостей), що видана не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати.». Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів. Отже, із 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені у підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей суперечать вимогам, встановленим у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Реєстру не був обмеженим. Враховуючи вищевикладене, в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень: 28.08.2024 14:59 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 14:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою Управління Кобзєвою Н. І., в електронній системі закупівель проведено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Філе куряче охолоджене ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина» (UA-2024-01-05-006121-a). Так, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 5 розділу 1тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів листа-гарантії, зокрема про те, що «Враховуючи вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII. Указу Презедента України від 16.09.2015 р. № 549/2015 Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувалльних заходів» від 11.09.2014 № 829-р, тендерна пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації та буде відхиленою якщо: - цей учасник є юридичною-особою-резидентом російської федерації державної форми власності та/або юридичною особою, частка статутного капіталу якого пеербуває у власності російської федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджене Міністерством економічного розвитку і торгівлі», що фактично є підтвердженням відсутності підстави, визначеної пунктом 11 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини п’ятої тсатті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, якими визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно з Законом україни «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, оскільки інформація стосовно того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої састосовано санкцію у виді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», перевіряється безпосередньо замовниками шляхом опрацювання рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Презедента України від 14. 05. 2020 « 184/2020, які є наявними у публічному доступі . За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засадиздійснення державного фінансового контролю в україні», управління західного офісу держаудитслужби в Тернопільскій області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, зокрема частини п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів. Начальник управління освіти Анатолій Пасічник наголосив, що під час подальшого розроблення тендерної документації необхідно враховувати вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та не вимагати від учасників закупівель інформації та документів, які знаходяться у піблічному доступі. ВИРІШИЛИ: 1. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-05-006121-a філе куряче охолоджене взяти до уваги. 2. Не допускати в подальшому порушень, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-05-006121-a.
Дата публікації звіту: 03.09.2024 14:54

Запити/Пояснення