-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги їдалень
Послуги їдалень
Завершена
1 050 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Номер:
aad871eaf9394e76b4b76d387797eb50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:13 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 20-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-01-05-006005-a 05.01.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Прилуцького ліцею № 12 Прилуцької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2024 № 2 (далі – тендерна документація), вимоги про усунення порушення оприлюднені в електронній системі закупівель ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» та рішення замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі – КП КШХ «Шкільний»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2024 № 6, договір про закупівлю послуги їдалень від 22.01.2024 № 1, укладений Замовником з КП КШХ «Шкільний» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору від 24.01.2024 та від 16.02.2024, додаткові угоди до Договору від 22.01.2024 № 1 та від 16.02.2024 № 2, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 22.01.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 25.03.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено, що Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, надання учасниками: «гарантійний лист, що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та в їдальні навчального закладу Замовника».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги учасником надано гарантійний лист від 08.01.2024 № 40 (документ «25. Гарантійний лист про харчування у їдальні.pdf»), яким учасник гарантує, що організація харчування буде здійснюватися лише в їдальні Замовника, чим порушено вимоги Замовника зазначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації Замовником також передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількісті, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття (володіння, користування) такого обладнання (договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі)».
На виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 193 в якій зазначено, що відповідно до п.5.2 Статуту підприємства, все майно підприємства перебуває в комунальній власності та закріплене за підприємством на праві господарського відання та надано Технічний паспорт на нежитлові будівлі. Проте, учасником не надано документи, які б підтверджували правовий статус набуття (володіння, користування, договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі), а саме права господарського відання, щодо інформації яка зазначена у довідці, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, у даній довідці зазначено, що учасник має у своєму розпорядженні 4 складські приміщення, при цьому згідно з інвентаризаційним описом, наданим учасником, підтверджено 3 складські приміщення, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено, що «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою».
У тендерній пропозиції учасника, на виконання вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, надано копії трудових книжок на працівників. При цьому, трудові книжки працівників Цюпко Г.Г.,
Самойленко Н. О. надано іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років)».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 194, в якій зазначено, що KП КШХ «Шкільний» має в штаті головного інженера-технолога громадського харчування з відповідною освітою та багаторічним стажем роботи (без зазначення досвіду роботи по організації харчування дітей), чим порушено вимоги Замовника, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, у тендерній пропозиції учасника КП КШХ «Шкільний» не надано сканкопії експлуатаційних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах КП КШХ «Шкільний», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію КП КШХ «Шкільний» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.01.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2024 № 6 про визначення КП КШХ «Шкільний» переможцем процедури закупівлі. Замовником з КП КШХ «Шкільний» укладено договір про закупівлю послуг з харчування від 22.01.2024 № 1.
Період усунення порушень:
09.04.2024 17:57 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2024 17:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись зобов’язанням від Північного офісу Держаудитслужби, Прилуцький ліцей № 12 Прилуцької міської ради ,почав процедуру шляхом припинення зобов’язань за Договором №1 від 22 січня 2024 року з комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний», а саме: надісланий лист звернення.
Дата публікації звіту:
16.04.2024 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
c636e4c97b37413e92a9956e43adbfbc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень», очікуваною вартістю 1 050 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-006005-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f60aaf00d11d4b63a3cff028c1d9cf5d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.03.2024 14:46
Опис:
Відповідь пояснення Відповідно до Запиту Держаудитслужби України - 22.03.2024 11:25 «Послуги їдалень (ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-05-006005-a) повідомляю наступне:
- Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно мережі дітей на 2023-2024 н.р., та відповідно до рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023 року №11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік» (посилання в кінці документу).
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись виходячи з того, що послуга з організації харчування повинна повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Виконання норм харчування здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень. При виконанні послуг учасник повинен дотримуватися вимог чинних законодавчих актів, а саме:
- Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами та доповненнями);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами);
- Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами).
Учасники процедури закупівлі повинні:
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарний норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількісті, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття(володіння, користування) такого обладнання ( договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі) ;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан-копії особових медичних книжок працівників з відмітками про проходження ними обов’язкового прифілактичного медичного огляду, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти учасника; - примірне чотиритижневе сезонне меню для дітей у закладах дошкільної освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби (згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей у закладах освіти (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-привові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів на харчоблоках закладів освіти та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів;
- надати скан-копію державної реєстрації потужностей з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на право здійснення діяльності, затвердженого наказом Мінагрополітики від 10.02.2016р. №39;
- надати скан-копію актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України. - надати скан-копії посвідчень з електробезпеки з групою допуску не нижче ніж ІІ працівників, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти;
- надати гарантійний лист що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоках закладах Замовника;
- відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати скан копії експлуатаціїних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів;
- надати копії посвідчень якості, сертифікатів якості на продовольчий товар та сировину;
- скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень.
Також в роботі використовувався порадник «Здійснюємо якісні закупівлі для закладів освіти» для уповноважених осіб, які здійснюють закупівлі харчування для ЗЗСО та ЗДО / Нос О. / за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Пуцової А. – К. : Швейцарськоукраїнський проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», 2021. – 44 с. https://hromady.org/wp-content/uploads/2022/02/Здійснюємо-якісні-закупівлі-харчування-для-закладів-освіти.pdf
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text%E2%80%99
- рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023року № 11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м.Прилуки на 2024 рік»: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2023/02/docs/48-11.zip
- посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Boi9dnAtTyrubkAq6qyU9noCAGiyzfv1/edit#gid=101104201
https://drive.google.com/file/d/1FHOV0CnYGf__EXzORkveG91NERd4TUbH/view
Номер:
16eb904ddbec41d499316e6b79ed098a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень», очікуваною вартістю 1 050 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-006005-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f90168bc62f646348f1f0da1f04894ae
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.03.2024 14:50
Опис:
Відповідь пояснення Відповідно до Запиту Держаудитслужби України - 22.03.2024 11:25 «Послуги їдалень (ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-05-006005-a) повідомляю наступне:
- Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно мережі дітей на 2023-2024 н.р., та відповідно до рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023 року №11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік» (посилання в кінці документу).
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись виходячи з того, що послуга з організації харчування повинна повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Виконання норм харчування здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень. При виконанні послуг учасник повинен дотримуватися вимог чинних законодавчих актів, а саме:
- Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами та доповненнями);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами);
- Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами).
Учасники процедури закупівлі повинні:
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарний норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількісті, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття(володіння, користування) такого обладнання ( договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі) ;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан-копії особових медичних книжок працівників з відмітками про проходження ними обов’язкового прифілактичного медичного огляду, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти учасника; - примірне чотиритижневе сезонне меню для дітей у закладах дошкільної освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби (згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей у закладах освіти (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-привові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками);
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів на харчоблоках закладів освіти та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів;
- надати скан-копію державної реєстрації потужностей з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на право здійснення діяльності, затвердженого наказом Мінагрополітики від 10.02.2016р. №39;
- надати скан-копію актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України. - надати скан-копії посвідчень з електробезпеки з групою допуску не нижче ніж ІІ працівників, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти;
- надати гарантійний лист що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоках закладах Замовника;
- відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати скан копії експлуатаціїних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів;
- надати копії посвідчень якості, сертифікатів якості на продовольчий товар та сировину;
- скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів;
- надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень.
Також в роботі використовувався порадник «Здійснюємо якісні закупівлі для закладів освіти» для уповноважених осіб, які здійснюють закупівлі харчування для ЗЗСО та ЗДО / Нос О. / за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Пуцової А. – К. : Швейцарськоукраїнський проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», 2021. – 44 с. https://hromady.org/wp-content/uploads/2022/02/Здійснюємо-якісні-закупівлі-харчування-для-закладів-освіти.pdf
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text%E2%80%99
- рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023року № 11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м.Прилуки на 2024 рік»: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2023/02/docs/48-11.zip
- посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Boi9dnAtTyrubkAq6qyU9noCAGiyzfv1/edit#gid=101104201
https://drive.google.com/file/d/1FHOV0CnYGf__EXzORkveG91NERd4TUbH/view