-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів-послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм
Завершена
57 118 096.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285 590.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 285 590.48 UAH
Номер:
dbff68b5a5534aeebc4f4051c9f8c17a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:37 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
35 UA-2024-01-05-005518-a 05.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КДС ТЕХНІК», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 05.01.2024 № ВТП 05/01-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій 15.01.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КДС ТЕХНІК» (далі – ТОВ «КДС ТЕХНІК»), повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2024, договір надання послуг від 22.01.2024 № 22/01-2 на суму 56 739 880,63 гривень (з ПДВ), додаткові угоди від 22.01.2024 № 1, від 15.02.2024 № 2 та від 23.02.2024 № 3 до договору надання послуг від 22.01.2024 № 22/01-2, пояснення Замовника, надане 04.03.2024, через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
19.03.2024 16:24 - 23.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.03.2024 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
880af86c5c7f4179b5310bea09799fda
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2024 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів-послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм (за ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-005518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про надання послуг від 22.01.2024 № 22/01-2 (далі – Договір), шляхом укладання додаткових угод від 22.01.2024 № 1, від 15.02.2024 № 2 та від 23.02.2024 № 3?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
18b07af1d79d4b69aa39b3999cf5bd89
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.03.2024 16:48
Опис:
Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 57 118 096,10 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: встановлено на підставі бюджету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на 2024 рік
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Причина укладення додаткової угоди № 1 пов’язана з тим, що проектом договору (який встановлено в додатку 6 до тендерної документації), зазначені пункти про співвиконавця:
«6.4.4. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», на підставі тендерної пропозиції, Виконавець залучає до надання послуг співвиконавця:
6.4.4.1. Виконавець відповідає за результати надання послуг співвиконавцем і виступає перед замовником як виконавець робіт, а перед співвиконавцем – як замовник.
6.4.4.2. Виконавець координує надання послуг співвиконавцем, створює умови та здійснює контроль за виконанням ним договірних зобов’язань.»
У зв’язку із тим, що учасник зазначив в тендерній пропозиції те, що не має наміру залучати співвиконавця(довідка №12-7 від 12.01.2024, сторінка 7), пункти 6.4.4., 6.4.4.1., 6.4.4.2. було видалено із договору.
Причина укладення додаткової угоди № 2 пов’язана з тим, що розпорядженням міського голови від 12.02.2024 № 7-12/2-рк Самілика Олексія Миколайовича призначено в. о. заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, директора департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Причина укладення додаткової угоди № 3 пов’язана з тим, що розпорядженням міського голови від 21.02.2024 № 1-21/2-рк Самілика Олексія Миколайовича призначено директором департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради