-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18018, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, просп. Хіміків, 36. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Завершена
4 766 073.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 830.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 830.37 UAH
Номер:
58b7f32ac6b342f3ae3289987aa0e9a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:48 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.03.2024 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-01-05-005205-a, 05.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 10 Черкаської міської ради Черкаської області (далі – замовник) UA-P-2024-01-05-002273-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.01.2024 № 2, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.01.2024 об 15:35; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.01.2024 № 2 із змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 № 3, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.01.2024 об 10:18; перелік змін до тендерної документації б/д б/н, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.01.2024 об 10:18; тендерну пропозицію учасника ФОП «Дзюба Світлана Василівна»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024; скарга до процедури № UA-2024-01-05-005205-a.b1 від 24.01.2024 ТОВ «РАМЕДАС Україна»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) від 06.02.2024 № 2260-р/пк-пз; договір надання послуг від 14.02.2024 № 1-3 (далі - договір) на суму 4 397 750,00 грн (без ПДВ) з ФОП «Дзюба Світлана Василівна»; додаткова угода до договору від 14.02.2024 № 1; відповіді з інформацією та документами замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 22.03.2024 та 02.04.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://sites.google.com/view/school10-cherkasy/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП «Дзюба Світлана Василівна» укладено договір надання послуг від 14.02.2024 № 1-3 на суму 4 397 750,00 грн (без ПДВ).
Питання усунення невідповідностей в ході моніторингу не розглядалось, оскільки вимоги про усунення невідповідностей були предметом розгляду Органом оскарження.
Тендерна пропозиція ТОВ «РАМЕДАС Україна» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
09.04.2024 20:19 - 13.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2024 20:19
Запити/Пояснення
Номер:
91121ac591c144b3ac3cc410c82b0145
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.03.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 766 073,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-005205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f2be1cce90f744a593115c020ec3e214
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 11:28
Опис:
За результатами розгляду запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-005205-a) повідомляємо наступне:
1. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Черкаської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №10 Черкаської міської ради Черкаської області за посиланням https://sites.google.com/view/school10-cherkasy/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F у розділі 17 розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://docs.google.com/document/d/1lcp3P_k-1XZDeS61qh6CowemPSxGhxzO/edit) щодо закупівлі «Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Номер:
6344d51dc28140aebbaa32824f4f711b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2024 13:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 766 073,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-005205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eb409271137a4430842b74c1c7b6ccd0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.04.2024 15:43
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Для забезпечення виконання норм харчування, визначених постановою КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» розроблене чотиритижневе сезонне меню з можливістю вибору страви, що погоджене в Черкаському міському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: згідно рішення Черкаської міської ради від 09.11.2021 №13-13 «Про затвердження Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» зі змінами, внесеними рішенням Черкаської міської ради від 30.11.2023 №49-5. За програмою орієнтовна вартість харчування в день одного учня для вікової категорії 6-11 років становить 64,84 грн., для учнів 11-14 років – 67,84 грн., для учнів 14-18 років – 69,79 грн.