• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18018, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, просп. Хіміків, 36. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.

Завершена

4 766 073.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 830.37 UAH
Номер: 58b7f32ac6b342f3ae3289987aa0e9a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.03.2024 17:48 - 10.04.2024 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 № 30-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.03.2024 № 30-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-01-05-005205-a, 05.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 10 Черкаської міської ради Черкаської області (далі – замовник) UA-P-2024-01-05-002273-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.01.2024 № 2, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.01.2024 об 15:35; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.01.2024 № 2 із змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 № 3, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.01.2024 об 10:18; перелік змін до тендерної документації б/д б/н, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.01.2024 об 10:18; тендерну пропозицію учасника ФОП «Дзюба Світлана Василівна»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2024; скарга до процедури № UA-2024-01-05-005205-a.b1 від 24.01.2024 ТОВ «РАМЕДАС Україна»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) від 06.02.2024 № 2260-р/пк-пз; договір надання послуг від 14.02.2024 № 1-3 (далі - договір) на суму 4 397 750,00 грн (без ПДВ) з ФОП «Дзюба Світлана Василівна»; додаткова угода до договору від 14.02.2024 № 1; відповіді з інформацією та документами замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 22.03.2024 та 02.04.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://sites.google.com/view/school10-cherkasy/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП «Дзюба Світлана Василівна» укладено договір надання послуг від 14.02.2024 № 1-3 на суму 4 397 750,00 грн (без ПДВ). Питання усунення невідповідностей в ході моніторингу не розглядалось, оскільки вимоги про усунення невідповідностей були предметом розгляду Органом оскарження. Тендерна пропозиція ТОВ «РАМЕДАС Україна» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 09.04.2024 20:19 - 13.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2024 20:19

Запити/Пояснення