-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені»
Завершена
342 688.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 426.88 UAH
мін. крок: 1% або 3 426.88 UAH
Номер:
74c3123fca6045a69ca714fd9c59c2db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
05.02.2024 13:13 - 27.02.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2024 № 13-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 05.02.2024 № 13-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-05-004489-a, 05.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ротмістрівської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2024 № 6; звернення, вимоги та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; пояснення Замовника, отримані 09.02.2024, 15.02.2024 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 19.01.2024 № 22; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 26.01.2024 № 72; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі. Зокрема, на вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ», документи були відсутні. Виявивши невідповідність, Замовник надав можливість виправити невідповідність щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні в тендерній пропозиції.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/ або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник надав ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» 24 години для виправлення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні в його тендерній пропозиції. Згідно з протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.01.2024 № 22 учасника ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» визначено переможцем процедури закупівлі та укладено договір про закупівлю від 26.01.2024 № 72.
Період усунення порушень:
16.02.2024 15:26 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2024 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу від 16 лютого 2024 року по закупівлі UA-2024-01-05-004489-a морожена риба (минтай), 342688.5 UAH, 15220000-6, ДК021, 800, кілограм морожена риба (хек), 342688.5 UAH, 15220000-6, ДК021, 1565, кілограм Ротмістрівською сільською радою прийнято рішення розірвати Договір №72 від 26.01.24р. укладеним з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ"
Дата публікації звіту:
21.02.2024 08:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
26.02.2024 09:31
Запити/Пояснення
Номер:
635db52d9d774fad88d3d3dd09350f4b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2024 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-05-004489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
Згідно з вимогою Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ», документи були відсутні. Виявивши невідповідність, Замовник надав можливість виправити невідповідність щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні в тендерній пропозиції.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
414ccaad567a49dbab326a5c9d1807b1
Назва:
Пояснення на запит при здійсненні моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
09.02.2024 14:52
Опис:
1. Стосовно питання першого.
Очікувана вартість предмета закупівлі та обгрунтування розміру витрат визначено з урахуванням норм харчування на одну дитину, загальною кількістю дітей, що забезпечуються відповідним харчуванням та кількістю навчальних днів. Розрахунки здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
2. Стосовно питання другого.
Інформуємо, що тендерною документацією не передбачено надання учасниками чинного сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, безпосередньо на учасника закупівлі.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що з метою забезпечення відповідності запропонованого товару якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати в складі тендерної пропозиції копії:
- посвідчення/сертифікат про проходження курсу з розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат);
- посвідчення/сертифікат про проходження курсу з застосування систем управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат).
Таким чином, сертифікованим за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР має бути орган, що видав посвідчення/сертифікат про проходження відповідних курсів.
Тобто, учасник повинен був надати посвідчення/сертифікат про проходження курсів.
Отже, вимога жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Крім того, питання щодо наявності/відсутності сертифікатів системи ISO неодноразово було розглянуто на засіданні АМКУ.
Згідно прийнятих рішень, АМКУ зобов’язує замовника надавати 24 години на усунення невідповідностей, що пов’язані із сертифікатами ISO незалежно від того, у якій частині тендерної документації зазначені відповідні вимоги (кваліфікаційні вимоги, технічні вимоги, тощо). (копії рішень додаються).
Таким чином, замовником прийняті рішення відповідно до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а тендерна пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Номер:
28ec95f7cb9346fbb2b0646f250bd45e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2024 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-05-004489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) Чому сертифікат від 15.11.2023 № UA.АBMS.8О107.319.01-23 ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Система управління щодо протидії корупції» виданий на товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРТИФІКАНТ» (код ЄДРПОУ 40777155), врахований Замовником, як документ, що поданий учасником процедури закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f8be4a159915409d8efaa71f63a05edd
Назва:
Пояснення на запит при здійсненні моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
15.02.2024 15:40
Опис:
Пояснення на запит при здійсненні моніторингу закупівлі
Відповідно до вимог п. 2 додатку 2 до тендерної документації:
«На виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами; для можливості забезпечення якісних та технічних характеристик надати в складі тендерної пропозиції копії:
посвідчення/сертифікат про проходження курсу з розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат);
посвідчення/сертифікат про проходження курсу з застосування систем управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів, виданий відповідною організацією сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат).»
Таким чином, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи:
1) посвідчення/сертифікат про проходження курсу з застосування систем управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів
2) посвідчення/сертифікат про проходження курсу з розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів
Наступні вимоги та спосіб їх підтвердження встановлені до організацій, що видали вищезазначені посвідчення/сертифікати (останнє речення вимоги).
Такими вимогами є:
сертифікованою акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР (додатково в складі пропозиції надається чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР організації та АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат);
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця міститься файл «Дідківська Людмила Володимирівна-HACCP» та «Дідківська Людмила Володимирівна-37001» де містяться сертифікат про проходження курсу з розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів та сертифікат про проходження курсу з застосування систем управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування в діяльності зберігання та постачання харчових продуктів відповідно.
Зазначені сертифікати видані організацією «ТОВ Сертифікант», отже, враховуючи вимоги п. 2 додатку 2 до тендерної документації, учасник-переможець надав документи, що підтверджують, що ТОВ «Сертифікант» (організація, що видала сертифікати про навчання) є сертифікованим акредитованим органом по ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) системи управління якістю та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції у сфері консультаційно-методичних послуг з питань розробки та впровадження систем управління (менеджменту) відповідно до вимог стандартів ISO та принципів НАССР.
Отже, сертифікат від 15.11.2023 № UA.АBMS.8О107.319.01-23 ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Система управління щодо протидії корупції» виданий на товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРТИФІКАНТ» (код ЄДРПОУ 40777155), що поданий учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції, відповідає вимогам тендерної документації, тому і був врахований Замовником.
Окремі вимоги щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданого на учасника закупівлі, у тендерній документації відсутні.