-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення та організації подальшої утилізації або видалення або знешкодження відходів»
Завершена
472 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 360.00 UAH
Номер:
1fdc92a37452444898ddde0a97480722
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-15-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2024 00:00
Період моніторингу:
15.02.2024 16:29 - 08.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 15.02.2024 № 13-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 15.02.2024 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-01-05-002044-a 05.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасність розгляду звернення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує:
- здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень;
- врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей щодо порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність розгляду звернення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.01.2024 №2, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 15.01.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», вимогу про усунення невідповідностей, звернення з вимогою про усунення порушень UA-2024-01-05-002044-a.a1 від 22.01.2024, відповідь на звернення від 24.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.01.2024 №12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.01.2024, договір підряду на виконання будівельних робіт від 22.01.2024 №36-Т (далі – Договір), пояснення від 19.02.2024, від 20.02.2024, від 26.02.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 24 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, Замовником в пункті 1 «Перелік документів, які вимагаються від учасника» Додатку 2 до тендерної документації зазначено вимогу подання учасником ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (Міністерства екології та природних ресурсів України), про видачу безпосередньо Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення та організація подальшої утилізації або видалення або знешкодження відходів. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що є предметом цієї закупівлі.
Слід зазначити, що з 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами», де у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень встановлено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону.
Відповідно до наданих роз’яснень Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, які надані листом від 30.01.2024 № 25/6-24/1248-24, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (із відповідними змінами), втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
Надання послуги з перевезення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001.
Надання послуги зі збирання, зберігання та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278.
Отже, під час формування тендерної документації Замовник не врахував вищезазначені нормативні документи щодо умов ліцензування господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, а саме: містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Відповідно до пункту 7 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до тендерної документації після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, в порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник не відмінив відкриті торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, відповідно до додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» замовником вимагалось надати: «Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами - сертифікат відповідності, атестат виробництва та технічний паспорт на обладнання».
На виконання умов тендерної документації учасником ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" надано наступні документи: сертифікат відповідності №UA.024.C.0231-23, технічний паспорт установки для переробки органічних та промислових відходів «Вихор-3,15».
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" розміщено вимогу про усунення невідповідностей, зокрема надати довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами - атестат виробництва.
При цьому, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме документів, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не може розумітись як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні у складі його тендерної пропозиції.
На вимогу усунення невідповідностей учасником - ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" надано довідку про наявність сертифікованого обладнання від 17.01.2024 вих. №20 та атестат виробництва від 07.04.2023
№UA.AT.004-23 (дійсний до 06.04.2026), які учасником не надані у складі його тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС".
Період усунення порушень:
28.02.2024 15:33 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень,виявлених під час моніторингу ,угода 36-Т розірвана .
Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА.
Дата публікації звіту:
05.03.2024 12:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Додатковою угодою від від 04.03.2024 №1 розірвано договір від 22.01.2024 №36-Т та 05.03.2024 опубліковано звіт про виконання договору.
Дата публікації:
05.03.2024 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
b05ad42d4da54bbabb89906e055e1cbf
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
19.02.2024 10:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-002044-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону, зважаючи на ці Особливості.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами», де у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень встановлено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону.
Відповідно до наданих роз’яснень Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (далі – Міндовкілля), які надані листом від 30.01.2024 № 25/6-24/1248-24 (додається), ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (із відповідними змінами), втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
Надання послуги з перевезення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001.
Надання послуги зі збирання, зберігання та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278.
Відповідно до підпункту 4.1.1 пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Дата – 14.01.2024 року; Час - до 18:00 год.
Чому Замовником в тендерній документації не враховано вимоги вищевказаних нормативних документів?
3. Відповідно додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» замовником вимагалось надати Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами - сертифікат відповідності, атестат виробництва та технічний паспорт на обладнання.
На виконання умов тендерної документації учасником ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (ЄДРПОУ 40049880), надано наступні документи: сертифікат відповідності №UA.024.C.0231-23, технічний паспорт установки для переробки органічних та промислових відходів «Вихор-3,15»
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" розміщено вимогу про усунення невідповідностей, зокрема надати довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами - атестат виробництва.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме документів, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не може розумітись як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
На вимогу усунення невідповідностей учасником - ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" надано довідку про наявність сертифікованого обладнання від 17.01.2024 вих. №20 та атестат виробництва від 07.04.2023
№UA.AT.004-23 (дійсний до 06.04.2026), які учасником не надані у складі його тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: з яких підстав замовником було надано 24 години на усунення невідповідностей, а саме: довідки і атестату, які належать до документів, які підтверджують технічні і якісні характеристики предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5e533b79981a4fd89b87f72182ac03f2
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
19.02.2024 13:03
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Комунальним підприємством «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи.
По-перше, обґрунтування розміру бюджетних призначень не здійснювалося оскільки закупівля додаткових робіт.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та запропонованої договірної ціни підрядника ПП «РАДДАНТ».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснено на підставі проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва та локальних кошторисів на додаткові роботи. Копії експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку та локальних кошторисів надаються.
По-друге, на Ваш запит надаємо копії документів виконання договору від 01.08.2023 № 320-Т, а саме: актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-3) та платіжні доручення.
Щодо аналогічних документів за договором від 27.12.2023 № 528 повідомляємо, що за даним договором роботи на час не виконуються у зв’язку із відсутністю в лікарні коштів на фінансування робіт.
Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА
Номер:
f6ae56a3760d41d18c54e8a7224734f2
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
19.02.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-002044-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Оскільки відповідь Замовника від 19.02.2024, яка розміщена в електронній системі закупівель о 13:03, не відноситься до питань по суті процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-01-05-002044-a, а ПП «РАДДАНТ» не є учасником даної закупівлі, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону, зважаючи на ці Особливості.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З 09.07.2023 набув чинності Закон України «Про управління відходами», де у пункті 4 Прикінцевих та перехідних положень встановлено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цього закону.
Відповідно до наданих роз’яснень Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (далі – Міндовкілля), які надані листом від 30.01.2024 № 25/6-24/1248-24 (додається), ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (із відповідними змінами), втратили чинність 09.01.2024 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
Надання послуги з перевезення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001.
Надання послуги зі збирання, зберігання та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278.
Відповідно до підпункту 4.1.1 пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Дата – 14.01.2024 року; Час - до 18:00 год.
Чому Замовником в тендерній документації не враховано вимоги вищевказаних нормативних документів?
3. Відповідно додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» замовником вимагалось надати Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами - сертифікат відповідності, атестат виробництва та технічний паспорт на обладнання.
На виконання умов тендерної документації учасником ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (ЄДРПОУ 40049880), надано наступні документи: сертифікат відповідності №UA.024.C.0231-23, технічний паспорт установки для переробки органічних та промислових відходів «Вихор-3,15»
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" розміщено вимогу про усунення невідповідностей, зокрема надати довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами - атестат виробництва.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме документів, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не може розумітись як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
На вимогу усунення невідповідностей учасником - ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" надано довідку про наявність сертифікованого обладнання від 17.01.2024 вих. №20 та атестат виробництва від 07.04.2023
№UA.AT.004-23 (дійсний до 06.04.2026), які учасником не надані у складі його тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: з яких підстав замовником було надано 24 години на усунення невідповідностей, а саме: довідки і атестату, які належать до документів, які підтверджують технічні і якісні характеристики предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2b46ffbb5a0a4aaaaf253025d5236dfb
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.02.2024 09:39
Опис:
1. Чому Замовником в тендерній документації не враховано вимоги вищевказаних нормативних документів?
Закупівля Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення та організації подальшої утилізації або видалення або знешкодження відходів» була оголошена 05.01.2024 року. 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Частиною першою статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. 2. У Рішенні Конституційного Суду України від 9 лютого 1999 року N 1-рп/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) зазначено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Положення частини першої статті 58 Конституції України про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи, стосується фізичних осіб і не поширюється на юридичних осіб.До події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ним чинності. Заборона зворотної дії є однією з важливих складових принципу правової визначеності. Принцип неприпустимості зворотної дії в часі нормативних актів знайшов своє закріплення в міжнародно-правових актах, зокрема і в Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини (стаття 7). Правова позиція, яка висловлена Верховним Судом України в постанові від 22 лютого 2017 року у справі № 6-2705цс16 тільки підтверджує, що за загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Між тим як свідчить історія, принцип "закон зворотної сили не має" (lex ad praeterіan non valet) був сформульований ще давньоримськими юристами на протидію сваволі законодавця, який надавав зворотної сили законам, що погіршували становище людей, піддавали їх несприятливим наслідкам за дії, які на час їх вчинення визнавалися законними. Отже, мета цього принципу - поставити заслін ущемленню прав і свобод людини з боку влади. Саме така спрямованість цього принципу робить його важливою гарантією безпеки людини і громадянина, їх довіри до держави, про що вірно зазначається в мотивувальній частині Рішення Конституційного Суду України. 3. Тендерною документацією передбачалось, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не звертався до Замовника з вимогами за роз’ясненнями щодо тендерної документації. 4. Статтею 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього. Разом з тим частиною 2 останньої статті визначено що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до умов закупівлі послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення та організації подальшої утилізації або видалення або знешкодження відходів» яка була оголошена 05.01.2024 року отримання дозволу та ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та про це було зазначено у тендерній документації. 5. Частиною 4 стаття 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. В той час частиною 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 6. Абзацом 4 Пункту 49 ПКМУ від 12.10. 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Також, просимо звернути увагу на вид та код відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, а саме на існування відходів, які є безпечними та небезпечними та застосовність конкретного виду операції, відповідно до вимог діючого Закону України «Про управління відходами». Додатково звертаємо Вашу увагу на діючий Наказ МОЗ від 08.06.2015 року № 325 "Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами". Посилаючись на вище наведене, Замовник розглядав пропозицію зазначеного учасника на відповідність вимог тендерної документації та діючого станом на день оголошення закупівлі законодавства. Замовник не вбачає та не містить фактів, що переможець не відповідає вимогам чинного законодавства. На підставі викладеного, у Замовника відсутні підстави щодо скасування рішення про визначення переможця.
2. Із наступного питання: з яких підстав замовником було надано 24 години на усунення невідповідностей, а саме: довідки і атестату, які належать до документів, які підтверджують технічні і якісні характеристики предмета закупівлі?
Постанова 1178 п.43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Документи,які додані учасником,не призводять до зміни предмету закупівлі,отже Замовник не порушує вимоги Особливостей.Такої думки притримується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія),яка розглядала скаргу Учасника на Замовника про ненадання 24 годин на виправлення відсутності документа ,який вимагався в технічних вимогах.Комісія своїм рішенням №9922-р/пк-пз від 04.07.2023року зобов'язала Замовника надати учаснику можливість на виправлення невідповідностей протягом 24 годин.Отже,Замовник цілком законно надав Учаснику можливість усунути невідповідність протягом 24 годин.(рішення Комісії додається).
Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА
Номер:
84da71fda08940f681a5fd9c14103149
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
23.02.2024 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-002044-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Оскільки відповіді Замовника від 19.02.2024, від 20.02.2024, які розміщені в електронній системі закупівель, не мять повної відповіді на завдані 19.02.2024 питання, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f6fbef5ecf1c4c84886f0191c3e4b583
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 13:29
Опис:
Комунальним підприємством «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувану вартість здійснено на підставі аналогічних закупівель попередніх періодів,взятих з закупівель, опублікованих в системі Прозорро,які проводили медичні заклади .
UA -2024-01-02-001467-a
UA-2023-12-21-017368-a
UA-2023-12-19-020491-a
UA-2023-12-06-018155-a
UA-2023-05-22-006760-a
Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА