• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Персональні комп’ютери» (код ДК 021:2015: 30213000-5 – Персональні комп’ютери)

Завершена

437 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 370.00 UAH
Номер: 1993d8a095db4ec2b7372cc9a3f1e511
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-01-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.05.2024 15:19 - 23.05.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.05.2024 № 92 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.05.2024 № 92. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-01-05-002036-a, 05.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО КЛІК», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ЄВРО КЛІК» щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони у Львівській області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-05-000901-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.01.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРО КЛІК»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЄВРО КЛІК» як переможцем тендеру інформацію та документи; договір про постачання товару від 25.01.2024 №119; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналогічна вимога міститься у Додатку №4 «Перелік документів, які подає переможець процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника. Також, у вищевказаному Додатку №4 до тендерної документації наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «ЄВРО КЛІК», як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. У наданому під час моніторингу поясненні на запит Західного офісу Держаудитслужби про те, яким чином переможцем тендеру підтверджено вимоги пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №4 до тендерної документації, Замовником зазначено, що враховуючи те, що ТОВ «ЄВРО КЛІК» на етапі подання тендерної пропозиції були завантажені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей №1178, отже, зазначена інформація на етапі подання документів переможця вже була завантажена в ЕС3 та перебувала у вільному доступі. Також Замовником у вищезазначеній відповіді зазначено що, відповідно до пункту 5.5 частини 5 розділу III тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Однак, в абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 визначено імперативну норму, за якою переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. За визначенням у пункті 18 частини першої статті 1 Закону переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Окрім того, у пункті 5.4. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей №1178 (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей №1178, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. У Додатку №4 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які подає саме переможець процедури закупівлі. Отже, у Додатку №4 до тендерної документації Замовником визначено спосіб підтвердження саме переможцем процедури закупівлі (у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, відсутності підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. ТОВ «ЄВРО КЛІК» у складі тендерної документації відповідне підтвердження відсутності підстав, наведених у пункті 47 Особливостей №1178, надано як учасником на виконання пункту 5.4. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Слід також зазначити, що інформація на підтвердження відсутності підстав за пунктами 5, 6, 12 та абзацрм чотирнадцятим пункту 47 Особливостей №1178 не оприлюднюється у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та не міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та не є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРО КЛІК», а укладено з ним договір про постачання товару від 25.01.2024 №119 на суму 433 086,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.05.2024 15:07 - 04.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2024 15:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Західного офісу Держаудитслужби, оформленого у вигляді висновків з моніторингу від 20.05.2024, повідомляємо, що Управлінням поліції охорони у Львівській області 24 травня 2024 року було відправлено листа від 23.05.2024 № 3396/43/33/04-2024 до ТОВ «ЄВРО КЛІК» щодо розірвання договору про постачання товару від 25 січня 2024 року № 119, згідно з п. 8.2. якого Покупець має право на розірвання цього Договору в одностронньому порядку шляхом попереднього письмового повідомлення Постачальника про розірвання Договору не менше ніж за 5 днів до такого розірвання.
Дата публікації звіту: 24.05.2024 12:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 27.06.2024 09:24

Запити/Пояснення