• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Яловичина, свинина, філе куряче, тушка куряча, печінка куряча

Під місцем поставки слід розуміти: 1. Заклад дошкільної освіти села Муроване Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81121, Львівська обл., Львівський р-н, село Муроване, вул.Шевченка, будинок 9а. 2. Заклад дошкільної освіти села Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області який знаходиться за адресою: Україна, 81122, Львівська обл., Львівський р-н, село Ямпіль, вул.Жовтнева, будинок 10. 3. Гамаліївська гімназія Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81123, Львівська обл., Львівський р-н, село Гамаліївка, вул.Грушевського М., будинок 88.

Завершена

665 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 325.00 UAH
Номер: a0eaedf1d4a5422880cacec4b7ed9543
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.06.2024 16:38 - 17.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.06.2024 № 132 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.06.2024 № 132. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-01-05-001933-a, 05.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3, 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливсотей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку №1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 09 липня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-05-000842-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.01.2024 №4; тендерну пропозицію ФОП Поронюка Богдана Юрійовича (щодо правомірності її відхилення Замовиком); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.01.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ЛЬВІВ М'ЯСОПРОДУКТ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ЛЬВІВ М'ЯСОПРОДУКТ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 24.01.2024 №33; протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок від 17.01.2024; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до норм пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, назва предмета закупівлі: яловичина, свинина, філе куряче, тушка куряча, печінка куряча, ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо із зазначенням коду згідно з Єдиним закупівельним словником щодо кожної назви номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому, щодо номенклатурної позиції предмета закупівлі «яловичина» зазначено код ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина, який не відповідає коду товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить код: 15111100-0 Яловичина), чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 09.07.2024 10:21 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2024 10:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 09.07.2024 р. повідомляємо наступне: Уповноваженою особою під час проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-01-05-001933-a було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації під час публікації оголошення про закупівлю в електронній системі, а саме: невірно обраний деталізований код ДК 021:2015 для яловичини. Зауважимо, що технічний функціонал електронного майданчика e-tender, на якому працює Замовник, влаштований таким чином, що після оголошення торгів відсутня можливість редагувати оголошення в частині коду ДК 021:2015. Дану помилку Замовником було виявлено вже на етапі оцінки тендерних пропозицій, відтак відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) Замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. Так, Уповноваженою особою після виявлення вказаної технічної помилки було підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель відповідний протокол про допущення Уповноваженою особою технічної (механічної, формальної) помилки під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-01-05-001933-a. Однак, принагідно хочемо повідомити, що Уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності задля недопущення будь-яких порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту: 11.07.2024 11:47

Запити/Пояснення