Під місцем поставки слід розуміти:
1. Заклад дошкільної освіти села Муроване Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81121, Львівська обл., Львівський р-н, село Муроване, вул.Шевченка, будинок 9а.
2. Заклад дошкільної освіти села Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області який знаходиться за адресою: Україна, 81122, Львівська обл., Львівський р-н, село Ямпіль, вул.Жовтнева, будинок 10.
3. Гамаліївська гімназія Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81123, Львівська обл., Львівський р-н, село Гамаліївка, вул.Грушевського М., будинок 88.
Завершена
665 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 325.00 UAH
Період моніторингу:25.06.2024 16:38 - 17.07.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2024 № 132
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.06.2024 № 132.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-01-05-001933-a, 05.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3, 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливсотей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку №1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-05-000842-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.01.2024 №4; тендерну пропозицію ФОП Поронюка Богдана Юрійовича (щодо правомірності її відхилення Замовиком); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.01.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ЛЬВІВ М'ЯСОПРОДУКТ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ЛЬВІВ М'ЯСОПРОДУКТ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 24.01.2024 №33; протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок від 17.01.2024; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, назва предмета закупівлі: яловичина, свинина, філе куряче, тушка куряча, печінка куряча, ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо із зазначенням коду згідно з Єдиним закупівельним словником щодо кожної назви номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При цьому, щодо номенклатурної позиції предмета закупівлі «яловичина» зазначено код ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина, який не відповідає коду товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить код: 15111100-0 Яловичина), чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:09.07.2024 10:21 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:09.07.2024 10:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 09.07.2024 р. повідомляємо наступне:
Уповноваженою особою під час проведення процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-01-05-001933-a було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації під час публікації оголошення про закупівлю в електронній системі, а саме: невірно обраний деталізований код ДК 021:2015 для яловичини. Зауважимо, що технічний функціонал електронного майданчика e-tender, на якому працює Замовник, влаштований таким чином, що після оголошення торгів відсутня можливість редагувати оголошення в частині коду ДК 021:2015. Дану помилку Замовником було виявлено вже на етапі оцінки тендерних пропозицій, відтак відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) Замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. Так, Уповноваженою особою після виявлення вказаної технічної помилки було підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель відповідний протокол про допущення Уповноваженою особою технічної (механічної, формальної) помилки під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-01-05-001933-a.
Однак, принагідно хочемо повідомити, що Уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності задля недопущення будь-яких порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту:11.07.2024 11:47
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
105401
Номер:c6d15923b2f143bc8a5c34eb0f52e3be
Назва:Запит про надання пояснення
Дата опублікування:01.07.2024 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:05.07.2024 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 irenya08@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-05-001933-a, яка проведена
Мурованською сільською радою територіальна громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
105610
Номер:f0d755c3face407687ead22b3d214ced
Назва:У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:04.07.2024 11:11
Автор:Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
81120, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:1. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області № 1639 від 19.12.2023 р.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
При закупівлі Замовником враховано та дотримано норм законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 № 305 (далі — Постанова № 305), Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-III, постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість», спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563.
Кількість товару, що підлягає закупівлі, розраховано з огляду на аналіз споживання за попередній рік, кількість дітей у закладах освіти Замовника.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, що постачатимуться до освітніх закладів.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом здійснити пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, а також застосування такого способу як отримання 3-х письмових цінових пропозицій від постачальників конкретного товару (додаються до відповіді на запит). На основі отриманої інформації було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1713363667/
Дата до якої повинна бути надана відповідь:10.07.2024 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 irenya08@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-05-001933-a , яка проведена
Мурованською сільською радою територіальна громади Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з пунктом 3.7. розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2, зокрема, довідку довільної форми, видану Замовником процедури закупівлі не раніше дати оголошення, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області, а також чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (сфера сертифікації: виробництво м’яса та м’ясних продуктів; м’яса свійської птиці; оптова та роздрібна торгівля м’ясом і м’ясними продуктами).
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Поронюка Богдана Юрійовича (далі – ФОП Поронюк Б. Ю.) Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутній документ, виданий Замовником торгів не раніше дати оголошення цих торгів, в якому би містилася інформація про відсутність негативного досвіду співпраці з учасником, а також, учасником надано сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів в якому відсутня така сфера сертифікації як виробництво м’яса; оптова та роздрібна торгівля м’ясом і м’ясними продуктами, що не відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене Замовником протокольним рішення від 17.01.2024 № 4 відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Поронюк Б. Ю. із зазначенням, що дані невідповідності не підпадають під виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
Моніторингом встановлено, що учасником ФОП Поронюком Б.Ю. у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук №22 виданий Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області 08.01.2024, про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником (файл 4.Лист_що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.pdf), а також учасником надано довідка -пояснення від 12.01.2024 Вих. №5 (файл 2.Довідки_листи до Технічної частини.pdf), у якій вказано, що на підтвердження вимог тендерної документації учасником надано лист-відгук від 08.01.2024, який виданий після дати оголошення, який підтверджує факт відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником - Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області.
Також, учасником ФОП Поронюком Б.Ю надано сертифікат від 10.01.2024 №UA.FS.231208/01-24 на систему керування безпечністю харчових продуктів що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT)» стосовно виробництва, переробки та фасування м’ясних продуктів, м’яса свійської птиці; фасування замороженої риби; роздрібної та оптової торгівлі продуктами харчування з доставкою до покупця; постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених, заморожених та стійких до навколишнього середовища, виданий органом сертифікації ТОВ Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ». на ім’я учасника ФОП Поронюк Б.Ю. (файл 3.Сертифікат 22000_ПОРОНЮК Б.Ю.pdf).
Слід зазначити, що стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) являє собою
запровадження системи керування безпечністю харчових продуктів (СКБХП) — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість щодо безпечності харчових продуктів. У цьому стандарті використано процесний підхід під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності СКБХП для сприяння виробництву безпечних продуктів і послуг за умови дотримання застосовних вимог. Розуміння та керування взаємопов’язаними процесами як системою сприяють результативності й ефективності організації в досягненні її запланованих результатів. Процесний підхід передбачає систематичне визначання процесів та їх взаємодій та керування ними, щоб досягати запланованих результатів відповідно до політики щодо безпечності харчових продуктів і стратегічного напрямку організації.
З огляду на викладене, наведена у тендерній документації вимога стосовно надання учасником сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (сфера сертифікації: виробництво м’яса та м’ясних продуктів; м’яса свійської птиці; оптова та роздрібна торгівля м’ясом і м’ясними продуктами) не стосується самого предмета закупівлі (яловичина, свинина, філе куряче, тушка куряча, печінка куряча), його технічних, якісних та кількісних характеристик та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, його найменування, марки тощо.
Пунктом 43 Особливостей №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Вказати причини не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Поронюком Б.Ю. відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
1. Надати обґрунтоване пояснення, чому вказані вищі невідповідності, які не призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі, тощо не підпадають під виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
105790
Номер:b13df626c8644a6e883c80ca1b578760
Назва:У відповідь замовнику на пояснення у межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:08.07.2024 11:21
Автор:Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
81120, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:1. Щодо довідки про відсутність негативного досвіду співпраці:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
Так, в п. 3.7 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2, а саме: Довідку довільної форми, видану Замовником процедури закупівлі не раніше дати оголошення, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області.
Як зазначається в запиті замовнику на пояснення Учасник ФОП Поронюком Б.Ю. виконав зазначену вище вимогу, надавши в складі тендерної пропозиції лист-відгук вих. №22 від 08.01.2024 р., однак Замовник торгів не погоджується з даним твердженням з наступних причин:
Даний лист-відгук, що поданий в складі тендерної пропозиції, стосується одного конкретного договору, який був укладених між ФОП Поронюк Богдан Юрійович та Мурованською сільською радою ТГ, про що прямо вказано в самому документі, та не описує співпрацю загалом, яка могла скластися із Замовником торгів. Відтак, в складі тендерної пропозиції не подано документу, що містить інформацію про відсутній негативний досвід співпраці зі Замовником.
2. Щодо сертифікату ISO 22000:2019:
Щодо твердження в запиті про те, що наведена у тендерній документації вимога стосовно надання учасником сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (сфера сертифікації: виробництво м’яса та м’ясних продуктів; м’яса свійської птиці; оптова та роздрібна торгівля м’ясом і м’ясними продуктами) не стосується самого предмета закупівлі, то Замовник торгів теж не погоджується із нею, оскільки предметом закупівлі є саме закупівля м’яса та м’ясних продуктів, відтак Учасник торгів в даному випадку займається роздрібною торгівлею м’яса і м’ясними продуктами, а отже дана невідповідність на пряму призводить до зміни предмета закупівлі.
3. Щодо причини не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Поронюком Б.Ю. відповідно до пункту 43 Особливостей №1178:
Під час здійснення оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП Поронюком Б.Ю. Замовник торгів в першу чергу керувався практикою щодо моніторингів процедур закупівель, які здійснює Держаудитслужба, та практикою оскаржень в АМКУ, зокрема у наведених нижче закупівлях було встановлено, що вимоги, які стосуються інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не підпадають під виправлення в порядку п. 43 Особливостей та є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей:
1) Закупівля UA-2023-05-26-011637-a:
Короткий виклад: Відповідно до пункту 9 Технічної специфікації, що є Додатком №2 до тендерної документації Замовником визначено, що всі складові системи аналізу зображень, що пропонується Учасником (об’єктиви, окуляри, предметний стіл, конденсор, штатив, тубус, турель об’єктивів (за винятком камери для фото/ відео фіксації) мають бути одного й того ж виробника (учасник має вказати виробника). Заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників – не допускається. (Надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс», опублікованих в електронній системі закупівель 02.06.2023 відсутній гарантійний лист про те, що складові системи аналізу зображень (об’єктиви, окуляри, предметний стіл, конденсор, штатив, тубус, турель об’єктивів (за винятком камери для фото/ відео фіксації) мають бути одного й того ж виробника та заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників не допускається.
Проте, моніторингом установлено, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей в електронній системі закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення) стосовно технічних характеристик предмета закупівлі, а саме подання учасником в складі тендерної пропозиції гарантійного листа про виробника вищевказаних складових системи аналізу зображень предмета закупівлі та про те що заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників не допускається.
Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Укрмедресурс», натомість в електронній системі закупівель опублікував вимогу про усунення невідповідностей, визнав переможцем зазначеного учасника та уклав з ним договір.
Отже, як вбачається із вищенаведеною, за результатами моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби було встановлено, що не подання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо виробника не є підставою для оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, а є прямою підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
2) Закупівля UA-2022-12-21-023060-a:
Короткий виклад: Відповідно до пункту 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу III тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі) Додатку 5 до тендерної документації. Так, за вимогою пункту 3 Додатку 5 (Технічна специфікація до предмета закупівлі) до тендерної документації у складі пропозиції учасник подає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Технічній специфікації. Учасником ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції не надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Технічній специфікації. Моніторингом встановлено, що Замовник розмістив в елекронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ», у якому зазначив про неподання учасником порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Технічній специфікації (відповідно до пункту 3 Додатку 5 тендерної документації). Таким чином, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, такі невідповідповідності не підлягають усуненню. Отже, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» щодо інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, розміщено Замовником на порушення норм пункту 40 Особливостей №1178. Як наслідок, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та їх розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами Додатку 5 (Технічна специфікація до предмета закупівлі) до тендерної документації Замовника.
Отже, як вбачається із вищенаведеною, за результатами моніторингу закупівлі Західним офісом Держаудитслужби було встановлено, що не подання в складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Технічній специфікації, не є підставою для оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, а є прямою підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
3) Закупівля UA-2023-01-03-002071-a:
Короткий виклад: У складі пропозиції переможця відсутня довідка в довільній формі про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно з вимогами, зазначеними в Додатку 4 до Документації. Замовник надав 24 години на виправлення. Водночас зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, у зв’язку з чим замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
4) Закупівля UA-2023-06-07-012550-a:
Короткий виклад: Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Документації учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Підписаний акт обстеження надати в складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).
У складі Пропозиції Скаржника відсутній акт обстеження об’єкту, складений в період звернення за роз’ясненнями та завірений представником Замовника. Разом з тим, зазначені невідповідності не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Враховуючи наведене, Замовник, звернувшись до зазначеного учасника з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, практику моніторингів закупівель, та закупівель, які оскаржувалися до органу оскарження, Замовник торгів переконаний, що невідповідності в документах ФОП Поронюк Богдан Юрійович, які безпосередньо стосуються інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не підпадають під виправлення в порядку п. 43 Особливостей. Відтак, тендерна пропозиція Учасника ФОП Поронюк Богдан Юрійович була правомірно відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.