-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території закладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш"
Завершена
8 033 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 241 004.16 UAH
мін. крок: 3% або 241 004.16 UAH
Номер:
05321b8e532e41b3b253eae49a5c61b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 15:23 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 37-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 37-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-01-05-000586-a, 05.01.2024, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанова № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-01-05-000226-b на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 05.01.24 № 3; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС»; протокол про визначення переможцем процедури закупівлі від 29.01.2024 № 9 та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2024-01-05-000586-a від 29.01.2024; Договір закупівлі робіт від 09.02.2024 № 34.03-10/3 на суму 8 023 283,08 грн у тому числі ПДВ 1 337 213, 85 грн з ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС»; Додаток 4 до договору 34.03-10/3 від 09.02.2024; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.05.2024 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
09.05.2024 17:16 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2024 17:16
Запити/Пояснення
Номер:
9fabd680b8584192b61108012055f19b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2024 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2024 00:00
Опис:
- В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 033 472,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Номер:
6b5f641088e141198d8a7f517c15a48d
Назва:
Пояснення по суті моніторингу закупівлі (UA-2024-01-05-000586-a) «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території за-кладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш»
Дата опублікування:
06.05.2024 13:30
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:5008-8247-3785-8626 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-329 від 30.10.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території закладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 – 8812,024 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 8 033 472,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
Номер:
2d115cc6b7594aa0854eb65aeb890c74
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2024 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2024 00:00
Опис:
- В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 033 472,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
59e71638cae34387a00015321d785090
Назва:
Пояснення по суті моніторингу закупівлі (UA-2024-01-05-000586-a) «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території за-кладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш»
Дата опублікування:
06.05.2024 13:31
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:5008-8247-3785-8626 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-329 від 30.10.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території закладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 – 8812,024 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 8 033 472,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
Номер:
6e5583cc763245838f675b9ad9ef0a22
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2024 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 033 472,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a824915a9f3045bbb1b3250037b8878b
Назва:
Пояснення по суті моніторингу закупівлі (UA-2024-01-05-000586-a) «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території за-кладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш»
Дата опублікування:
06.05.2024 16:42
Опис:
Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З метою забезпечення Замовником виконання вищенаведених вимог постанови КМ України від 11.10.2016 № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, враховуючи відсутність у Замовника власного вебсайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (ID закупівлі: UA-2024-01-05-000586-a) було оприлюднено на вебсайті Краматорської міської ради (як головного розпорядника бюджетних коштів) за адресою:
https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням «Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266»).