-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів)
Завершена
1 037 382.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 186.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 186.91 UAH
Номер:
8a52eb68d4524d449d73343e24139a6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 14:57 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 №4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.01.2024 № 4-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-05-000532-a 05.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 44, підпунктів 3, 6, 12 пункту 47, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, абзаців п’ятнадцятого, дев’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 25.01.2024 №25/01/24 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 44, підпунктів 3, 6, 12 пункту 47, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, абзаців п’ятнадцятого, дев’ятнадцятого пункту 47 Особливостей при складанні тендерної документації та частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 23 Особливостей при наданні інформації, документів у випадках, передбачених Законом та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №16 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), (протокол від 04.01.2024 №1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця КАЛИНЯК ОЛЬГИ МИХАЙЛІВНИ (далі – ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА), повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2024 року, договір про закупівлю від 25.01.2024 №25/01/24, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 25.01.2024 та від 02.02.2024 року.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 1 до ТД Замовником зазначено, зокрема, що:
- службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору у разі переговорної процедури закупівлі ) не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, (зокрема пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- непритягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Однак, відповідно до підпунктів 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку.
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпунктів 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону», що не відповідає абзацу п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовником у пункті 7 розділу 3 ТД зазначено, що: «У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє кожного з таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону для Учасника процедури закупівлі», що не відповідає абзацу дев’ятнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовник у пункті 4 розділу 5 ТД зазначив підстави для відхилення тендерних пропозицій які не відповідають підставам для відхилення тендерних пропозицій зазначених в пункті 44 Особливостей.
Отже, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог пункту 44 Особливостей.
Також, Замовник у своїй тендерній пропозиції посилається на пункти Особливостей які не відповідають (відрізняється) зазначеним пунктам в Особливостях в редакції станом на дату проведення торгів.
Замовником у пункті 2 Додатку 1 до ТД (Перелік документів, які Переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати Замовнику) зазначено, що переможець процедури закупівлі надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель «Довідку у довільній формі з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (дата складання не більше 30-ти днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій)».
Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, саме переможцем ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА не надано замовнику у спосіб, зазначений в тендерній документації, вищенаведеного документу, що підтверджує відсутність підстав зазначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У підпункті 3 пункту 4 Розділу 5 ТД та у Додатку 1 до ТД замовник визначив, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо переможець процедури закупівлі:
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
05.02.2024 12:02 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 12:02
Запити/Пояснення
Номер:
9877030ab6864066a7a5f07a5415713c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
24.01.2024 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bfe62f6c0d86452a9790d00dc3abd51e
Назва:
Відповідь на звернення щодо обгрунтування закупівлі
Дата опублікування:
25.01.2024 10:38
Опис:
Вартість даної закупівлі буде становити: 1 037 382,00 грн. (Один мільйон тридцять сім тисяч триста вісімдесят дві гривні 00 копійок.) без ПДВ і складається із суми вартості наданих послуг Виконавцем протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах. Ціна договору визначається із врахуванням всіх загальнообов’язкових платежів та зборів. Вартість безкоштовного харчування у закладах освіти для дітей пільгових категорій встановлюється рішеннями Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області. У 2024 році необхідно дотримуватись визначеної вартості харчування учнів пільгових категорій за рахунок бюджетних коштів: на сніданок: 6-11 років - 28грн., 11-14 років – 30грн., 14-18 років – 33грн. на день за одну дитину; на обід: 6-11 років – 32грн, 11- 14 років – 35грн., 14-18 років – 37 грн. на день за одну дитину.
Виходячи з суми кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2230 (за мінусом кредиторської заборгованості за 2023р. - 324865,00 грн.), кількість днів харчування становить 82 (один день харчування становить 12651,00грн.)
https://school16.if.ua/9517-2/ посилання на сайт ліцею
Номер:
46471e7df817493f96777e906c2a661e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.02.2024 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником у пункті 2 Додатку 1 (Перелік документів, які Переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати Замовнику) тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель «Довідку у довільній формі з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (дата складання не більше 30-ти днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій)».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця Фізична особа підприємець КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА те, що ним не надано довідку у довільній формі з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.