• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів)

Завершена

1 037 382.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 186.91 UAH
Номер: 8a52eb68d4524d449d73343e24139a6f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-22-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.01.2024 14:57 - 13.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2024 №4-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.01.2024 № 4-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-01-05-000532-a 05.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 44, підпунктів 3, 6, 12 пункту 47, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, абзаців п’ятнадцятого, дев’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 25.01.2024 №25/01/24 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 44, підпунктів 3, 6, 12 пункту 47, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, абзаців п’ятнадцятого, дев’ятнадцятого пункту 47 Особливостей при складанні тендерної документації та частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 23 Особливостей при наданні інформації, документів у випадках, передбачених Законом та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №16 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), (протокол від 04.01.2024 №1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця КАЛИНЯК ОЛЬГИ МИХАЙЛІВНИ (далі – ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА), повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2024 року, договір про закупівлю від 25.01.2024 №25/01/24, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 25.01.2024 та від 02.02.2024 року. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 1 до ТД Замовником зазначено, зокрема, що: - службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору у разі переговорної процедури закупівлі ) не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, (зокрема пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - непритягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Однак, відповідно до підпунктів 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпунктів 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону», що не відповідає абзацу п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовником у пункті 7 розділу 3 ТД зазначено, що: «У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє кожного з таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону для Учасника процедури закупівлі», що не відповідає абзацу дев’ятнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник у пункті 4 розділу 5 ТД зазначив підстави для відхилення тендерних пропозицій які не відповідають підставам для відхилення тендерних пропозицій зазначених в пункті 44 Особливостей. Отже, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог пункту 44 Особливостей. Також, Замовник у своїй тендерній пропозиції посилається на пункти Особливостей які не відповідають (відрізняється) зазначеним пунктам в Особливостях в редакції станом на дату проведення торгів. Замовником у пункті 2 Додатку 1 до ТД (Перелік документів, які Переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати Замовнику) зазначено, що переможець процедури закупівлі надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель «Довідку у довільній формі з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (дата складання не більше 30-ти днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій)». Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, саме переможцем ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА не надано замовнику у спосіб, зазначений в тендерній документації, вищенаведеного документу, що підтверджує відсутність підстав зазначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У підпункті 3 пункту 4 Розділу 5 ТД та у Додатку 1 до ТД замовник визначив, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо переможець процедури закупівлі: - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. Таким чином, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП КАЛИНЯК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 05.02.2024 12:02 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2024 12:02

Запити/Пояснення