-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Забезпечення механізованого вакуумного прибирання доріг (ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Потреба на 2024 рік. Обсяг послуг - 5599,98 км.
Завершена
7 344 323.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 73 443.23 UAH
мін. крок: 1% або 73 443.23 UAH
Номер:
a808f40362fb4fce9e82c9f3ee355e53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 17:07 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.04.2024 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-01-04-006466-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.01.2024 № 6, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 04.01.2024, тендерна пропозиція переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРС КЛІНІНГ» (далі - ТОВ «КАРС КЛІНІНГ»), протокол щодо розгляду тендерної пропозиції від 15.01.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.01.2024, договір про закупівлю від 22.01.2024 № 6, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.04.2024.
Пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710) визначено, що, зокрема, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запити посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 25.04.2024 та від 01.05.2024, зокрема, щодо надання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710, Замовником пояснення не надано.
Таким чином, перевірити відповідність вимогам пункту 4¹ Постанови № 710, а саме, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, неможливо.
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.01.2024, 09 година 00 хвилин.
Проте, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 15 січня 2024, 09:00, що свідчить про невідповідність тендерної документації вимогам пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині невірно вказаного кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Слід відмітити, що в ході проведення моніторингу, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 25.04.2024 оприлюднено запит про надання пояснення та документів, зокрема, щодо невідповідності тендерної документації вимогам законодавства в сфері закупівель, в частині невірно вказаного кінцевого строку подання тендерних пропозиції, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
За результатом вищевказаного запиту про надання пояснення та документів Замовником 30.04.2024 надано відповідь, в якій вказано наступне: «Невідповідність в тендерній документації, пов’язана з кінцевим строком подання тендерних пропозицій, пов’язана із технічною помилкою, допущеною уповноваженою особою під час створення файлу тендерної документації».
Таким чином, Замовник не заперечує виявлену невідповідність, а лише підтверджує вищевказане, вказуючи лише, що це технічна помилка, яка була допущена уповноваженою особою під час розроблення тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації імперативно вимагалось учасником подати у вигляді електронних документів довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком-гарантом та підписані шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
При цьому, вказаним пунктом встановлено, що повноваження осіб, які підписали довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта.
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500, видану Акціонерним товариством комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (далі – АТ КБ «ПРИВАТБАНК») та підписану начальником управління підтримки документарних та вексельних операцій АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Земцовим Ігорем Вікторовичем.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутні виписка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття (UA423052990000029329001700938) та документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта, що підтверджує повноваження Земцова Ігоря Вікторовича, який підписав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на запит через електронну систему закупівель посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 01.05.2024, не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо виявлених в ході проведення моніторингу порушень законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень:
09.05.2024 10:45 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2024 10:45
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником подано позовну заяву до Миколаївського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-04-006466-a за предметом "Забезпечення механізованого вакуумного прибирання доріг (ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць)".
Дата публікації:
24.05.2024 14:53
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
a3786c478eef4825b71da47e005f5ed6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Забезпечення механізованого вакуумного прибирання доріг (ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць)», очікуваною вартістю 7 344 323,02 грн) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-006466-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРС КЛІНІНГ» (далі – ТОВ «КАРС КЛІНІНГ») на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення).
4. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації повинен зазначатися кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Так, в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.01.2024, 09 година 00 хвилин.
Проте, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 15 січня 2024, 09:00.
Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, що свідчить про невідповідність тендерної документації вимогам законодавства в сфері закупівель, в частині невірно вказаного кінцевого строку подання тендерних пропозиції, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації імперативно вимагалось учасником подати у вигляді електронних документів: довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом та підписані шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня виписка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття (UA423052990000029329001700938), чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
При цьому, вказаним пунктом встановлено, що повноваження осіб, які підписали довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта.
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500, видану Акціонерним товариством комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (далі – АТ КБ «ПРИВАТБАНК») та підписану начальником управління підтримки документарних та вексельних операцій АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Земцовим Ігорем Вікторовичем.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта, що підтверджує повноваження Земцова Ігоря Вікторовича, який підписав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, які документи надано учасником ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» на підтвердження відповідності вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
6. Відповідно до розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції інформацію відповідно таблиці №1, що також наведена в даному розділі.
Окрім цього, в примітці під Таблицею № 1 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено: «Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, строк дії договору, який надає учаснику право користування майном, а саме: договору надання послуг, виконання договору субпідрядної організації, тощо».
На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 08.01.2024 № 08/01-11, в якій наведено інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою відповідно до Таблиці № 1.
Слід зазначити, що усі наведені в довідці від 08.01.2024 № 08/01-11 (далі – довідка № 08/01-11) транспортні засоби є орендованими за договором оренди транспортних засобів від 22.12.2022 № 22/12-01 (далі – договір № 22/12-01), укладеного з ТОВ «БІЗНЕС ІНВЕСТ ГРУПП».
Однак, в довідці № 08/01-11 відсутня інформація про строк дії договору оренди транспортних засобів від 22.12.2022 № 22/12-01, чим не дотримано вимоги розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації та не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» підтверджено відповідність вимогам розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
7. Також, розділом 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник також має надати, зокрема, скановану з оригіналу або належним чином завірену копію договору з санкціонованими звалищами, що мають відповідну ліцензію на перероблення та/або захоронення відходів, укладеного на весь період надання послуг за Договором.
На виконання вищевказаної вимоги в складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» надав копію договору від 15.12.2023, укладеного з ПП «МИЛЬЧА» на надання послуг по прийманню безпечних відходів, задля засипання кар’єру в межах Мішково-Погорілівської сільської ради Вітовського району Миколаївської області з терміном дії до 31.12.2024.
При цьому, слід вказати, що учасником ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження, що ПП «МИЛЬЧА» має відповідну ліцензію на перероблення та/або захоронення відходів.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» вимогам розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме, що учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» надав копію договору з санкціонованим звалищем, що має відповідну ліцензію на перероблення та/або захоронення відходів , із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
8. Слід зазначити, що відповідно до розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», вимагалось, що в переліку машин (спецтехніки) обов’язкова наявність не менше 3-х одиниць спеціалізованого автотранспортного засобу, обладнаного для надання послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг (прибиральна машина магістрального типу), оснащеного трекерами для контролю руху.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної документації надав:
- довідку № 08/01-11, в якій зазначено про наявність 4-х транспортних засобів марки МАЗ, моделі (серії) шасі 5337;
- копію договору № 22/12-01 з двома додатковими угодами, згідно якого учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» орендує 4 транспортні засоби марки ПМ 5337 01, моделі на шасі МАЗ 5337, типу вантажний підмітально-прибиральна та копію акту прийому-передачі від 22.12.2022;
- чотири свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на вищевказані транспортні засоби;
- копію договору про надання послуг від 01.08.2021 № 01082021,укладеного з ТОВ «Ю ОНЛАЙН ТЕХНОЛОДЖС», на надання ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» на території України, у зонах доступних для GPS та в яких надається послуга передачі даних через GPRS у обраного оператора стільникового зв’язку, послуги з моніторингу GPS-пристрою (GPS-пристроїв) ТОВ «КАРС КЛІНІНГ», інформацію про його (їх) моніторинг, а також додаткові сервіси.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовник перевірив, що вказані в довідці № 08/01-11 транспортні засоби обладнані для надання послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг (є прибиральними машинами магістрального типу) та що вони оснащені трекерами для контролю руху, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
fcee535a811d4c68b306866da5b9164d
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
30.04.2024 12:24
Опис:
В межах доведеного фінансування адміністрації Інгульського району по КПКВК 4216030 «Благоустрій міст, сіл, селищ», КЕКВ 2240 на забезпечення механізованого прибирання доріг передбачено 7 344 323,02 грн. на 2024р. Для утримання санітарного стану та благоустрою території району, керуючись Законом України «Про благоустрій населених пунктів» адміністрація Інгульського району вирішила провести відкриті торги з механізованого вакуумного прибирання доріг. Відповідно до п. 2 розділу III Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 вартість на послугу з механізованого вакуумного очищення доріг розраховано за формулою: вартість послуги минулого року * на 110,8% (доведений індекс інфляції за 2023р): Інгульський район м.Миколаєва (вартість у 2023 році): 1350грн. (договір UA-2023-01-13-003295-a) * 110,8% = 1495,80грн.; Заводський район м.Миколаєва (вартість у 2023році): 960грн. (договір UA-2023-06-06-012471-a) *110,8% = 1063,68грн.; Центральний район (вартість у 2023році): 1104,60грн. (договір UA-2023-07-26-004913-a) * 110,8% = 1223,90грн.; Корабельний район (вартість у 2023році): 1320,00грн. (договір UA-2023-01-09-004125-a) * 110,8% = 1462,56грн. Таким чином, середня вартість становить: (1495,80 + 1063,68 + 1223,90 + 1462,56) / 4 = 1311,49 грн. Загальна протяжність становить 5599,984 км. Таким чином, очікувана вартість закупівлі склала: протяжність (км)*вартість за 1км: 5599,984 км*1311,49 грн. = 7 344 323,02 грн. Замовник зазначає, що при розгляді тендерної пропозиції учасника не встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок на відповідність тендерній документації Замовника. Невідповідність в тендерній документації, пов’язана з кінцевим строком подання тендерних пропозицій, пов’язана із технічною помилкою, допущеною уповноваженою особою під час створення файлу тендерної документації.
Номер:
cd2e7d8d9c3d4984af4c7dceeac14ed3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Забезпечення механізованого вакуумного прибирання доріг (ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-006466-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 25.04.2024, Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) 30.04.2024 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому не надано інформацію та документи з ряду питань.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону та пунктом 23 Особливостей, ПОВТОРНО прошу надати відповідну інформацію та документи з наступних питань:
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації імперативно вимагалось учасником подати у вигляді електронних документів: довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом та підписані шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня виписка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття (UA423052990000029329001700938), чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
При цьому, вказаним пунктом встановлено, що повноваження осіб, які підписали довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта.
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500, видану Акціонерним товариством комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (далі – АТ КБ «ПРИВАТБАНК») та підписану начальником управління підтримки документарних та вексельних операцій АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Земцовим Ігорем Вікторовичем.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта, що підтверджує повноваження Земцова Ігоря Вікторовича, який підписав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, які документи надано учасником ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» на підтвердження відповідності вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
3. Відповідно до розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції інформацію відповідно таблиці №1, що також наведена в даному розділі.
Окрім цього, в примітці під Таблицею № 1 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено: «Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, строк дії договору, який надає учаснику право користування майном, а саме: договору надання послуг, виконання договору субпідрядної організації, тощо».
На виконання вищевказаних вимог, учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 08.01.2024 № 08/01-11, в якій наведено інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою відповідно до Таблиці № 1.
Слід зазначити, що усі наведені в довідці від 08.01.2024 № 08/01-11 (далі – довідка № 08/01-11) транспортні засоби є орендованими за договором оренди транспортних засобів від 22.12.2022 № 22/12-01 (далі – договір № 22/12-01), укладеного з ТОВ «БІЗНЕС ІНВЕСТ ГРУПП».
Однак, в довідці № 08/01-11 відсутня інформація про строк дії договору оренди транспортних засобів від 22.12.2022 № 22/12-01, чим не дотримано вимоги розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації та не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» підтверджено відповідність вимогам розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
4. Також, розділом 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник також має надати, зокрема, скановану з оригіналу або належним чином завірену копію договору з санкціонованими звалищами, що мають відповідну ліцензію на перероблення та/або захоронення відходів, укладеного на весь період надання послуг за Договором.
На виконання вищевказаної вимоги в складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» надав копію договору від 15.12.2023, укладеного з ПП «МИЛЬЧА» на надання послуг по прийманню безпечних відходів, задля засипання кар’єру в межах Мішково-Погорілівської сільської ради Вітовського району Миколаївської області з терміном дії до 31.12.2024.
При цьому, слід вказати, що учасником ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження, що ПП «МИЛЬЧА» має відповідну ліцензію на перероблення та/або захоронення відходів.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» вимогам розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме, що учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» надав копію договору з санкціонованим звалищем, що має відповідну ліцензію на перероблення та/або захоронення відходів , із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
5. Слід зазначити, що відповідно до розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», вимагалось, що в переліку машин (спецтехніки) обов’язкова наявність не менше 3-х одиниць спеціалізованого автотранспортного засобу, обладнаного для надання послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг (прибиральна машина магістрального типу), оснащеного трекерами для контролю руху.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної документації надав:
- довідку № 08/01-11, в якій зазначено про наявність 4-х транспортних засобів марки МАЗ, моделі (серії) шасі 5337;
- копію договору № 22/12-01 з двома додатковими угодами, згідно якого учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» орендує 4 транспортні засоби марки ПМ 5337 01, моделі на шасі МАЗ 5337, типу вантажний підмітально-прибиральна та копію акту прийому-передачі від 22.12.2022;
- чотири свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на вищевказані транспортні засоби;
- копію договору про надання послуг від 01.08.2021 № 01082021,укладеного з ТОВ «Ю ОНЛАЙН ТЕХНОЛОДЖС», на надання ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» на території України, у зонах доступних для GPS та в яких надається послуга передачі даних через GPRS у обраного оператора стільникового зв’язку, послуги з моніторингу GPS-пристрою (GPS-пристроїв) ТОВ «КАРС КЛІНІНГ», інформацію про його (їх) моніторинг, а також додаткові сервіси.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовник перевірив, що вказані в довідці № 08/01-11 транспортні засоби обладнані для надання послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг (є прибиральними машинами магістрального типу) та що вони оснащені трекерами для контролю руху, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.