• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Забезпечення механізованого вакуумного прибирання доріг (ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць)

Потреба на 2024 рік. Обсяг послуг - 5599,98 км.

Завершена

7 344 323.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 73 443.23 UAH
Номер: a808f40362fb4fce9e82c9f3ee355e53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 18.04.2024 17:07 - 10.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2024 № 36-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.04.2024 № 36-З. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2024-01-04-006466-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.01.2024 № 6, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 04.01.2024, тендерна пропозиція переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРС КЛІНІНГ» (далі - ТОВ «КАРС КЛІНІНГ»), протокол щодо розгляду тендерної пропозиції від 15.01.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.01.2024, договір про закупівлю від 22.01.2024 № 6, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 30.04.2024. Пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710) визначено, що, зокрема, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запити посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 25.04.2024 та від 01.05.2024, зокрема, щодо надання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710, Замовником пояснення не надано. Таким чином, перевірити відповідність вимогам пункту 4¹ Постанови № 710, а саме, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, неможливо. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.01.2024, 09 година 00 хвилин. Проте, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 15 січня 2024, 09:00, що свідчить про невідповідність тендерної документації вимогам пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині невірно вказаного кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Слід відмітити, що в ході проведення моніторингу, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 25.04.2024 оприлюднено запит про надання пояснення та документів, зокрема, щодо невідповідності тендерної документації вимогам законодавства в сфері закупівель, в частині невірно вказаного кінцевого строку подання тендерних пропозиції, з наданням відповідних підтверджуючих документів. За результатом вищевказаного запиту про надання пояснення та документів Замовником 30.04.2024 надано відповідь, в якій вказано наступне: «Невідповідність в тендерній документації, пов’язана з кінцевим строком подання тендерних пропозицій, пов’язана із технічною помилкою, допущеною уповноваженою особою під час створення файлу тендерної документації». Таким чином, Замовник не заперечує виявлену невідповідність, а лише підтверджує вищевказане, вказуючи лише, що це технічна помилка, яка була допущена уповноваженою особою під час розроблення тендерної документації. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації імперативно вимагалось учасником подати у вигляді електронних документів довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком-гарантом та підписані шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. При цьому, вказаним пунктом встановлено, що повноваження осіб, які підписали довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта. На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500, видану Акціонерним товариством комерційний банк «ПРИВАТБАНК» (далі – АТ КБ «ПРИВАТБАНК») та підписану начальником управління підтримки документарних та вексельних операцій АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Земцовим Ігорем Вікторовичем. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутні виписка з АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття (UA423052990000029329001700938) та документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта, що підтверджує повноваження Земцова Ігоря Вікторовича, який підписав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 10.01.2024 № 240110SU09592500 з АТ КБ «ПРИВАТБАНК», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на запит через електронну систему закупівель посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 01.05.2024, не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо виявлених в ході проведення моніторингу порушень законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень: 09.05.2024 10:45 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2024 10:45

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником подано позовну заяву до Миколаївського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-04-006466-a за предметом "Забезпечення механізованого вакуумного прибирання доріг (ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць)".
Дата публікації: 24.05.2024 14:53

Запити/Пояснення