-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Номер:
ec67d39c9d3b4f168797df5c00d4bb5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 17:36 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 7-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-01-04-004807-a 04.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2024 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТТОРГ-К» (далі – ТОВ «ОПТТОРГ-К»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.01.2024, договір від 19.01.2024 № 59 на суму 4 185 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОПТТОРГ-К», пояснення надані 24.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, внаслідок чого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі пункт 2 Розділ 3) тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника.
Тобто, учасник повинен погодитися не тільки на продовження строку дії тендерної пропозиція, а й на продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції – електронної банківської гарантії, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі.
Строк дії тендерної пропозиції учасника складає 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Строк дії електронної банківської гарантії від 08.01.2024 № IG/24025/Коо (далі – Гарантія) становить до 14.05.2024 включно, якщо жодна з подій, передбачена у пункті 4 Гарантії не настане.
Пункт 4 Гарантії передбачає, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару (Замовнику) суми гарантії, отримання гарантом (банком) письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією, отримання гарантом повідомлення принципала (ТОВ «ОПТТОРГ-К») про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме, закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації, укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання, закінчення тендеру у разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» відсутня довідка довільної форми про те, що учасник на вимогу Замовника погоджується на продовження строку дії Гарантії, чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу 3 тендерної документації.
При цьому, твердження Замовника в наданому 24.01.2024 поясненні на запит Держаудитслужби, що інформація про погодження продовження строку дії Гарантії міститься у завантажених учасником листі-згоді з проектом договору та тендерній пропозиції, не відповідає дійсності, оскільки в жодному документі (файлі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» не міститься інформація щодо погодження учасника на вимогу Замовника продовжити строк дії Гарантії. Крім того, ні умова Гарантії, ні умовами проекту договору про закупівлю не передбачено продовження строку дії Гарантії.
Крім того, враховуючи участь у торгах лише одного учасника та за умови наявності підстав для відхилення його тендерної пропозиції, дані торги підлягали автоматичній відмінні електронною системою закупівель відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.01.2024 16:36 - 13.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2024 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, постачальнику ТОВ «ОПТТОРГ-К» направлено повідомлення щодо розірвання договору № 59
Дата публікації звіту:
02.02.2024 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
7dcad99dc13c47a1905f81c96ab5ce01
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вершкове масло (Вершкове масло не менше ніж 72% жирності)», код за ДК 021:2015 - 15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-004807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6b1e8b7b5a394336ad3a78484d28eeb3
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
24.01.2024 13:48
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером UA-2024-01-04-004807-a здійснено відповідно до висновку Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-01 від 02.01.2024 року. (додається).
Закупівлю за номером UA-2024-01-04-004807-a здійснено відповідно до службової записки головного спеціаліста юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Кропивницької міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі код за ДК 021-2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Вершкове масло (не менше ніж 72% жирності)
яке розміщене на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради: e-mail:osvita@krmr.gov.ua. в якому вказано розмір бюджетного призначення (витрат), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Номер:
4a2a4172685c45e39df7ef1f96876184
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 09:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вершкове масло (Вершкове масло не менше ніж 72% жирності)», код за ДК 021:2015 - 15530000-2: Вершкове масло (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-004807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТОРГ-К» надано довідку довільної форми вищезазначеного змісту ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c546c069856541ecb418d7f32d53d5a2
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
24.01.2024 14:04
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером здійснено відповідно до висновків Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-01 від 02.01.2024 року (додається), та В-438 від 05.12.2023 року (додається).
Інформація про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. міститься у листі-згоді з проектом договору закупівлі виданому в додатку 3 до ТД від 11.01.2024 року та тендерній пропозиції учасника згідно додатку 4 до ТД від 11.01.2024 року.
Відповідно до пп. 1.16 Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: пункту 1 «Зміст і спосіб подання ТП» розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
12) недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
13) зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
14) зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї
документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
15) відсутність інформації, що вимагається, в певних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;
Тож, відповідно до вимог тендерної документації замовника, інформація переможцем надана, а те що довідка не називається «довідкою в довільній формі», є неформальною помилкою.
Номер:
f98cb191bc004057a3411763f7273ff7
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 10:43
Опис:
На виконання висновку держадитслужби від 29.01.2024 року, управління освіти Кропивницької міської ради звернулось до господарського суду Кіровоградської області для розірвання договору №: 59 від 29.01.2024 року. Рішенням Господарського суду Кіровоградської області 912/617/24 від 29.05.2024 року у задоволенні позову про розірвання договору-відмовлено. Судом зазначено, що наведені у Висновку про порушення відповідачем законодавства при проведенні закупівлі № UA-2024-01-04-004807-a від 29.01.2024 року щодо відсутності довідки довільної форми про те, що учасник на вимогу Замовника погоджується на продовження строку дії Гарантії є незначним. Крім того, матеріали справи містять лист-згоду з проектом договору про закупівлю, викладеному в додатку 3 до тендерної документації від 11.01.2024 року, відповідно до якого відповідач погоджується з проектом договору про закупівлю, викладеному в Додатку 3 до тендерної документації, та підтверджує, що буде дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п.4 розділу 3 до цієї тендерної документації.
За таких обставин виконати висновок держаудитслужби є неможливо.