-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
1 804 656.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 023.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 023.28 UAH
Номер:
700f3178fcd34ac886dbe2abbccadbee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-11-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 15:41 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2024 № 121
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2024 № 121.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 13. UA-2024-01-04-004583-a, 04.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договоу про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договоу про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-04-001935-a); оголошення про проведення відкритих торгів; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на такі звернення; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 17.01.2024 №29/24, від 17.01.2024 №30/24, від 18.01.2024 №35/24; тендерні пропозиції ТОВ «ДК ЗАХІД ЕНЕРГО» та ФОП Квасінського Назара Миколайовича (щодо правомірності їх відхилення Замовником); опубліковане повідомлення щодо необхідності обгрунтування учасником ТОВ «ДК ЗАХІД ЕНЕРГО» аномально низької ціни його пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «ПраймСелл»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ПраймСелл» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; опубліковані ТОВ «ПраймСелл» як переможцем тендеру документи, договір від 26.01.2024 №03-12/2601, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Одночасно, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №710 Державну аудиторську службу зобов’язано забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2024-01-04-004583-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Разом з тим, проведеним під час моніторингу аналізом наявної в мережі Інтернет інформації офіційного веб-сайту Замовника не виявлено.
Під час моніторингу, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), Замовником надано відповідь, у якій, зокрема, зазначено, що можливість надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, відсутня, у зв’язку з тим, що у Замовника на час проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі вугілля кам’яного (UA-2024-01-04-004583-a) був відсутній власний вебсайт.
Водночас, у наданому поясненні Замовником вказано, що ним були спрямовані заходи щодо дотримання в подальшому вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 шляхом створення субсайту на вебсайті «Освітній портал Сокальської громади Львівської області», на якому будуть оприлюднюватися обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміри бюджетних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі за посиланням: https://sokal.osvitportal.in.ua "вкладка ЦОЗО"(Прозорість-Публічні закупівлі).
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-01-04-004583-a шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Період усунення порушень:
28.06.2024 15:25 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2024 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку, наданого Західним офісом Держаудитслужби України внаслідок проведеного моніторингу закупівлі, була проведена роз'яснювальна робота, а також будуть проведені економічні навчання уповноваженої особи для забезпечення недопущення у подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Також, Замовником було оприлюднена інформація на власному субсайті, щодо виконання Постанови КМУ №710 на закупівлю вугілля кам'яного за номером у ProzorroUA-2024-01-04-004583-a (https://sokal.osvitportal.in.ua/publichni-zakupivli-tsozo/st-7116 )
Дата публікації звіту:
01.07.2024 09:49
Запити/Пояснення
Номер:
a5628a9a8aa245e5b4f83c4549339091
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.06.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-04-004583-a, яка проводилась Комунальною установою «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
471b5e1fb1f44dcf802b279636aebebb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.06.2024 10:21
Опис:
1. Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснено на підставі наступних документів, що долучаються:
а) лист-відповідь щодо ціни вугілля кам’яного ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» № 2012/1 від 20.12.2023 р.
б) лист-відповідь щодо ціни вугілля кам’яного ПП «Сузір’я» № 3569 від 27.12.2023 р.
в) лист-відповідь щодо ціни вугілля кам’яного ТзОВ «ПраймСелл» № 45 від 21.12.2023 р.
г) розрахунок середньої очікуваної ціни станом на 28.12.2023 року;
д) заявка на здійснення закупівлі вугілля кам’яного від 28 грудня 2023 року;
е)технічне завдання на закупівлю.
2. Можливість надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, відсутня, у зв’язку з тим, що у Замовника, КУ «ЦОЗО» СМР ЛО, на час проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі вугілля кам’яного (за номером у Prozorro UA-2024-01-04-004583-a) був відсутній власний вебсайт. Проте, КУ «ЦОЗО» СМР ЛО були спрямовані заходи щодо дотримання в подальшому вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року, шляхом створення субсайту на вебсайті «Освітній портал Сокальської громади Львівської області», на якому будуть оприлюднюватися обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміри бюджетних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі за посиланням: https://sokal.osvitportal.in.ua "вкладка ЦОЗО"(Прозорість-Публічні закупівлі).
3. Переможцем тендеру ТзОВ "ПраймСелл" було надано довідку, що містить інформацію про те, що здійснюваний ним вид господарської діяльності, а саме торгівля твердим паливом, не підлягає ліцензуванню відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII від 02.02.2015 р.
Правом на підписання договору на ТзОВ «ПраймСелл» наділений директор Войтович Володимир Миколайович. Учасником-переможцем було надано наступні документи, що підтверджують право на підписання договору про закупівлю:
а) Наказ (Розпорядження) про прийняття на роботу №1 від 31 січня 2022 року на посаду директора;
б) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.09.2023 року.
Номер:
5b621ca86ae6463785853e3c559d9ea1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.06.2024 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-04-004583-a, яка проводилась Комунальною установою «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Вимогами пункту 6 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника встановлено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі 5% від суми договору у формі: банківської гарантії або грошового депозиту.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо виконання учасником-переможцем закупівлі ТОВ «ПраймСелл вимог пункту 6 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b90ef2f5072a4f519f82cafa58085e3d
Назва:
ВІдповідь на запит
Дата опублікування:
26.06.2024 16:11
Опис:
Відповідно до пункту 6 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі 5% від суми договору у формі: банківської гарантії або грошового депозиту. ТОВ «ПраймСелл» надав забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії (дата видачі 24 січня 2024 року), з усіма документами.