-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95
Торги відмінено
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Номер:
1ae201d0d023479f953f6511329bf466
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000157
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 17:04 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2024 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 15.01.2024 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2024-01-04-004009-a 04.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей в частині відображення закупівлі у річному плані.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2023 № б/н (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства по експлуатації теплового господарства "Тепловик" Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 04.01.2024 року №2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Карт Маркет», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 12.01.2024 № 12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.01.2024, пояснення від 16.01.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, інформацію про відміну закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас, частиною першою статті 4 Закону передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Моніторингом встановлено, що інформація про процедуру закупівлі оприлюднена 04 січня 2023 року. Згідно підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І тендерної документації строк поставки товару протягом 3 робочих днів з моменту отримання письмової заявки Замовника. Згідно із підпунктом 8.1. пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором та протягом гарантійного терміну.
Однак, відповідно до оприлюдненого річного плану Замовником запланована закупівля Бензину А-95 на 2023 рік.
Враховуючи викладене, Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Станом на дату завершення моніторингу (25.01.2024) Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі (протокол від 24.01.2024 № 9) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну тендеру.
Період усунення порушень:
25.01.2024 14:56 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
12a68c2af58b4f4792a8cd2ad214ba71
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
15.01.2024 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензину А-95 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-004009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено до 31 грудня 2024, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
2. чому в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2024-01-04-002024-b на 2023 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 390 000,00 гривень за номером ID: UA-2024-01-04-004009-a на 2024 рік?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c44c84b50b154cba8514d61fb9212cd4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.01.2024 14:25
Опис:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Бензин А-95»
(UA -2024-01-04-004009-a)
На Ваш запит від 15.01.2024 року Комунальне підприємство по експлуатації теплового господарства «Тепловик» Старокостянтинівської міської ради повідомляє наступне:
04 січня 2024 року КП «Тепловик» було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Бензин А-95», код національного класифікатора України ДК:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 Нафта і дистиляти.
В свою чергу, напередодні розміщення оголошення ми провели аналіз закупівель та цін на Бензин А-95 на майданчику прозоро, зробили розрахунок за цінами, що розміщувались на вебсайтах декількох постачальників (виробників), а також було взято до уваги комерційні пропозиції постачальників (додатки додаються).
Щодо очікуваної вартості, то вона вказана в оголошені до закупівлі і визначена на підставі вищенаведеного моніторингу.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що базовий техніко-економічний аналіз закупівлі за Технічними умовами виконується фахівцями нашого підприємства з огляду на систематичний моніторинг технічної інформації від різних виробників аналогічної продукції та цінових пропозицій.
Щодо річного плану закупівель де було виявлено Вами порушення -Дякуючи Вам, мною було з’ясовано, що дійсно опублікований річний план закупівлі за номером ІD: UA-Р-2024-01-04-002024-b було помилково вказано на 2023 рік на томість мало б бути на 2024 рік. В свою чергу доводжу до Вашого відома, що це є технічна помилка, яка в загальному не вплинула на результат проведення закупівлі, адже у самій закупівлі вказано коли вона створена і на який рік проводиться закупівля.
Виявлені Вами порушення не в впливають на кінцевий результат закупівлі, а також не обмежують учасників у їх правах, однак є такими які дійсно мали місце.
Додатки комерційні пропозиції, що додаються на 3 арк.