-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Яйця курячі харчові код ДК 021:2015:03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Яйця курячі харчові код ДК 021:2015:03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Завершена
1 955 730.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 557.30 UAH
мін. крок: 1% або 19 557.30 UAH
Номер:
82a4404afecf403a988989728f0ae7cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 12:00 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 № 44-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.08.2024 № 44-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-04-003901-a від 04.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.01.2024 №2024/01/03 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Марія», ПП «ВОЛИНЯНИН»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.01.2024 № 2024/01/13, від 19.01.2024 № 2024/01/18, повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2024; договір про закупівлю від 25.01.2024 № 34-У на суму 1 453 662,00 грн укладений ПП «ВОЛИНЯНИН»; пояснення надані від 02.09.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.08.2024.
Період усунення порушень:
09.09.2024 15:28 - 13.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2024 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
3b263af369564452b29ef4b431e39f1d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2024 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Яйця курячі харчові код ДК 021:2015:03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-04-003901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6d10db70c9e846fb904af5a78924a348
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень та інформації
Дата опублікування:
02.09.2024 15:14
Опис:
На ваш запит на інформацію від 29.08.2024 року щодо закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-01-04-003901-а повідомляємо наступне. 04.01.2024 року Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розпочало відкриті торги з особливостями на закупівлю яєць курячих харчових ( столові, перша категорія С1). Управління освіти провело аналіз ринку закупівлі яєць курячих на основі інформації Державної служби статистики України та міністерства фінансів України у 2023 році. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до очікуваного річного плану на 2024 рік. Очікувану вартість предмету закупівлі розраховано на підставі отриманих комерційних пропозицій від ФОП Кравчук Г.Ю., ТзОВ «МАРІЯ» та ПП «Волинянин».
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» управління освіти розмістило на власному веб-сайті за адресою https://osvita.kowelrada.gov.ua/wp-admin/post-new.php обгрунтування закупівлі яєць курячих харчових.