• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія (з розподілом)

Завершена

937 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 372.00 UAH
Номер: e1f6853bd8954ce08450436c7a3ea098
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.01.2025 15:14 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.01.2025 № 6 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.01.2025 № 6 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2024-01-04-002612-a 04.01.2024 Виконавчий комітет Широківської селищної ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 590-33-55, y.o.pavlova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення встановлено недотримання вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує замовника оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) та здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Широківської селищної ради, (далі – Замовник) UA-P-2024-01-04-001398-b, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.01.2024 протокол №2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2024, договір від 01.02.2024 №42283/2024 на суму 900 280, 0 грн. з ПДВ, додаткові угоди до договору від 25.03.2024 № 1, від 24.04.2024 № 2, від 16.05.2024 № 3, від 18.06.2024 № 4, від 18.07.2024 №5, від 12.08.2024 №6, від 17.09.2024 №7, від 15.10.2024 №8, від 19.11.2024 №9, від 18.12.2024 №10, від 18.12.2024 №11, від 27.12.2024 №12 пояснення Замовника надані 24.01.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.01.2025. Пунктом 4-1 Постанови 710 передбачено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації щодо розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на сайті https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search, Виконавчий комітет Широківської селищної ради є розпорядником бюджетних коштів. Разом з цим Замовник не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), чим недотримано норми пункту 4-1 Постанови №710.
Період усунення порушень: 06.02.2025 16:35 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2025 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби повідомляємо наступне: Виконавчим комітетом Широківської селищної ради було вжито всіх необхідних заходів щодо недопущення порушення в подальшому, норм чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель,а саме 07.02.2025 року на офіційному сайті Широківської селищної ради https://shiroksel.otg.dp.gov.ua/, було оприлюднено інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмету закупівлі - електричної енергії (з розподілом)Ідентифікатор закупівліUA-2024-01-04-002612-a.
Дата публікації звіту: 07.02.2025 13:24

Запити/Пояснення