-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
електрична енергія
Завершена
1 908 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 540.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 540.00 UAH
Номер:
527e87025ba7460c992e5b16397642f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 15:35 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 №20-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.03.2024 №20-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-01-04-001292-a 04.01.2024 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Вінницької міської ради «Дирекція парків та дозвілля територіальної громади» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 04 січня 2023 року №2), тендерні пропозиції ТОВ «Пром Електро Сервіс», ТОВ «Енера Вінниця», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 15, 16 січня 2024 року №№6, 10, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 23 січня 2024 року №1317378, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18 березня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з абзацом 2 пункту 46 Постанови №1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником не оприлюднено Додаток №3 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 23 січня 2024 року №1317378 – «Обсяги постачання електричної енергії Споживачу», який відповідно до Розділу 15 «Додатки до договору» є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснень, зокрема щодо причин не оприлюднення вищевказаного додатку до договору Замовник зазначив, що «Під час оприлюднення договору про постачання електричної енергії споживачу від 23 січня 2024 року №1317378, укладений з ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з технічних причин, а саме технічна помилка, не було завантажено Додаток 3. Те що даний додаток не завантажився було виявлено тільки після надання запиту на пояснення від Держаудитслужби. Тож для усунення даної технічної помилки, зобов’язуюся до завантажити Додаток 3 до договору від 23 січня 2024 року №1317378».
Період усунення порушень:
25.03.2024 16:45 - 09.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2024 16:45
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
02/031/2024ПР
Дата відкриття провадження:
07.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
02/027/2024ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію (документ) про вжиття заходів для недопущення встановленого у висновку порушення у подальшому.
Дата публікації звіту:
27.03.2024 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
cfa190180645420e8280bd04b24c58d0
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-04-001292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 січня 2024 року №10 не містить інформації щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію у відповідності до вимог частини дванадцятої статті 29 Закону?
3. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04 січня 2024 року №2, не містить дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
4. Чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пром Електро Сервіс» з підстав, зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 січня 2024 року №6, без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
5. З яких причин договір про постачання електричної енергії споживачу від 23 січня 2024 року №1317378, укладений з ТОВ «Енера Вінниця», завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній Додаток №3 до договору: «Обсяги постачання електричної енергії Споживачу»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e5779a3e7eb44c61a9e20dcbe4fdcce1
Назва:
пояснення щодо поставлених запитань
Дата опублікування:
18.03.2024 15:01
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДИРЕКЦІЯ ПАРКІВ ТА ДОЗВІЛЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ", ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі базується на підставі витрат електричної енергії у попередньому (2023) році та на підставі затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2024 рік КП ВМР "ДИРЕКЦІЯ ПАРКІВ ТА ДОЗВІЛЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ", що погоджений першим заступником директора Департаменту культури. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначається постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», Закону України «Про ринок електричної енергії», правил роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312). Очікувану вартість визначено на підставі моніторингу електронної системи закупівель Prozorro, на підставі ціни, станом на грудень 2023 року, за якою постачалася електрична енергія КП ВМР "ДИРЕКЦІЯ ПАРКІВ ТА ДОЗВІЛЛЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" згідно договору про закупівлю №1317040 від 01.11.2023 року.
Чому протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 січня 2024 року №10 не містить інформації щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію у відповідності до вимог частини дванадцятої статті 29 Закону?
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 січня 2024 року №10, який було оприлюднено в електронної системи закупівель Prozorro 16 січня 2024 року о 15:26 (назва файлу - Протокол ел.енергія.pdf) – є рішення про визначення переможця процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ". Дане рішення приймається відповідно до п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), а саме:
«49. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.»
Стаття 33. Рішення про намір укласти договір про закупівлю
1. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У запита на пояснення Ви посилаєтеся на частину дванадцяту статті 29 Закону. Згідно ч. 12 ст.29 Закону:
«12. Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію.»
Згідно частини третьої статті 10 Закону:
«3. Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5 150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.»
Тобто, в разі коли оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється англійською мовою відповідно до статті 10 цього Закону, то система автоматично формує «протокол розгляду тендерних пропозицій».
Для прикладу надаю посилання на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-18-012204-a), яка проводилася з публікацією англійською мовою, та яка містить протокол розгляду тендерних пропозицій (протокол розгляду тендерних пропозицій додається).
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що уповноваженою особою дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а запит «Чому протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 січня 2024 року №10 не містить інформації щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію у відповідності до вимог частини дванадцятої статті 29 Закону?» складено аудитором за звернення до Держаудитслужби ФОП Моргун Артемом Костянтиновичем безпідставно, оскільки дана закупівля проводиться без оприлюднення англійською мовою.
Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04 січня 2024 року №2, не містить дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону: «у тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій».
Тендерна документація, яка затверджена 04 січня 2024 року протоколом №2, в п. 4.1.1. ч. 1 розділу IV. Подання та розкриття тендерних пропозицій зазначено: « 4.1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (не менше ніж сім днів):
Дата - згідно даних авторизованого майданчика»
Тобто, тендерна документація містить інформацію з посиланням на оголошення про проведення відкритих торгів, де зазначено:
Кінцевий строк подання тендерних 12 січня 2024 00:00
пропозицій:
В запиті на пояснення Ви запитуєте: «Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04 січня 2024 року №2, не містить дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». У п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону не зазначається, та не вимагається у якому вигляді має бути заначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в тому числі і зазначення дати, тому замовник може заначити у тендерній документації дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій, або ж зазначити посилання, де вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Отже, уповноваженою особою дотримано вимоги п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, та складено тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пром Електро Сервіс» з підстав, зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 січня 2024 року №6, без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей?
Вимогою абз. 2 п. 3.1.9. ч. 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, було передбачено, що ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає тариф на послуги з передачі електричної енергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків.
Вимогою абз. 13 п. 3.1.9. ч. 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, було передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, що маржа , у тому числі маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною, у разі, якщо маржа за результатами аукціону буде від’ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю, про що також надається гарантійний лист. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" надав у тендерній пропозиції гарантійний лист № б/н від 4 січня 2024 року (гарантійний лист додається), в якому гарантує, що маржа не буде від’ємною.
Замовником було проведено розрахунок коефіцієнту прибутковості (величина маржі) за результатами аукціону, та було виявлено, що маржа є від’ємною, що не відповідає вимозі тендерної документації, а також суперечить гарантійному листу ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС", при чому ціна пропозиції під час аукціону не змінювалася, тому учасник свідомо подав зазначений гарантійний лист, при тому що маржа в його тендерній пропозиції є від’ємною.
Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, враховуючи вимогу п. 43 Особливостей, для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, учаснику ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" потрібно було б збільшувати вартість своїє тендерної пропозиції, що не передбачено чинним законодавством у сфері публічних закупівель, а також це не можливо технічно, тому у Замовника відсутні підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, та тендерна документація учасника ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" відхилена правомірно та з дотриманням норм Закону та Особливостей.
З яких причин договір про постачання електричної енергії споживачу від 23 січня 2024 року №1317378, укладений з ТОВ «Енера Вінниця», завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній Додаток №3 до договору: «Обсяги постачання електричної енергії Споживачу»)
Під час оприлюднення договору про постачання електричної енергії споживачу від 23 січня 2024 року №1317378, укладений з ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з технічних причин, а саме технічна помилка, не було завантажено Додаток 3 до договору від 23 січня 2024 року №1317378. Те що даний додаток не завантажився було виявлено тільки після надання запиту на пояснення від ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. Тож для усунення даної технічної помилки, зобов’язуюся дозавантажити Додаток 3 до договору від 23 січня 2024 року №1317378.
Документи, що додаються:
1. UA-2022-10-18-012204-a (Протокол розгляду тендерних пропозицій).
2. Гарантійний лист щодо маржи.pdf