-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю та Фунікулера КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Завершена
10 435 392.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 177.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 177.00 UAH
Номер:
74ffea2016a0419fb7a46349a6e929f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 11:09 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2024 № 39-3
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.04.2024 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-03-004357-a, 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; надання роз’яснення щодо тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; стану виконання рішень Комісії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» та ТОВ «А1 ОХОРОНА»; визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; надання роз’яснення щодо тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.01.2024 № 4, зі змінами від 09.02.2024; перелік змін, внесених у тендерну документацію; роз’яснення Замовника щодо тендерної документації; роз’яснення Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ НП» (далі – ТОВ «КРЕМЕНЬ НП»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» (далі – ТОВ «А1 ОХОРОНА»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «А1 ОХОРОНА» у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ТОВ «А1 ОХОРОНА» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольні рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 № 57 та від 23.02.2024 № 64; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «А1 ОХОРОНА» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 01.05.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 29.02.2024 № 53.24-61 з додатками; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.05.2024 15:06 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2024 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
6d57c212bbca464fba1797855e86446a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-03-004357-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
dee605056cac4d8183740cbac86ed10b
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
01.05.2024 09:58
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 29.04.2024р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю та Фунікулера КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за №(ID) UA-2024-01-03-004357-a, про надання інформації щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі, повідомляю наступне.
Ціна закупівлі формувалась виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі зроблено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Так, очікувана вартість послуг в даній закупівлі визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій ДП «Вектор Безпеки» та ДП «Дельта Сервіс» (додаються). Закупівля проводилась за рахунок власних коштів КП «Київпастранс».
Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою КП «Київпастранс» було оголошено відкриті торги з публікацією з особливостями відповідно до вимог чинного законодавства.