• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю та Фунікулера КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»

Завершена

10 435 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 177.00 UAH
Номер: 74ffea2016a0419fb7a46349a6e929f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-23-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 23.04.2024 11:09 - 15.05.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.04.2024 № 39-3 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.04.2024 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-03-004357-a, 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gusachenko0@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; надання роз’яснення щодо тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; стану виконання рішень Комісії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» та ТОВ «А1 ОХОРОНА»; визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; надання роз’яснення щодо тендерної документації; надання роз’яснень Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.01.2024 № 4, зі змінами від 09.02.2024; перелік змін, внесених у тендерну документацію; роз’яснення Замовника щодо тендерної документації; роз’яснення Замовника на вимоги про усунення порушення під час проведення тендеру; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ НП» (далі – ТОВ «КРЕМЕНЬ НП»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» (далі – ТОВ «А1 ОХОРОНА»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «А1 ОХОРОНА» у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ТОВ «А1 ОХОРОНА» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольні рішення уповноваженої особи від 21.02.2024 № 57 та від 23.02.2024 № 64; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «А1 ОХОРОНА» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 01.05.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 29.02.2024 № 53.24-61 з додатками; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 09.05.2024 15:06 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2024 15:06

Запити/Пояснення