-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний)
Завершена
511 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 556.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 556.75 UAH
Номер:
dcc3c835409b43d986f750a375a831bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2024 00:00
Період моніторингу:
21.02.2024 12:31 - 14.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2024 № 10-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.02.2024 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6.UA-2024-01-03-004100-a від 03.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Кочман О.Б. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 22.01.2024 за №21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.01.2024 №3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.01.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кочман Олени Богданівни (далі – ФОП Кочман О.Б.), повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2024 року, договір закупівлі від 22.01.2024 за №21, пояснення Замовника від 26.02.2024 та від 06.03.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства установлено, що при закупівлі товарів в п.п.9 пункту 9.7. Додатку 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації передбачено зміну істотних умов договору - «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку».
Відповідно до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є товари.
При цьому, відповідно до підпункту 9 пункту 19 Особливостей №1178, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівлі є роботи.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Аналізом пропозиції ФОП Кочман О.Б. на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації учасником на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу «…Учасник має надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників відповідальних за виконання договору чинних протягом 2024 року».
На зазначену вимогу ФОП Кочман О.Б. надано копії медичних довідок своїх працівників (пекарів) - Капраля Я.З. та Лазецького М.І., на яких відсутнє фото, а на водія – експедитора Дутчака В.Д. завантажено особисту медичну книжку із відсутньою фотокарткою та без даних про проходження медичного огляду, натомість, до неї додано сторінку проходження медогляду за професією – пекар.
Тобто, на порушення вимоги пункту 2 вищезазначеного Додатку 1 до тендерної документації ФОП Кочман О.Б. не завантажено належно оформлені копії медичних книжок своїх працівників, а на водія - експедитора Дутчака В.Д. не завантажено сторінку(и) із даними про проходження медичного огляду.
Окрім зазначеного, аналізом пропозиції переможця торгів виявлено, що на вимогу пункту 8.1. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ФОП Кочман О.Б. подано довідку із відомостями про фізичну особу-підприємця, однак, без зазначення місця та дати державної реєстрації, що було умовою тендерної документації.
Замовником, 06.03.2024, щодо невиконання вищезазначених вимог тендерної документації, надано пояснення: «…ФОП Кочман О.Б. надала копії медичних книжок в яких вказано про допуск до роботи з наслідками медичного обстеження .Дані медичні обстеження дійсні на момент подачі пропозиції та її розкриття. Тому, дана вимога учасником ФОП Кочман О.Б. виконана. Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради не має повноважень на перевірку правильності заповнення медичних книжок працівниками медичних установ...».
«…Щодо довідки із відомостями про фізичну особу-підприємця, без зазначення місця та дати державної реєстрації, повідомляємо, що ці дані є у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відсутність даної інформації в довідці в довільній формі не впливає на технічні та якісні характеристики предмету закупівлі…».
На вимогу пункту 1 вищезгаданого Додатку 1 до тендерної документації, учасником необхідно було надати, окрім іншого, договір на проведення санітарної обробки приміщень на 2024 рік.
ФОП Кочман О.Б. надано договір про надання послуг від __.01.2024 за №15-06 на суму 7894,36 грн, де пунктом 1.1. розділу першого цього договору зазначено предмет договору - «Послуги у сфері охорони здоров’я різні», а також зазначено, що в порядку та на умовах, визначених цим договором, виконавець зобов’язується надати послуги відповідно до специфікації (додаток 1 до договору), яка є невід’ємною частиною цього договору.
Проте, ФОП Кочман О.Б. завантажено вищезгаданий договір не в цілому, а саме, без специфікації, та, з огляду на це, неможливо зрозуміти, на що саме надаються послуги за цим договором (чи на профілактичну дезінфекцію та дератизацію приміщень (будівлі) складу, чи автотранспорту, тощо).
На пояснення, щодо відсутності у складі пропозиції ФОП Кочман О.Б., на вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації - договору на проведення санітарної обробки приміщень на 2024 рік, Замовник зазначив: «…На вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасником документу, який підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту не раніше грудня 2023 року, а також договору на проведення санітарної обробки приміщень на 2024 рік, ФОП Кочман О.Б. у складі пропозиції надано, а саме акт виконаних робіт від 1.01.2024р (додається), договір на проведення санітарної обробки приміщень на 2024 рік №15-06 від 01.2024р (додається)…».
Виходячи з вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Кочман О.Б. не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
12.03.2024 12:19 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2024 12:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 12.03.2024 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжито заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 22.01.2024р за №21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту:
15.03.2024 12:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
18.03.2024 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
e3c3ecb430034bd680c5af7f2b13170e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.02.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-03-004100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c6d60c1ed33341b4987cbcf08c369b21
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 12:25
Опис:
На запит від 22 лютого 2024року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-03-004100-a) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua.
Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам.
Номер:
90b4c9caf068498cb4bcbac3f3b3ca85
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.03.2024 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-03-004100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Надайте інформацію, чому при закупівлі товарів в п.п.9 пункту 9.7. Додатку 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації передбачено зміну істотних умов договору - «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку»?
2. Аналізом відповідності пропозиції ФОП Кочман Олена Богданівна (далі – ФОП Кочман О.Б.) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Пунктом 2 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації учасником на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу «…Учасник має надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників відповідальних за виконання договору чинних протягом 2024року».
На зазначену вимогу ФОП Кочман О.Б. надано копії медичних довідок своїх працівників (пекарів), на яких відсутнє фото, а на водія – експедитора Дутчака В.Д. завантажено особисту медичну книжку із відсутньою фотокарткою та без даних про проходження медичного огляду, натомість, до неї додано сторінку проходження медогляду за професією – пекар.
На вимогу пункту 1 вищезгаданого Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасником документу, який підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту не раніше грудня 2023 року, а також договору на проведення санітарної обробки приміщень на 2024 рік, ФОП Кочман О.Б. у складі пропозиції не надано зазначених документів.
Також, аналізом пропозиції переможця торгів виявлено, що на вимогу пункту 8.1. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ФОП Кочман О.Б. подано довідку із відомостями про фізичну особу-підприємця, однак, без зазначення місця та дати державної реєстрації, що було інформативною умовою довідки.
Окрім цього, аналізом поданих документів ФОП Кочман О.Б., зокрема, в частині якісних характеристик предмета закупівлі, стає незрозумілим те, чи відповідатиме поставлений товар замовнику, а саме - хліб житній умовам якісних характеристик, зазначених Додатком 3 до тендерної документації, де хліб житній повинен бути виготовлений лише із житнього борошна, а не із суміші житньо-пшеничного борошна, як це зазначено у поданих документах переможця торгів (посвідчення якості на хліб із суміші житньо-пшеничного борошна, подовий від 27.12.2023 за №19, протоколи дослідження проб харчових продуктів (на хліб із суміші житньо-пшеничного борошна, подовий): №218 від 27.11.2023 та №226 від 13.12.2023; протокол випробувань від 29.12.2023 за №571 на хліб: житньо-пшеничний подовий; житньо-пшеничний цільнозерновий та хліб з пшеничного борошна вищого гатунку подовий).
Тобто, у складі пропозиції ФОП Кочман О.Б., немає жодного документу, який би посвідчував якість житнього хліба, виготовленого лише із житнього борошна та який є частиною предмету закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ФОП Кочман О.Б. вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
8fd1a9a8b8894848906e4ba1637b5f7c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 09:45
Опис:
На запит від 04 березня 2024року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-03-004100-a) повідомляємо, що відповідно до змін, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р №1178 затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2023 р. № 1205:
1. Пункт 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, після абзацу дев’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
“9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.”
В змінах затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2023 р. № 1205 не обмежено до яких договорів вказувати даний абзац, отже заборони немає вказувати у всіх договорах. Тому, на виконання змін до постанови Кабінету Міністрів України у Договорі про закупівлю вказано дану зміну істотних умов договору.
На вимогу вказану в Додатку 1 «Учасник має надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників відповідальних за виконання договору чинних протягом 2024року» ФОП Кочман О.Б. надала копії медичних книжок в яких вказано про допуск до роботи з наслідками медичного обстеження .Дані медичні обстеження дійсні на момент подачі пропозиції та її розкриття.
Тому, дана вимога учасником ФОП Кочман О.Б. виконана. Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради не має повноважень на перевірку правильності заповнення медичних книжок працівниками медичних установ.
На вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасником документу, який підтверджує проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту не раніше грудня 2023 року, а також договору на проведення санітарної обробки приміщень на 2024 рік, ФОП Кочман О.Б. у складі пропозиції надано, а саме акт виконаних робіт від 1.01.2024р (додається), договір на проведення санітарної обробки приміщень на 2024 рік №15-06 від 01.2024р (додається)
Щодо довідки із відомостями про фізичну особу-підприємця, без зазначення місця та дати державної реєстрації, повідомляємо, що ці дані є у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відсутність даної інформації в довідці в довільній формі не впливає на технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
В частині характеристик предмету закупівлі «…У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (ДОДАТОК 3). На підтвердження даної вимоги ФОП Кочман О.Б. надала підписаний Додаток 3, чим підтвердила та погодила технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі, встановлені замовником (додається), документів, щодо якості чи відповідності предмета закупівлі Замовником не вимагалось. Відповідні документи (сертифікати) надаються одночасно з товаром. Тому, дана вимога учасником ФОП Кочман О.Б. виконана.