• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

За кодом CPV за ДК 021:2015 15540000-5: Сирні продукти (Сир твердий, не менше 50% жиру, фас.; Сир кисломолочний, не менше 9% жиру, фас.; Сир м’який типу «Адигейський» 40% жиру, фас.;Сир м’який типу «Моцарелла» 45% жиру, фас.)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації. Мова тендерної пропозиції – українська.

Завершена

316 423.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 582.11 UAH
Номер: 2c46ad28d3934c07bc941b0ce21b7975
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 30.01.2024 14:57 - 21.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2024 № 11-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30.01.2024 № 11-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-01-03-003485-a 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, підпункту 1 пункту 51 Особливостей, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 3, підпункту 1 пункту 51 Особливостей, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 03.01.2024 № 6, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Нетеси Владислава Євгенійовича (далі – ФОП Нетеса В.Є.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2024 № 26, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.01.2024, договір поставки від 23.01.2024 № 22/2230 на суму 316 419,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Нетесою В.Є., пояснення надані 02.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що згідно з пунктом 1 додатка 1 «Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, пункті 47 Особливостей та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 1) тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми яка містить інформацію про наявність власної чи орендованої матеріально-технічної бази (виробничі та/або складські приміщення), зокрема: - документ на підтвердження права використання зазначених приміщень, якщо учасник не є їх власником; - копію Витягу з Державного реєстру речових прав на земельну ділянку, на якій розміщене складське приміщення; - копію договору з установою або організацією на проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції складських приміщень, виданий на ім`я учасника якщо складські приміщення є власністю учасника або на ім`я орендодавця якщо складські приміщення орендовані учасником. На виконання вказаної вимоги учасник ФОП Нетеса В.Є. у складі тендерної пропозиції надав наступні документи: договір безоплатного користування майном від 20.12.2023 № 1, укладений між учасником ФОП Нетесою В.Є. та фізичною особою підприємцем Нетесою Ларисою Іванівною; Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельну ділянку; договір про надання послуг з профілактичної дезінфекції, дезінсекції, дератизації від 20.12.2023 № 1, укладений між учасником ФОП Нетесою В.Є. та фізичною особою підприємцем Солодєєвою Світланою Никонорівною. Розглянувши вищевказані копії документів, слід зазначити, що учасник ФОП Нетеса В.Є. не є ні власником (співвласником) складського приміщення № 8 по вул. Аджамській в м. Кропивницький, ні власником (співвласником) земельної ділянки, на якій знаходиться вказане складське приміщення. Власником складського приміщення є Нетеса Лариса Іванівна, яка уклавши договір оренди від 07.06.2018 № 28 з Міською радою міста Кропивницького, користується вказаним майном. На підтвердження проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції складського приміщення, Замовник в тендерній документації вимагав надати договір укладений між установою або організацією та орендодавцем, якщо учасник не є власником складського приміщення. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Нетеси В.Є. відсутній договір між установою та організацією на проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції складських приміщень, укладений на ім`я орендодавця фізичної особи підприємця Нетеси Лариси Іванівни, оскільки учасник ФОП Нетеса В.Є. не є власником (співвласником) складського приміщення № 8 по вул. Аджамській в м. Кропивницький, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 1 тендерної документації. Крім того, слід зазначити, що згідно відкритих даних фізична особа підприємець Солодєєва Світлана Никонорівна, з якою учасник ФОП Нетеса В.Є уклав договір на надання послуг з проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складського приміщення, відповідно до кодів виду діяльності за КВЕД, займається вирощуванням овочів, фруктів, а також оптовою торгівлею продуктами харчування та напоями. Відсутність відповідного коду виду діяльності за КВЕД, свідчить про те, що фізична особа підприємець не має жодного відношення до здійснення такого виду діяльності, а отже, не може виконати взяті на себе зобов`язання. Внаслідок вищевказаного, учасником ФОП Нетесою В.Є. не підтверджено відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, встановленим статтею 16 Закону. Таким чином, на порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Нетеси В.Є., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, та внаслідок чого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Період усунення порушень: 07.02.2024 17:57 - 22.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2024 17:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Моніторинг № UA-M-2024-01-30-000033 Про надання інформації по закупівлі UA-2024-01-03-003485-a за предметом закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015 15540000-5: Сирні продукти На виконання ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», висновку органу державного фінансового контролю висновку, повідомляємо, що додатковою угодою №1 від 09.02.2024 по закупівлі предмета закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 15540000-5: Сирні продукти (Сир твердий, не менше 50% жиру, фас.; Сир кисломолочний, не менше 9% жиру, фас.; Сир м’який типу «Адигейський» 40% жиру, фас.;Сир м’який типу «Моцарелла» 45% жиру, фас.), оголошення про проведення закупівлі № UA-2024-01-03-003485-a, договір поставки №22/2230 від 23.01.2024 розірваний з 09.02.2024 року. Додаток: 1. Скан-копія додаткової угоди №1 від 09.02.2024. Уповноважена особа Наталія СОКОЛОВСЬКА
Дата публікації звіту: 09.02.2024 18:17

Запити/Пояснення