-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Свинина охолоджена б/к, філе куряче охолоджене
Завершена
728 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 640.00 UAH
Номер:
072a35fc8cf047c99cc4bbd6eba1f7fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 16:30 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2025 № 16-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 10.02.2025 № 16-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2024-01-03-002020-a; 03.01.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю
встановлено порушення вимог пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Хмельницького закладу дошкільної освіти №43 «Горобинка» Хмельницької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.01.2024 № 32, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.01.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Станецький Вадим Олександрович, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 11.01.2024 № 39, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.01.2024, договір від 19.01.2024 № 19 (далі – Договір), додаткову угоду від 31.01.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 31.01.2024, додаткову угоду від 27.03.2024 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.03.2024, звіт про виконання договору про закупівлю від 12.02.2025, пояснення та документи від 17.02.2025 та від 18.02.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 4 Особливостей у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю – протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Моніторингом встановлено, що згідно пункту 9.1 розділу 9 «Строк дії договору» Договору цей договір набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «31» грудня 2024 року (включно), а в фінансових зобов'язаннях до повного виконання обов’язків сторін.
Згідно інформації та документів, отриманих від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом на 31.12.2024 Договір виконано в повному обсязі на загальну суму 331 750,00 грн.
Водночас, в ході моніторингу Замовником 12.02.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 4 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
24.02.2025 16:52 - 11.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.02.2025 16:52
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/07/0003/2025/ПР
Дата відкриття провадження:
09.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
13/07/0002/2025 ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань наведених у висновку Замовником проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме:
- Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель.
- Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель
- Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати.
Дата публікації звіту:
27.02.2025 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
92ca734ffaa544d89132ec6d7e207906
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.02.2025 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продуктів харчування за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-002020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за договором від 19.01.2024 № 19 (оборотно-сальдові відомості, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), у тому числі, в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні доручення тощо).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
d92323abbce742718ae760be3f1915f2
Назва:
відповідь щодо запиту замовнику на пояснення від 12.02.2025
Дата опублікування:
17.02.2025 16:53
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 12.02.2025 надаємо наступну інформацію:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалося згідно наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо). Окрім того, нами отримувалися комерційні пропозиції. Сканкопії додаються
2. Надаємо посилання на веб – сторінку (сайт) - https://khmzdo43.khm.gov.ua/public-funds/
Окрім того, Звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
3. Надаємо інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за договором від 19.01.2024 № 19 (видаткові накладні), у тому числі, в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні інструкції)
Додаток 2
Номер:
c1263f66134d493d9df2f2516897a05d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.02.2025 13:16
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 12.02.2025 по питанню 3 нами 17.02.2025 року надавалася наступна інформація:
«3. Надаємо інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за договором від 19.01.2024 № 19 (видаткові накладні), у тому числі, в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні інструкції)
Додаток 2»
Також нами було додано сканкопії видаткових накладних до договору від 19.01.2024 № 19 та платіжні інструкції у файлі «Додаток 2 - накладні_ платіжки - мясо.pdf».
З невідомих Замовнику причин, відбувся технічний збій абр інша технічна помилка в електронній системі закупівель, та файл «Додаток 2 - накладні_ платіжки - мясо.pdf» неможливо відкрити наявними у Замовника програмними засобами.
З метою належного виконання запиту замовнику на пояснення від 12.02.2025, вбачаємо за доцільне повторно додати файл «Додаток 2 - накладні_ платіжки - мясо.pdf».
Окрім того повідомляємо, що нами направлено відповідні запити до нашого авторизованого електронного майданчику
Додатки:
файл «Додаток 2 - накладні_ платіжки - мясо.pdf»