• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сирні продукти

Завершена

842 391.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 212.00 UAH
Номер: d2e3de6cc7c6420eac5e346f67b88506
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 11.02.2025 16:30 - 05.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.02.2025 № 16-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 10.02.2025 № 16-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 1. UA-2024-01-02-005802-a; 02.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2024 № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.01.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 11.01.2024 № 36, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.01.2024, договір від 23.01.2024 № 28 (далі – Договір), додаткову угоду від 16.02.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 16.02.2024, додаткову угоду від 22.03.2024 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.03.2024, додаткову угоду № 3, додаткову угоду від 27.05.2024 № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.05.2024, додаткову угоду від 16.09.2024 № 5 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 17.09.2024, додаткову угоду № 6, додаткову угоду від 23.12.2024 № 7 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 23.12.2024, пояснення та документи від 19.02.2025 та від 24.02.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 4 Особливостей у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Моніторингом встановлено, що згідно пункту 9.1 розділу 9 «Строк дії договору» Договору цей договір набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до «31» грудня 2024 року (включно), а в фінансових зобов'язаннях до повного виконання обов’язків сторін. Водночас, згідно пояснень, отриманих від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом на 31.12.2024 Договір виконано в повному обсязі на загальну суму 665 252,96 гривень. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 4 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 24.02.2025 16:50 - 11.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.02.2025 16:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання моніторингу розпочатого 11.02.2024 року порушення усунуто в повному обсязі. Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено, проведено роз’яснювальну роботу. В подальшому порушення вимог пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю допускатися не будуть.
Дата публікації звіту: 26.02.2025 08:57

Запити/Пояснення