-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Природний газ (Код ДК 021:2015 09120000-6 – Газове паливо)
Завершена
662 155.60
UAH з ПДВ
Номер:
f44c704c5aed47fdaf4902b1ee0e852b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-25-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2024 00:00
Період моніторингу:
25.04.2024 17:07 - 17.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2024 № 88
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2024 № 88.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-01-02-003942-a, 02.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 7 частини третьої статті 3 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відображення закупівлі у річному плані; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, пункту 7 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Львівське вище професійне політехнічне училище» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-02-001857-c); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 29.12.2023 №12-5205/24-БО-Т; інформацію в електронній системі закупівель щодо закупівлі Замовника за ID: UA-2023-11-29-009654-a; опубліковані під час моніторингу протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.05.2024 щодо виправлення технічної помилки та рішення від 29.12.2023 №12-1/29 щодо укладення договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю; опублікований під час моніторингу звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 29.04.2024 через електронну систему закупівель опубліковано запит до Замовника про надання відповідних пояснень (інформації та документів).
Водночас, на вищевказаний запит Замовником надана відповідь в електронній системі закупівель лише 08.05.2024 (сьомий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
Згідно з пунктом 10 Особливостей №1178, замовники, здійснюють закупівлі послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн та робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Одночасно, у пункті 13 Особливостей №1178 визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Проведеним моніторингом встановлено, що досліджувану закупівлю природного газу за ID: UA-2024-01-02-003942-a на суму 662 155,60 грн Замовником проведено шляхом укладання договору (від 29.12.2023 №12-5205/24-БО-Т) без використання електронної системи (без застосування відкритих торгів).
У наданій під час моніторингу інформації Замовником зазначено, що ним було оголошено відкриті торги за ID: UA-2023-11-29-009654-a, які не відбулись через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у зв’язку з чим згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178 Замовником укладено договір №12-5205/24-БО-Т від 29.12.23 із ТОВ «Нафтогаз Трейдинг».
Відповідно до пункту 13 Особливості №1178, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Однак, на порушення пунктів 3 та 13 Особливостей №1178, Замовником не оприлюднено разом із звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу Замовником поясненні зазначено, що з технічних причин Замовником не догрузилось обґрунтування укладення договору, а саме рішення Замовника №12-1/29 від 29.12.2023, та що на виправлення даної невідповідності Замовником буде долучено протокол виправлення технічної помилки та рішення №12-1/29 від 29.12.2023.
Також, Замовником під час моніторингу 08.05.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол виправлення технічної помилки та рішення від 29.12.2023 №12-1/29, та у наданому поясненні зазначено, що розпорядженням від 29.12.2023 №29/12-Р керівником Замовника призначено відповідальною особою за надання обґрунтування закупівлі фахівця з публічних закупівель.
Однак, оприлюднені протокол від 08.05.2024 щодо виправлення технічної помилки та рішення від 29.12.2023 № 12-1/29 підписані лише фахівцем з публічних закупівель Митник У. А., а у розпорядженні від 29.12.2023 №29/12-Р зазначено лише про призначення відповідальної особи за надання обгрунтування закупівлі, а не про надання повноважень щодо погодження (затвердження) такого обгрунтування.
Таким чином на порушення пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено разом із звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Відповідно до норм пункту 13 Особливостей №1178, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Одночасно, відповідно до пункту 8 частини третьої статті 3 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повинен містити, зокрема, інформацію про строк виконання договору.
Замовником при здійсненні закупівлі за ID: UA-2024-01-02-003942-a оприлюднено 02.01.2024 договір від 29.12.2023 №12-5205/24-БО-Т (далі – Договір №12-5205/24-БО-Т) та звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 13.1 Договору №12-5205/24-БО-Т договір набирає чинності з «01» січня 2024 року і діє в частині поставки газу до «15» квітня 2024 року (включно), а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Водночас, у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, за досліджуваною закупівлею вказано строк виконання договору: до 15 квітня 2025 року, що не відповідає умовам укладеного договору та чим порушено вимоги пункту 7 частини третьої статті 3 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
17.05.2024 14:47 - 01.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2024 14:47
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0106/2024пр
Дата відкриття провадження:
15.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0106/2024пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керівником замовника проведено роз'яснювальну роботу щодо виявлених порушень та подальшого їх недопущення. Уповноважена особа записалась на онлайн-навчання щодо підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель. Також уповноважена особа прочила статті на порталі "Радник у сфері піблічних закупівель", які стосують оприлюднення звіту без використання електронної системи закупівель за винятками. Уповноважена особа гарантує щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, пункту 7 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Дата публікації звіту:
21.05.2024 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
9587460d30b642b2b22a664a7fda36be
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.04.2024 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-02-003942-a, яка проведена Державним навчальним закладом «Львівське вище професійне політехнічне училище» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (з долученням відповідного документального підтвердження).
2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників природного газу, що є предметом закупівлі, та вибрано переможцем акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», з яким укладений договір від 29.12.2023 №12-5205/24-БО-Т?
Згідно з пунктом 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178), замовники, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Одночасно, пунктом 13 Особливостей №1178 визначено перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Крім того, відповідно до пункту 13 Особливості №1178, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником проведено досліджувану Закупівлю без використання електронної системи та оприлюднено в електронній системі закупівель договір постачання природного газу від 29.12.2023 №12-5205/24-БО-Т на суму 662 155,60 грн, а також звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-02-003942-a.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обґрунтовану інформацію щодо підстав не проведення закупівлі «Природний газ (Код ДК 021:2015 09120000-6 – Газове паливо)» відповідно до пункту 10 Особливостей №1178.
4. У разі проведення закупівлі з підстав пункту 13 Особливостей №1178, пояснити причини та підстави не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2024-01-02-003942-a без використання електронної системи у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
758af49938974747af94d887a52a5d74
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
08.05.2024 18:20
Опис:
Уповноважена особа з 29 квітня по 03 травня включно перебувала у відпустці, що підтверджується наказом №10-вк від 15.04.24р. У зв’язку із цим пояснення надаються 08.05.24 (протягом трьох робочих днів).
Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості з розрахунку обсягів газу по закупівлі помножено на ціну газу за 1000 куб.м, яка становить 16 553,89 грн з ПДВ.
22.08.2023 прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 896 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2022 р. № 812», цими змінами подовжено дію постанови від 19.07.2022 р. № 812 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» (Із змінами і доповненнями) (надалі- Положення) до «15» квітня 2024 року.
Пунктом 6 цього Положення визначено що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 15 квітня 2024 р. (включно) природний газ бюджетним установам, за ціною, що становить 16 390 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).
Технічні та якісні характеристики газу складені у відповідності до Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 № 329-VII (зі змінами); «Правил постачання природного газу», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496 (зі змінами); інших чинних нормативно-правовим актів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок природного газу».
Щодо оцінки постачальників газу повідомляємо, що у зв’язку із тим, що при оголошенні відкритих торгів з особливостями по пільговій ціні жоден постачальник не вийшов на торги, замовником прийнято пропозицію ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” для укладення договору.
Уповноваженою особою 29.11.23 року було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом Природний газ (Код ДК 021:2015 09120000-6 – Газове паливо) на суму 662155,60 грн з ПДВ за ідентифікаторам UA-2023-11-29-009654-a.
Ціна закупівлю зумовлена наступним. 22.08.2023 прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 896 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2022 р. № 812», цими змінами подовжено дію постанови від 19.07.2022 р. № 812 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» (Із змінами і доповненнями) (надалі- Положення) до «15» квітня 2024 року.
Пунктом 6 цього Положення визначено що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 15 квітня 2024 р. (включно) природний газ бюджетним установам, за ціною, що становить 16 390 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).
З урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед, ціна газу за 1000 куб.м становить 16 553,89 грн з ПДВ.
Таким чином, замовником оголошено відкриті торги з розрахунком по ціні за 1000 куб.м становить 16 553,89 грн з ПДВ.
Відкриті торги за ідентифікатором UA-2023-11-29-009654-a не відбулись через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом.
У зв’язку із цим, згідно з згідно п.п.6 пункту 13 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент укладення догвору) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
У зв’язку із вищенаведеним, замовником укладено Договір № 12-5205/24-БО-Т від 29.12.23 із ТОВ "Нафтогаз Трейдинг".
З технічних причин замовником не догрузилось обґрунтування укладення договору, а саме рішення замовника №12-1/29 від 29.12.23р., проте факт того, що відкриті торги з особливостями не відбулися міститься в системі Prozorro.
На виправлення даної невідповідності Замовником буде долучено протокол виправлення технічної помилки та рішення №12-1/29 від 29.12.23р.
Номер:
c9777bb8f5ff49508532731339820509
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.05.2024 17:39
Опис:
Уповноважена особа з 29 квітня по 03 травня включно перебувала у відпустці, що підтверджується наказом №10-вк від 15.04.24р. У зв’язку із цим пояснення надаються 08.05.24 (протягом трьох робочих днів).
Уповноваженою особою 29.11.23 року було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом Природний газ (Код ДК 021:2015 09120000-6 – Газове паливо) на суму 662155,60 грн з ПДВ за ідентифікаторам UA-2023-11-29-009654-a.
Ціна закупівлю зумовлена наступним. 22.08.2023 прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 896 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2022 р. № 812», цими змінами подовжено дію постанови від 19.07.2022 р. № 812 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» (Із змінами і доповненнями) (надалі- Положення) до «15» квітня 2024 року.
Пунктом 6 цього Положення визначено що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 15 квітня 2024 р. (включно) природний газ бюджетним установам, за ціною, що становить 16 390 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).
З урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед, ціна газу за 1000 куб.м становить 16 553,89 грн з ПДВ.
Таким чином, замовником оголошено відкриті торги з розрахунком по ціні за 1000 куб.м становить 16 553,89 грн з ПДВ.
Відкриті торги за ідентифікатором UA-2023-11-29-009654-a не відбулись через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом.
У зв’язку із цим, згідно з згідно п.п.6 пункту 13 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент укладення догвору) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
У зв’язку із вищенаведеним, замовником укладено Договір № 12-5205/24-БО-Т від 29.12.23 із ТОВ "Нафтогаз Трейдинг".
З технічних причин замовником не догрузилось обґрунтування укладення договору, а саме рішення замовника №12-1/29 від 29.12.23р., проте факт того, що відкриті торги з особливостями не відбулися міститься в системі Prozorro.
На виправлення даної невідповідності Замовником буде долучено протокол виправлення технічної помилки та рішення №12-1/29 від 29.12.23р.
Номер:
dc0b9b89ee57425ab9e58895ef2a3172
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.05.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-02-003942-a, яка проведена Державним навчальним закладом «Львівське вище професійне політехнічне училище» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Замовником в оприлюдненій відповіді на запит від 08.05.2024 надано обгрунтування підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та вказано, що закупівля здійснена згідно з підпунктом 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178).
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням, щодо дотримання Замовником вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 в частині підтвердження відповідності суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю (ТОВ «Нафтогаз Трейдинг»), вимогам що були визначені Замовником у тендерній документації за відміненими торгами (UA-2023-11-29-009654-a)
Відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Замовником під час моніторингу надано обґрунтування у вигляді рішення про укладання договору від 29.12.2023 №12-1/29 підписане лише фахівцем з публічних закупівель Замовника - Митник У. А.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання
2. Надати пояснення та причини не погодження (не затвердження) обгрунтування керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ba5704946d3843208f81fa7e904fc5ac
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.05.2024 11:25
Опис:
Відповідно до Постанови КМУ від 19 липня 2022 р. № 812 на ТОВ «ГК«Нафтогаз Трейдинг» покладено спеціальні обов’язки щодо постачання природнього газу бюджетним організаціям. ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» повідомило, що не являється учасником в системі Prozorro та працює на підставі постанови КМУ №812, а також розіслала на електрону пошту файл «Анкета та перелік документів» з переліком документів (формат Excel з відповідними вкладеннями) для укладання Договору постачання природного газу, які необхідно, обов’язково надіслати на електрону пошту менеджера відповідальному по в регіону. Підписання Договору на постачання природного газу дозволяє бюджетним організаціям споживати газ з ресурсу ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за умовами ПСО.
Даний постачальник надав пакет документів, що додається.
Щодо обґрунтування закупівлі повідомляємо наступне. Розпорядженням від 29.12.2023 року №29/12-Р керівником замовника призначено відповідальною особою за надання обґрунтування закупівлі фахівця з публічних закупівель.