• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля код 03210000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 03212100-1 Картопля; код 03212220-8 Зерна бобових культур сушені

Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Номер: 3db76d829ae14c4da13aa19245861548
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.03.2024 17:01 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 Одеса № 58 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024 № 58 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2024-01-02-001518-a 02.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.01.2024 № 91, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг-Агроцентр»), протокол уповноваженої особи від 11.01.2024 № 117, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.01.2024 в електронній системі закупівель, договір від 17.01.2024 № 26 (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.02.2024, додаткову угоду від 31.01.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи отримані 15.03.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «назва номенклатурних позицій предмета закупівлі», де зазначено «горох сушений», вказано в полі «код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» - ДК 021:2015:03212220-8 — Зерна бобових культур сушені. Проте, на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вірно вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позицій предмета закупівлі, а саме: «горох сушений» - «ДК 021:2015:03212220-8 — Зерна бобових культур сушені», натомість «горох сушений» становить код «ДК 021:2015: 03212213-6 — Горох сушений». За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в ТД, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації в тому числі інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до цієї ТД. Відповідно до пункту 5 додатка 1 до ТД учасник повинен надати акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та виданий не раніше другого півріччя 2023 року. Учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції надав акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 24.07.2023 № 848 стосовно оператора ринку ТОВ «Одесапродукт». На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.03.2024 щодо ненадання вищезазначеного акту стосовно учасника процедури ТОВ «Юг-Агроцентр» Замовник 15.03.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що виконання договору буде здійснюватися з потужності ТОВ «Одесапродукт», а також зазначив, що вказаний акт надається лише на оператора ринку, на ім’я якого зареєстрована відповідна потужність. Слід зазначити, що учасником ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції надано лист Управління Держспоживслужби в м. Одесі від 12.04.2017 № 558, який містить інформацію про державну реєстрацію потужності оператора ринку ТОВ «Юг-Агроцентр» з адресою потужності – вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл. Проте учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції не надав акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання оператором ринку (учасником процедури ТОВ «Юг-Агроцентр») гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та виданий не раніше другого півріччя 2023 року, чим не дотримав вимог пункту 1.1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та пункту 5 додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 4.3 додатка 2 до ТД учасник повинен надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності згідно з реєстром відповідних потужностей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.03.2024 щодо ненадання вищезазначеного сертифікату, виданого на ім’я учасника ТОВ «Юг-Агроцентр», Замовник 15.03.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що, оскільки для подальшого виконання договору про закупівлю будуть задіяні саме потужність та працівники ТОВ «Одесапродукт», учасником надано документ на потужність ТОВ «Одесапродукт». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки вимогами пункту 4.3 додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасник повинен надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності згідно з реєстром відповідних потужностей. Проте учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності, чим не дотримав вимоги пункту 4.3 додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 4.10 додатка 2 до ТД учасник повинен надати документ Держпродспоживслужби, виданий учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень. Учасником ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій б/д б/н, в якій зазначено інформацію про складські приміщення за адресою вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл., а також надано акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР від 27.07.2023 № 849 стосовно потужності ТОВ «Одесапродукт» за адресою вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл. Слід зазначити, що відповідно до листа Управління Держспоживслужби в м. Одесі від 12.04.2017 № 558, наданого учасником ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції, потужність оператора ринку ТОВ «Юг-Агроцентр» зареєстрована за адресою вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.03.2024 щодо ненадання вищезазначеного документа, виданого учаснику ТОВ «Юг-Агроцентр» Замовник 15.03.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що виконання договору буде здійснюватися з потужності ТОВ «Одесапродукт», а також зазначив, що вказаний акт надається лише на оператора ринку, на ім’я якого зареєстрована відповідна потужність. Проте учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції не надав акт Держпродспоживслужби, виданий саме учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень, чим не дотримав вимоги пункту 4.10 додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 4.11 додатка 2 до ТД учасник повинен надати документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.03.2024 щодо ненадання документа, що підтверджує проходження гігієнічного навчання експедитором/ами Замовник 15.03.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що ним не встановлювалось окремої кваліфікаційної вимоги щодо наявності персоналу, у зв’язку з чим, на вимогу ТД учасником надано документи – протоколи заліку по санітарно-гігієнічному навчанню та довідки про проходження санітарно-гігієнічного навчання у водія, комірника та вантажника. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки вимогами пункту 4.11 додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасник повинен надати документ, що підтверджує проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі в тому числі експедитором/ами у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Проте учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує проходження гігієнічного навчання експедитором/ами у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, чим не дотримав вимоги пункту 4.11 додатка 2 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Юг-Агроцентр», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 27.03.2024 18:01 - 11.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2024 18:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені,договір розірвано.
Дата публікації звіту: 03.04.2024 18:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 04.04.2024 17:34

Запити/Пояснення