-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт покрівлі їдальні ЗЗСО "Погулянківська гімназія" Камінь-Каширської міської ради Волинської області
Завершена
131 844.00
UAH з ПДВ
Номер:
d056bf46536c477fb138b740eded4739
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 16:57 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 10-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.03.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-02-000215-a від 02.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-02-000215-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, договір від 26.12.2023 № 3, укладений з приватним підприємством «Константа-М» (код ЄДРПОУ 31820131) на суму 131 844,00 грн, пояснення Замовника з підтверджуючими документами, надані 07.03.2024 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.03.2024.
Період усунення порушень:
08.03.2024 10:53 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2024 10:53
Запити/Пояснення
Номер:
99996c9d5bf34489a9286a3a697538aa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2024 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг поточного ремонту покрівлі їдальні ЗЗСО «Погулянківська гімназія» Камінь-Каширської міської ради Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-02-000215-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, а саме технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Приватне підприємство «Константа-М» (код ЄДРПОУ 31820131).
3. Замовнику через електронну систему закупівель оприлюднити договір від 26.12.2023 № 3, укладений з приватним підприємством «Константа-М» без використання електронної системи закупівель, із усіма його невід’ємними складовими та додатками.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
97dc69225d534d3a863473da366a6a4e
Назва:
На виконання запиту про надання інформації
Дата опублікування:
07.03.2024 17:19
Опис:
На запит щодо закупівлі послуг Поточний ремонт покрівлі їдальні ЗЗСО «Погулянківська гімназія» Камінь-Каширської міської ради Волинської області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-02-000215-a) (IDмоніторингу: UA-M-2024-03-04-000013»:
1. До начальника Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради надійшло звернення від директора Закладу загальної середньої освіти «Погулянківська гімназія» Нестерук Ніни Петрівни про те, що із погіршенням погодніх умов почала протікати покрівля їдальні цього закладу, яка потребує термінового поточного ремонту.
2. З метою негайного усунення проблеми Управлінням гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради розіслано, різним потенційним надавачам таких послуг листи щодо комерційної пропозиції.
3. Найнижчу пропозицію надало приватне підприємство «Константа-М» згідно чого це підприємство обрано для виконання даної послуги.