-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт стелі їдальні з утепленням у ЗЗСО "Погулянківська гімназія" Камінь-Каширської міської ради Волинської області
Завершена
189 564.00
UAH з ПДВ
Номер:
db2097a72e254b6d8883c12ce20641f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 16:51 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 10-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.03.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-02-000200-a від 02.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-02-000200-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, договір від 26.12.2023 № 4, укладений з приватним підприємством «Константа-М» (код ЄДРПОУ 31820131) на суму 189 564,00 грн, пояснення Замовника з підтверджуючими документами, надані 07.03.2024 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.03.2024.
Період усунення порушень:
08.03.2024 10:54 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2024 10:54
Запити/Пояснення
Номер:
07b1a2e29fd147dcaf4451213d1c0bec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2024 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг Поточний ремонт стелі їдальні з утепленням у ЗЗСО «Погулянківська гімназія» Камінь-Каширської міської ради Волинської області за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-02-000200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, а саме технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Приватне підприємство «Константа-М» (код ЄДРПОУ 31820131).
3. Замовнику через електронну систему закупівель оприлюднити договір від 26.12.2023 № 4, укладений з приватним підприємством «Константа-М» без використання електронної системи закупівель, із усіма його невід’ємними складовими та додатками.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c40bc72ce737499abf0baf8f0b9f4ba1
Назва:
На виконання запиту про надання інформації
Дата опублікування:
07.03.2024 17:04
Опис:
На запит щодо закупівлі послуг Поточний ремонт стелі їдальні з утепленням у ЗЗСО «Погулянківська гімназія» Камінь-Каширської міської ради Волинської області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-02-000200-a) (IDмоніторингу: UA-M-2024-03-04-000014»:
1. До начальника Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради надійшло звернення від директора Закладу загальної середньої освіти «Погулянківська гімназія» Нестерук Ніни Петрівни про те, що в їдальні цього закладу стався обвал стелі, який потребує термінового ремонту.
2. З метою негайного усунення проблеми Управлінням гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради розіслано, різним потенційним надавачам таких послуг листи щодо комерційної пропозиції.
3. Найнижчу пропозицію надало приватне підприємство «Константа-М» згідно чого це підприємство обрано для виконання даної послуги.