-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45454000-4 Реконструкція
Торги відмінено
24 611 300.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123 056.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 123 056.50 UAH
Номер:
ecf2f028b1b84f56ae8cb2c71ddc5e80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2024 00:00
Період моніторингу:
26.01.2024 14:24 - 17.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-01-01-001130-a 01.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КБ ГАРАНТ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом,.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.01.2024 № 01/01/24, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» (далі – ТОВ «КБ ГАРАНТ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.01.2024, рішення про намір укласти договір, затверджене протоколом від 11.01.2024 № 11/01/24, рішення Замовника про відміну відкритих торгів, затверджене протоколом від 26.01.2024 № 26/01/24, пояснення та документи Замовника, надані 01.02.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Держаудитслужба 29.01.2024 звернулася з запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації, пояснень та відповідних документів, зокрема, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 01.02.2024 відповідні документи та пояснення, в яких була відсутня інформація, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для уточнення вищезазначеної інформації Держаудитслужба 12.02.2024 повторно звернулася до Замовника з запитом про надання пояснень щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Станом на 16.02.2024 запитувана інформація та пояснення в недотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону не були опубліковані Замовником в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 29.01.2024 відмінив торги через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
20.02.2024 14:50 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
289fd35f9e9a4b9cbe175f373a81791d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2024 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі корпус №1 з підвалом (літ. А-2, ПД) під центр паліативної допомоги за адресою: м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 комунального некомерційного підприємства "Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради". Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
37eb158319ce4508bad963986551a27e
Назва:
Про надання пояснень на запит від 29.01.2024 року
Дата опублікування:
01.02.2024 17:49
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне:
Умови Технічного завдання (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), передбаченого Додатком 2 тендерної документації, визначено на підставі Рішення від 01.01.2024 року та Наказу «Про створення робочої групи» №396 від 06 жовтня 2023 року , копії відповідних документів додаються.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого Наказом №463 від 24 жовтня 2023 року загальна кошторисна вартість об’єкта будівництва з урахуванням витрат за підсумком становить 26 412 123,00 грн.
Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено шляхом розрахунку загальної вартості будівельних робіт та устаткування, меблів та інвентарю разом по главах 1-9 -19 250 666.00 грн. з врахуванням кошторисного прибутку (П) – 982 394,00 грн. та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 276 357,00, що з врахуванням ПДВ становить 24611300,40 грн.
Усі інші витрати із розрахунку виключені у зв’язку з тим, що вони понесені або можуть бути понесені лише Замовником будівництва і не можуть бути покладені на Підрядника – Виковця будівельних робіт.
Копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та копія Наказу №463 від 24 жовтня 2023 року додаються
Номер:
e0f5f48cb06f4a8b8ee9f9563f0806a4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2024 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі корпус №1 з підвалом (літ. А-2, ПД) під центр паліативної допомоги за адресою: м. Черкаси, вул. Мечникова, 25 комунального некомерційного підприємства "Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради". Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: у зв’язку з відсутністю у відповіді Замовника на запит Держаудитслужби від 29.01.2024 інформації щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повторно просимо надати запитувану інформацію та пояснення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.