• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34320000-6 – Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (34324000-4)

Завершена

7 326 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 630.00 UAH
Номер: 949a205af04242fa8a033c8eed1f90fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-03-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.01.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 04.01.2024 14:26 - 26.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.01.2024 №1-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 03.01.2024 № 1-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-12-30-001059-a 30.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, galuna106@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону та пунктів 3, 28, 31 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2023 № б/н (далі – Особливості), своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КП «Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 29.12.2023 року б/н), пояснення від 09.01.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Водночас, частиною першою статті 4 Закону передбачено, що ЗАКУПІВЛЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО РІЧНОГО ПЛАНУ. Моніторингом встановлено, що згідно із підпунктом 4.4 пункту 4 Розділу І тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2024 року. Однак, відповідно до оприлюдненого річного плану Замовником запланована закупівля механічних запасних частин, крім двигунів і частин двигунів (34324000-4) на 2023 рік. Враховуючи викладене, Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 31 Особливостей визначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Моніторингом встановлено, що у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону (не врахувавши що положення частини першої статті 26 Закону теж не застосовуються), що не відповідає пункту 31 Особливостей. Також, згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Моніторингом встановлено, що в порушення вимог частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей проект договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) не містить порядку змін його умов. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 10.01.2024 11:33 - 25.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2024 11:33

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскаржено до суду
Дата публікації: 20.02.2024 13:43
Дата відкриття провадження: 19.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 686/5031/24

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-07-0002/2024 ПР
Дата відкриття провадження: 16.02.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 13-07-0002/2024 ПН

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У висновку зазначено, що замовником допущено порушення в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей. Статтею ч передбачено:Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. 2. У річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Варто зазначити, що всі вищезазначені вимоги Замовником у річному плані відображені, тому порушення є необгрунтованим та надуманим державним аудитором, та у замовника відсутні будь-які порушення і цій частині, про що також зазначалося у відповіді на запит про надання пояснень. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону та пунктів 3, 28, 31 Особливостей. Замовник також зазначає, що у нього відсутні порушення. Головний державний аудитор зазначає, що Моніторингом встановлено, що у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону (не врахувавши що положення частини першої статті 26 Закону теж не застосовуються), що не відповідає пункту 31 Особливостей Проте варто зазначити, що частина перша ст 26 повністю дублює п.31 Особливосте (п.47 дублює вимоги ст 17), що зазначено в тд, тому зазначені у висновку порушення є необгрунтованими, також у висновку відсутня інформація які саме вимоги порушено та яким чином замовник має їх усунути
Дата публікації звіту: 18.01.2024 23:40

Запити/Пояснення