• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою населених пунктів Золотоніської МТГ Черкаської області (систематичне очищення, прибирання, підмітання вулиць, площ, парків, тощо від сміття, грунтових та інших наносів) (код за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)

Завершена

2 905 315.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 526.58 UAH
Номер: 21d83e273f874dada9d479593c37aaff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.04.2024 11:56 - 30.04.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.04.2024 № 13-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 08.04.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.04.2024 №13-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-29-007934-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів передбачених Постановою №710; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей (в редакції від 17.11.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи зі змінами від 05.01.2024 №3; тендерну пропозицію ПП «Грін Таун»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2024 № 8; повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2024; договір на надання послуг від 16.01.2024 №16 на суму 2 890 800,00 гривень без ПДВ; пояснення та документи Замовника, надані 15.04.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-posluhy-z-blahoustroiu-naselenykh-punktiv-zolotoniskoi-mth-cherkaskoi-oblasti-systematychne-ochyshchennia-prybyrannia-pidmita/ http://communal.zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannya-tehnichny-h-ta-yakisny-h-haraktery-sty-k-predmeta-zakupivli-poslugy-z-blagoustroyu-naseleny-h-punktiv-zolotonis-koyi-mtg-cherkas-koyi-oblasti-sy-stematy-chne-ochy-shhennya-pry-by-rannya/
Період усунення порушень: 17.04.2024 10:28 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2024 10:28

Запити/Пояснення