-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів Золотоніської МТГ Черкаської області (систематичне очищення, прибирання, підмітання вулиць, площ, парків, тощо від сміття, грунтових та інших наносів) (код за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Завершена
2 905 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 526.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 526.58 UAH
Номер:
21d83e273f874dada9d479593c37aaff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2024 00:00
Період моніторингу:
08.04.2024 11:56 - 30.04.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 № 13-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 08.04.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.04.2024 №13-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-29-007934-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів передбачених Постановою №710; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей (в редакції від 17.11.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи зі змінами від 05.01.2024 №3; тендерну пропозицію ПП «Грін Таун»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2024 № 8; повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2024; договір на надання послуг від 16.01.2024 №16 на суму 2 890 800,00 гривень без ПДВ; пояснення та документи Замовника, надані 15.04.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-posluhy-z-blahoustroiu-naselenykh-punktiv-zolotoniskoi-mth-cherkaskoi-oblasti-systematychne-ochyshchennia-prybyrannia-pidmita/
http://communal.zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannya-tehnichny-h-ta-yakisny-h-haraktery-sty-k-predmeta-zakupivli-poslugy-z-blagoustroyu-naseleny-h-punktiv-zolotonis-koyi-mtg-cherkas-koyi-oblasti-sy-stematy-chne-ochy-shhennya-pry-by-rannya/
Період усунення порушень:
17.04.2024 10:28 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2024 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
a901a7da2762414db458f2b01c92c459
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2024 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з благоустрою населених пунктів Золотоніської МТГ Черкаської області (систематичне очищення, прибирання, підмітання вулиць, площ, парків, тощо від сміття, грунтових та інших наносів) (код за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-007934-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ee03e4375e4a42a282a0d34c6ba007bc
Назва:
Пояснення з питань проведення моніторингу
Дата опублікування:
15.04.2024 13:46
Опис:
На запит органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів Золотоніської МТГ Черкаської області (систематичне очищення, прибирання, підмітання вулиць, площ, парків, тощо від сміття, грунтових та інших наносів) (код за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-29-007934-a) повідомляємо , що вищеназвана закупівля проводилась відповідно до технічного завдання , що надано інженерно-технічним сектором технічно-експлуатаційного відділу Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (службова записка № 650 від 25.12.2023 р. файл - службова записка 650.pdf ). В технічному завданні визначена кількісні та якісні показники послуги.. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів фактично отриманих послуг у 2023 році та прийняті до уваги заплановані поточні завдання УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради на 2024 рік в умовах утворення об’єднаної територіальної громади та приєднання до Золотоніської міської територіальної громади додаткових десяти населених пунктів.
Відповідно до наданого технічного завдання уповноваженою особою визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708) предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника : «ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць», враховуючи , що предмет закупівлі є послугою .
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та при ймаючи до уваги положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» , затвердженої Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 (далі - Наказ 275), уповноваженою особою підготовлено та надіслано до потенційних надавачів такої послуги запити цінових пропозицій (запити № 651 від 26.12.2023 р, № 652 від 26.12.2023 р, № 653 від 26.12.2023 р. , файли - запит_651.pdf , запит_652.pdf запит_653.pdf ).
Для визначення очікуваної вартості закупівлі на запити цінових пропозицій отримані комерційні пропозиції від трьох потенційних надавачів відповідної послуги (Комерційна пропозиція 1.pdf, Комерційна пропозиція 2.pdf, Комерційна пропозиція 3.pdf) . Були отримані такі комерційні пропозиції на суми : 2890000,00 грн., 2900000,00 грн. та 2925945,00 грн. Приймаючи до уваги положення Наказу 275, а саме пункту 1 розділу «ІІІ. Методи визначення очікуваної вартості», очікувана вартість закупівлі розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за такою формулою: 2890000,00+2900000,00+2925945,00/3 =2905315,00 грн.. В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 2905315,00 гривень.
Бюджетні призначення по закупівлі затверджені Рішенням сесії Золотоніської міської ради № 38-15/VIII від 22.12.2023 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік». (файл - рішення_38_15.pdf)
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) :
https://zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-posluhy-z-blahoustroiu-naselenykh-punktiv-zolotoniskoi-mth-cherkaskoi-oblasti-systematychne-ochyshchennia-prybyrannia-pidmita/
http://communal.zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannya-tehnichny-h-ta-yakisny-h-haraktery-sty-k-predmeta-zakupivli-poslugy-z-blagoustroyu-naseleny-h-punktiv-zolotonis-koyi-mtg-cherkas-koyi-oblasti-sy-stematy-chne-ochy-shhennya-pry-by-rannya/
Додатки по пояснення:
1. Файл - службова записка 650.pdf (службова записка інженерно-технічного сектору технічно-експлуатаційного відділу № 650 від 25.12.2023р.
2. Файл – запит_651.pdf (Запит цінової пропозиції № 651 від 26.12.2023 р.)
3. Файл – запит_652.pdf (Запит цінової пропозиції № 652 від 26.12.2023 р.)
4. Файл – запит_653.pdf (Запит цінової пропозиції № 653 від 26.12.2023р.)
5. Файл – Комерційна пропозиція 1.pdf (комерційна пропозиція на запит № 651 від 26.12.2023 р.)
6. Файл - Комерційна пропозиція 2.pdf (комерційна пропозиція на запит № 652 від 26.12.2023 р.)
7. Файл Комерційна пропозиція 3.pdf (комерційна пропозиція на запит № 653 від 26.12.2023р.
8. Файл - рішення_38-15.pdf (Рішення сесії Золотоніської міської ради № 38-15/VIII від 22.12.2023 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік»