-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крупа гречана, крупа манна, пластівці вівсяні, крупа пшоняна, крупа пшенична, рис, борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа перлова, крупа ячна, горох
Завершена
140 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 701.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 701.40 UAH
Номер:
e361c50e54e447eda52c2180cedc67ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 16:20 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.06.2024 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-29-007910-a, 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пункту 15 Особливостей.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП Шевченка Василя Миколайовича та визначення переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Драбівської селищної ради на 2023 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.12.2023 № 1; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Шевченка Василя Миколайовича (далі – ФОП Шевченко Василь Миколайович); протокольне рішення уповноваженої особи від 09.01.2024 № 2; документи, надані переможцем процедури закупівлі ФОП Шевченком Василем Миколайовичем відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, надані 17.06.2024 та 28.06.2024 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 15.01.2024 № 21; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник надав (28.06.2024) в електронній системі закупівель у строк, що перевищує три робочих дні з дня запиту про надання пояснень (18.06.2024).
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно зі статтею 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація, зокрема, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (за наявності).
Згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Пунктом 1 Порядку № 708 встановлені правила щодо визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Аналізом питання визначення предмета закупівлі встановлено, що згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями за номером UA-2023-12-29-007910-a, річним планом закупівель, укладеним договором про закупівлю від 15.01.2024 № 21 Замовник придбаває товари за ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа гречана, крупа манна, рис, крупа пшоняна, пластівці вівсяні, горох, крупа перлова, крупа ячна, крупа пшенична).
Згідно з показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника крупа манна належить до ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти за ДК 021:2015:15625000-5 Манна крупа.
На порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей в межах однієї процедури закупівлі Замовником придбаваються товари, які за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника належать до різних предметів закупівлі, а саме: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти.
Відповідно до пояснення Замовника, наданого в електронній системі закупівель 17.06.2024, за договором від 09.01.2024 № 21 станом на 17.06.2024 придбано 53,660 кг манної крупи на суму 1 341,50 гривень.
Згідно з підпунктом 5 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним, зокрема, у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Отже, відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей договір від 09.01.2024 року № 21, укладений Замовником з переможцем процедури закупівлі ФОП Шевченком Василем Миколайовичем, є нікчемним. Згідно з частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Період усунення порушень:
01.07.2024 16:19 - 16.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2024 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
до процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа гречана, крупа манна, пластівці вівсяні, крупа пшоняна, крупа пшенична, рис, борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа перлова, крупа ячна, горох) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a
За результатами висновку про наявність або відсутність порушень законодавства проведеного Північним офісом Держаудитслужби в Черкаській області було розірвано договір від 15.01.2024 № 21 укладений між відділом освіти Драбівської селищної ради і ФОП Шевченком Василем Миколайовичем, додаткова угода № 1 від 03.07.2024.
Дата публікації звіту:
03.07.2024 10:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
03.07.2024 11:45
Запити/Пояснення
Номер:
57c2a5c34ab9496bad9d42456195657c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2024 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-12-29-007910-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чи придбана станом на 12.06.2024 манна крупа та у якій кількості?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
66cfae43d9734bf4acfde2c6aa7ff773
Назва:
ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Дата опублікування:
17.06.2024 21:25
Опис:
Північному офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
ПОЯСНЕННЯ
до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a)
Відділом освіти Драбіської селищної ради Черкаської області (далі Замовник) було оголошено процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a).
По суті поставлених питань повідомляємо:
1. Ціни на товар визначені шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на підставі моніторингу ринкових цін, враховуючи наказ Мінекономіки від 18 лютого 2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з змінами внесеними наказом № 649 від 07.04.2020 року «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») оприлюднено 02.01.2024 року на сайті Драбівської селищної ради Черкаської області.
3. Посилання на сайт: https://drabivska-gromada.gov.ua/
4. Придбана крупа манна в кількості 53,660 кг.
Номер:
5d767559676d47e7ba07ce0816b6cf59
Назва:
«ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості»
Дата опублікування:
17.06.2024 21:21
Опис:
Північному офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
ПОЯСНЕННЯ
до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a)
Відділом освіти Драбіської селищної ради Черкаської області (далі Замовник) було оголошено процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a).
По суті поставлених питань повідомляємо:
1. Ціни на товар визначені шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на підставі моніторингу ринкових цін, враховуючи наказ Мінекономіки від 18 лютого 2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з змінами внесеними наказом № 649 від 07.04.2020 року «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») оприлюднено 02.01.2024 року на сайті Драбівської селищної ради Черкаської області.
3. Посилання на сайт: https://drabivska-gromada.gov.ua/
4. Придбана крупа манна в кількості 53,660 кг.
Номер:
8876bf54029141ecb01fe17745e3796c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 09:50
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» придбавається крупа манна, придбання якої згідно з Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, проводиться за ДК 15620000-0: «Крохмалі та крохмалепродукти»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
74c1aa9b416943fa811c3ad253052814
Назва:
Крупа гречана, крупа манна, пластівці вівсяні, крупа пшоняна, крупа пшенична, рис, борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа перлова, крупа ячна, горох
Дата опублікування:
28.06.2024 14:43
Опис:
Північному офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
ДОДАТКОВЕ ПОЯСНЕННЯ
до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a)
Відділом освіти Драбіської селищної ради Черкаської області (далі Замовник) було оголошено процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a).
Додатково по суті поставленого питання повідомляємо про те, що за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» була придбана крупа манна, придбання якої згідно з Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, проводиться за ДК 15620000-0: «Крохмалі та крохмалепродукти», через технічну помилку.