-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Водонапірна вежа Рожновського ВБР-160 м. куб. пофарбована з комплектом постачання та підошвою
Завершена
1 560 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
12ff5557944746d6a494982301e1212c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 11:48 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.01.2024 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2023-12-29-007402-a 29.12.2023 КП «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом № 922, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, протокол розкриття, договір від 29.12.2023 № 32, укладений Замовником з ПП "Уманьтрансбуд" (код ЄДРПОУ 36780497).
Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.01.2024 для надання пояснення з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, Замовником в порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922 через електронну систему закупівель не надані відповідні пояснення (інформація, документи).
Період усунення порушень:
13.02.2024 15:08 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 15:08
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
04/0005/24 пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]