-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб)
Завершена
552 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
4f4cea1f2045445ea6980941a0e64198
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 17:36 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2024 №17-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.02.2024 №17-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-12-29-005944-a 29.12.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 29 грудня 2023 року, договір про закупівлю від 29 грудня 2023 року №29 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.03.2024 16:43 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2024 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
9dc045582e06434db1617e6abc31da64
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-29-005944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі та вибрано для його постачання саме: ФОП Марчук Тамару Миколаївну (ідентиф. код 2551615483), з якою укладений договір від 29 грудня 2023 року №29 без використання електронної системи закупівель?
3. Яким чином ФОП Марчук Тамарою Миколаївною виконано вимоги підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, в частині підтвердження відповідності предмету закупівлі, його технічним, кількісним та якісним характеристикам, проекту договору про закупівлю, а також вимогам до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що були визначені замовником у тендерній документації за відміненою процедурою закупівлі UA-2023-12-08-018387-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e762b5d4129848d1b67e8151877ab813
Назва:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Дата опублікування:
26.02.2024 12:53
Опис:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради надає пояснення з приводу моніторингу закупівлі хліба (UA-2023-12-29-005944-a).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (зі змінами) в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Обґрунтування розміру бюджетного призначення: на підставі бюджетного запиту. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін в мережі інтернет, Prozorro Market, останніх цін, визначених в договорі про постачання хліба. Визначення потреби в закупівлі товару (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу його фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням норм харчування для забезпечення належного харчування у закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
Відбір можливих постачальників товару зроблено за результатами проведених телефонних переговорів. Так, постачання хліба у заклади розташованих у сільській місцевості всіма постачальниками було відмовлено з причин малої кількості потреби у даних закладах та дорожнє покриття ,яке знаходиться в незадовільному стані , то було прийнято рішення про заключення договору саме з ФОП Марчук Т.М..
В найменуванні товару (хліб пшеничний різаний) при заключенні угоди в специфікації товару додано слово «Святковий» за рахунок того, що у кожного постачальника своя назва хліба різаного.
Додатки на 56 аркушах:
• Протокол уповноваженої особи;
• Обгрунтування п 13 Особливостей;
• Звіт про результати проведення процедури закупівлі;
• Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, договір, накладні;
• Довідка,яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість самого товару, транспортування, розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше;
• тендерна пропозиція;
• лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (складається та підписується особисто особою/особами щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі)) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
• інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі;
• гарантійний лист, щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки відповідно до заявок, до кожного окремого закладу Замовника протягом 2024 року в робочі дні в заклади в межах міста до 09:00 год., а заклади у сільській місцевості до 10:00 год. та продукція, яка постачатиметься в навчальні заклади, матиме термін придатності до споживання не менше 90 % від загального гарантійного терміну зберігання на момент поставки товару;
• довідка про застосування заходів із захисту довкілля;
• довідка про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;
• довідка про погодження з проектом договору;
• повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника* учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває;
• довідка про право підпису;
• якісне посвідчення №15;
• копія експлуатаційного дозволу з Державного реєстру потужностей операторів ринку;
• копія медичної книги працівника учасника, який здійснює доставку хліба;
• акт №000023 від 29,10,2020 року складений за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю (інспектування)стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.